Zet7211MF6140

Zetor 7211. Podkładki pod wtryskiwacze.

Polecane posty

Witam.
Mam takie pytanie czy w waszych Zetora 7211 macie podkładki pod wtryskami? Bo regenerowalem u siebie wtryski i jak wyjąłem je to nie było i nie wiem czy zakładać teraz czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2420

podobno w orginale zetor nie wkłada podkładek pod wtryski ale ja u siebie wymieniłem końcówki i dałem podkładki od C360


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
admon1212    10

ja posiadam podkładki . podkładki z puszki...hmm są stanowczo za cienkie w katalogu sa oznaczne podkładki pod wtryskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Ja z puszki zakładam do Zetor i c360.
Nie miałem jeszcze problemu żeby coś było nie szczelne albo żeby dymi....
Wtryskiwaczy siedzi głębiej przez co paliwo podawane jest w komorze spalania a nie kanał wtryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

załóż ,się dowiesz !!!! Fabrycznie w tych modelach nie montowano żadnych podkładek i jak nie przepuszcza to nie po co zakładać ???


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Będzie taki objaw jak lejące wtryski.
Kopcenie i ciężkie palenie.
Wyczyść dobrze gniazda wtryskiwaczy tylko nie porysuj podstawy.
I zrób podkładki z puszki po piwie i masz pewne.
Sprawdzony sposób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Podkładki możesz dać ,oryginalnie nie było.Ja u siebie dałem i z jednego dymił zresztą bez podkładki też tylko trochę mniej.Coś było nie tak z tą głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Ostatnio w perkinsie wyjmowalem wtryskiwacze i zalozylem 1 bez podkladki to byl klekot i kupa dymu z wtryskiwacza. Po wlozeniu nowej podkladki chodzil normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj założyłem już wtryski i nie zakładałem żadnych podkładek nawet mechanik mi mówił że nie zakładać tylko wyczyścić i założyć wtryski i ma chodzić.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj