Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KarolFałek    0

Witam, panowie potrzebuje pomocy. Zmieniam całkowicie instalacje elektryczna w moim ferdku, wszystko było ok lewy błotnik, prawy błotnik było bez problemu. Sugerowałbym się schematem z instrukcji obsługi traktora ale zmieniając wiazke przednią natknąłem się na problem. Kolory przewodów i ich ilość przy klaksonie i styku świateł, czujnika wody się zgadzało ale jak doszedłem do alternatora to już rozlozylem ręce żaden z kabli mi nie pasuje. W starej wiazce wychodził mi kabel czarny i niebieski a w nowej mam brązowy i niebieski oraz dodatkowy brązowy i czarny... Dodam że nie jestem elektrykiem a nie chce uszkodzić nowych kabli... Pomożecie? Który kabel gdzie podłączyć? I gdzie idą te dodatkowe dwa kable? post-209087-0-20056500-1484602126_thumb.jpgpost-209087-0-15846700-1484602044_thumb.jpgpost-209087-0-04560200-1484601967_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    16

Z alternatora powinny wyjsc dwa kable, jeden z nich- ten z oczkiem o wiekszej srednicy powinien isc do rozrusznika razem polaczanym kablem do akumulatora i kablem dajacy prad na cale zasilania instalacji w ciagniku.

Drugi z nich natomiast powinien isc przez kontrolke od ladowania, dalej wychodzi i podaje napiecie na:
-kontrolke od cisnienia oleju i wychodzi na czujnik,
-wskaznik temperatury wody i wychodzi na czujnik,
-wskaznik poziomu paliwa dalej wychodzac na czujnik.
Te 3 rzeczy zasilane maja byc tym jednym kablem wychodzacym z alternatora, oczywiscie zaraz po wyjsciu przez kontrolke ladowania

Idac dalej przewod ten powinien wchodzic w w skrzynke bezpiecznikow na zacisk 5-E i drugim zaciskiem wyjsc do stacyjki.

Niemialem jeszcze okazji robic instalacji elektrycznej w mf 255 zczytalem to ze schematu.

Edytowano przez stepek93
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2319