Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ceny Ciągników 2017


567 odpowiedzi na ten temat

#41 Share kewin123

kewin123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 postów

Napisany 23 styczeń 2017 - 18:35

Ceny Ciągników 2017

Wszystko sie zgadza

Ale te opcji dodatkowo diler zaznaczał i jeszcze obciążniki 10x40kg, dwa wyjścia hydrauliki standard

myślę nad oponami 540R38 chyba dopłata 1tyś

 

Cena odpowiednia? Porównuje do nowego 6095MC ale na dzisiaj do końca stycznia taki model aż 232tyś z TLS (pierwotnie o takim mysłałem)

czy standardowo t5 100 nie jest na r 34  z tyłu?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny Ciągników 2017 Dzisiaj, 12:01
  •  

#42 Share Kos_pl

Kos_pl

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 23 styczeń 2017 - 19:05

Ceny Ciągników 2017

Wszystko sie zgadza

Ale te opcji dodatkowo diler zaznaczał i jeszcze obciążniki 10x40kg, dwa wyjścia hydrauliki standard

myślę nad oponami 540R38 chyba dopłata 1tyś

 

Cena odpowiednia? Porównuje do nowego 6095MC ale na dzisiaj do końca stycznia taki model aż 232tyś z TLS (pierwotnie o takim mysłałem)

 

Za 1 tys. zł to ja bym dopłacił. A z przodu są felgi R24 czy R28? Bo na relacjach z pokazów widziałem R28 z oponami 440/65.

 

Odnośnie ceny - T5 95 w takim samym wyposażeniu, jak napisałem na poprzedniej stronie, i chyba z 3 wyjściami hydraulicznymi, dodatkowo na kołach z tyłu 540/65 R38, przód R24 o szerokości 440 albo 480mm i profilu 65, ale bez obciążników kosztował około 165 tys zł netto (cennik ze strony dilera). Ale skrzynia to była DualCommand, tu jest ElectroCommand + 40 km/h eco.

Tu mamy wliczoną też amortyzację przedniej osi - koszt około 12-14 tys zł netto i przednie obciążniki 3-4 tys zł netto. I mamy wycenę na 196,5 tys. zł netto (doliczam 1 tys zł do większych kół, 1,5 tys do dodatkowego złącza hydraulicznego), czyli 31.5 tys zł netto więcej, po odjęciu dodatkowego wyposażenia wychodzi około 178.5-181.5 tys. zł netto. I jest już skrzynia EC, kiedyś chyba do niej trzeba było dopłacić około 15, max. 20 tys zł netto względem skrzyni DC.

Cena - jak za nowy model - raczej nie jest jeszcze zła.

 

edit: wzmocniona główna pompa hydrauliczna o wydajności 84l/min, to jeszcze pozycja z modelu T5 95 za 165 tys zł netto, tego nie wziąłem wyżej pod uwagę w obliczeniach.

 

Ale na rynku z popytem na nowe traktory nie jest dobrze, więc można spróbować zapytać czy np. 188 tys. zł netto będzie zadowalające. ;)

 

W sprawie JD można ewentualnie spróbować podzwonić do dilerów z całej Polski, bo u nich chyba nie ma regionalizacji? Ale 232 tys. zł netto, to imo dużo za dużo. Mimo że traktor jest większy, cięższy. A podnośnik w standardzie, to słabo wygląda max. 2150 kg w odległości 610 mm od końca cięgien. I oprócz SCR z AdBle jest jeszcze DPF. Może się z czasem okazać, że za 180-190 tys. zł, to będzie można nabyć serię 5R, to by tłumaczyło trochę ceny za nowe MC.

 

 

@kewin123

Według strony NH, to tak - T5 100 ma w standardzie na tyle felgę 34 cale.
 


Edytowany przez Kos_pl, 23 styczeń 2017 - 19:39.


#43 Share machtomi

machtomi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2017 - 19:46

Ceny Ciągników 2017

Podana cena była na 480R38 i R28 z przodu

Niestety ale T5.95 nie jest juz dostępny.

Mam pytanie jak sie sprawuje miękka os w NH w porównaniu do TLS JD?

Wszystko zależy jak będzie z nowym portalem aby ciągnik zakupić na MGR czy uda sie kupic wybrana marke w gre wchodzi jeszcze MF5710SL ( z kolami R34tylnymi bez TLS za jakieś 201tys)

 

 

 



Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Ceny Ciągników 2017 Dzisiaj, 12:01
  •  

#44 Share Kos_pl

Kos_pl

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 23 styczeń 2017 - 20:20

Ceny Ciągników 2017

machtomi, MF 5710 SL za 201 tys zł netto? 3 cylindrowy MF 5610 potrafi niewiele mniej kosztować w standardzie. A 4 cylindrowy 5611, to coś około 210 tys zł netto. Seria 5700 to jeszcze poziom wyżej. Znalazłem kiedyś cenę katalogową to napisano: "od 79 tys. euro", niech będzie teraz 65 tys euro, ale to i tak wychodzi powyżej 250 tys zł netto. Chyba, że w ostatnim czasie coś się mocno pozmieniało, nie wiem.

Hm...


Edytowany przez Kos_pl, 23 styczeń 2017 - 20:38.


#45 Share situ14

situ14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 23 styczeń 2017 - 20:47

Ceny Ciągników 2017

Oferta na dziś bez żadnej negocjacji:

Ciagnik rolniczy Massey Ferguson 5612 :
 
Wyposażenie standardowe:
- moc max. 120 KM przy 2000 obr/min, 
- moc znamionowa 115 KM wg ISO,
- moc homologowana  kW/KM - 86/117 przy 2200 obr/min.,
- silnik AGCO POWER, 4 - cyl.,poj. 4,4 l, Common Rail, 4 zaw/cyl.,
- układ SCR II generacji + DOC,
- ŚCIĘTA MASKA,
- AMORTYZOWANA OŚ,
- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- system SPEEDMATCHING,
- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,
- FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU,
- AUTOMATYCZNY WYŁĄCZNIK PRĄDU,
- AUTOMATYCZNA RED. OBR. SILNIKA ZINTEG. Z HAMULCEM POSTOJOWYM,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- KLIMATYZOWANY SCHOWEK,
- regulowana kolumna kierownicy,
- fotel pneumatyczny,
- siodełko dla pasażera,
- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, 
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 
- wycieraczka tylnej i przedniej szyby ze spryskiwaczem ( niezależnym),
- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód  380/70 R28,
- ogumienie tył       480/70 R38,
- FELGI SKRĘCANE,
- błotniki tylne 2 m z przedłużeniami,
- przednie błotniki,
- tylny TUZ - udźwig 5 200 kg, kat.III,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE,
- tylny WOM -  540/540E/1000 obr./min,
- ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M,
- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,
- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M,
- 3 pary wyjść hydraulicznych,
- oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (2 pary), montowane w dachu,
- oświetlenie na słupkach kabiny (1 para),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para),
- światło ostrzegawcze - "kogut" x 2 szt.,
- radio MP3,
- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),
- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.
 
 
Cena 63 600 euro netto= 279840 ZŁ


CENA MASSEY FERGUSON 6612 OK. 30 TYS ZŁOTYCH DROŻEJ


#46 Share machtomi

machtomi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2017 - 07:38

Ceny Ciągników 2017

machtomi, MF 5710 SL za 201 tys zł netto? 3 cylindrowy MF 5610 potrafi niewiele mniej kosztować w standardzie. A 4 cylindrowy 5611, to coś około 210 tys zł netto. Seria 5700 to jeszcze poziom wyżej. Znalazłem kiedyś cenę katalogową to napisano: "od 79 tys. euro", niech będzie teraz 65 tys euro, ale to i tak wychodzi powyżej 250 tys zł netto. Chyba, że w ostatnim czasie coś się mocno pozmieniało, nie wiem.

Hm...

Ta nowa seria jest  tańsza maja tylko 95KM
 
MF 5710 SL
Wyposażenie standardowe:
- moc max. 100 KM przy 2000 obr/min, 
- moc znamionowa 95 KM wg ISO,
- moc homologowana  kW/KM - 74/100 przy 2200 obr/min.,
- silnik AGCO POWER,4 - cyl., poj. 4,4 l, Common Rail, 4 zaw. na cylinder, Tier 4 F,
- układ SCR III generacji + DOC,
- ŚCIĘTA MASKA,
- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- system SPEEDMATCHING,
- KOLOROWY wyświetlacz kontrolno-sterujący SIS ( licznik ha + zużycie paliwa ),
- elektroniczny wyłącznik prądu,
- FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU,
- hamulec postojowy z funkcją REDUKOWANIA OBROTÓW SILNIKA,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód  380/85 R24,
- ogumienie tył       460/85 R34,
- błotniki tylne 2 m z przedłużeniami,
- przednie błotniki,
- tylny TUZ - udźwig 5 200 kg, kat.III,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE,
- AUTOMATYCZNA blokada mechanizmu różnicowego - " HYDRALOCK "
- tylny WOM -  540/540E/1000 obr./min,
- ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M.,
- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,
- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M.,
- 3 pary wyjść hydraulicznych,
- max. wydatek pompy hyd. 90 l/min., ( 58 + 32),
- oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (2 pary), montowane w dachu,
- oświetlenie na słupkach kabiny (1 para),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para),
- światło ostrzegawcze - "kogut",
- radio MP3,
- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),
- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.
 
Cena : 46 200,00 euro netto


#47 Share Kos_pl

Kos_pl

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 24 styczeń 2017 - 10:57

Ceny Ciągników 2017

Nie spodziewałem się tego. Myślałem że cena będzie dużo wyższa nawet za najsłabszy model w tej serii. A ciągnik całkiem przyzwoity - silnik już 4,4l pojemności, 420 Nm przy 1600 rpm nie zachwyca, jednak też da to 96 KM przy 1600 rpm, potencjał do chipowania jest na pewno spory, bo najmocniejszy model ma około 130 KM. 255 cm rozstawu osi - osie więc są rozstawione znacznie szerzej niż u New Hollanda T5 - 238 cm czy JD 6 MC/RC - 240 cm. Masa podobna do NH T5, ale trochę mniejsza 4300 vs 4550 kg. Większe modele są cięższe, ważą około 4800 kg bez obciążników.
Plus że jest sam SCR z AdBlue bez DPF.

Udźwig tylnego podnośnika znacznie lepszy niż u większości ciągników JD serii 6MC/RC - przynajmniej ze std. podnośnikiem, podobny do NH T5, ale od najsłabszego modelu wygląda, że tylny tuz jest kategorii 3. Ciekawe czy jest to pełna kategoria 3, bo wtedy jest też szerszy rozstaw ramion, co wtedy z maszynami pod tuz kategorii 2? Da ich się jakoś bezpiecznie podczepić? Dla 3N jest większa tylko średnica wewnętrznych kul do haków, a to już da się obejść przejściówkami.

Edit: w broszurach jest mowa o końcówkach haków, wygląda to mi więc na kategorię 3N.
Nie ma też ścisłości odnośnie masy bez obciążników dla modelu 5710 SL raz jest 4300 kg, w innej 4800 kg. Ale tak czy inaczej, to fajny jest ten MF.


Edytowany przez Kos_pl, 24 styczeń 2017 - 18:28.


#48 Share krzychuuuuu

krzychuuuuu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 739 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 25 styczeń 2017 - 09:23

Ceny Ciągników 2017

Valtra n114 z miekka osia , amortyzacja kabiny,czarny metalik, 3 wyjscia hydrauliczne, opony najszersze, wszystki obciazniki,wszystkie zaczepy. Cena 255tys.


Edytowany przez krzychuuuuu, 25 styczeń 2017 - 16:26.


#49 Share Piters182

Piters182

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Lublina

Napisany 25 styczeń 2017 - 09:54

Ceny Ciągników 2017 No to z n114 odejmij kilka bajerów, np os miękką to jest koszt ponad 10 tys i cena się zbliża, wiec nie ma się nad czym zastanawiać.

#50 Share mikcom20

mikcom20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 503 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2017 - 20:07

Ceny Ciągników 2017 Zna ktoś cenę Claasa Atos 350 z wyposażeniem pod tura?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny Ciągników 2017 Dzisiaj, 12:01
  •  

#51 Share Sunf

Sunf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2017 - 22:43

Ceny Ciągników 2017

przy porownywaniu patrzec na nm ?



#52 Share pedro2

pedro2

    KUPIĘ DOJARKE PRZEWODOWĄ POMPA MINIMUM 8setka.

  • Members
  • PipPipPip
  • 2206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie ok Łomży

Napisany 27 styczeń 2017 - 08:24

Ceny Ciągników 2017 Ma ktoś ceny valtry n104?
Krzychuu ile dopłaty za oske, obciążniki i opony Michelin pewnie masz tam? I jaka moc dla agencji jest tej 104?
KUPIĘ DOJARKE PRZEWODOWĄ POMPA MINIMUM 8setka. WYCINAK KISZONKI PIŁOWY 1.4-1.7m

#53 Share ALIxG

ALIxG

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 27 styczeń 2017 - 19:29

Ceny Ciągników 2017

Witam chciałbym zapytać czy ktoś wie jaka jest cena Ciągników JD serii 5M dokladnie to 5075M i 5085M ?



#54 Share subiektywny

subiektywny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2017 - 08:12

Ceny Ciągników 2017

a co sądzicie o ciągniku Kubota M128GX z 2015 r w cenie 215.000 netto ?



#55 Share situ14

situ14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 28 styczeń 2017 - 08:16

Ceny Ciągników 2017

Wczoraj oferta Case ( wyposażenie dostane na e-mail po weekendzie)
- Case Maxxum 120 cena 190 netto

- Case Farmall 115 U cena 170 netto



#56 Share wyrebski1

wyrebski1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska pow. Słupca

Napisany 28 styczeń 2017 - 18:16

Ceny Ciągników 2017

to też po weekendzie czekamy co się dostaje z wyposażenia za tą cenę.



#57 Share machtomi

machtomi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2017 - 17:47

Ceny Ciągników 2017

Nie spodziewałem się tego. Myślałem że cena będzie dużo wyższa nawet za najsłabszy model w tej serii. A ciągnik całkiem przyzwoity - silnik już 4,4l pojemności, 420 Nm przy 1600 rpm nie zachwyca, jednak też da to 96 KM przy 1600 rpm, potencjał do chipowania jest na pewno spory, bo najmocniejszy model ma około 130 KM. 255 cm rozstawu osi - osie więc są rozstawione znacznie szerzej niż u New Hollanda T5 - 238 cm czy JD 6 MC/RC - 240 cm. Masa podobna do NH T5, ale trochę mniejsza 4300 vs 4550 kg. Większe modele są cięższe, ważą około 4800 kg bez obciążników.
Plus że jest sam SCR z AdBlue bez DPF.

Udźwig tylnego podnośnika znacznie lepszy niż u większości ciągników JD serii 6MC/RC - przynajmniej ze std. podnośnikiem, podobny do NH T5, ale od najsłabszego modelu wygląda, że tylny tuz jest kategorii 3. Ciekawe czy jest to pełna kategoria 3, bo wtedy jest też szerszy rozstaw ramion, co wtedy z maszynami pod tuz kategorii 2? Da ich się jakoś bezpiecznie podczepić? Dla 3N jest większa tylko średnica wewnętrznych kul do haków, a to już da się obejść przejściówkami.

Edit: w broszurach jest mowa o końcówkach haków, wygląda to mi więc na kategorię 3N.
Nie ma też ścisłości odnośnie masy bez obciążników dla modelu 5710 SL raz jest 4300 kg, w innej 4800 kg. Ale tak czy inaczej, to fajny jest ten MF.

Dalej nie wiem czy MF czy T5 lepszy? martwi mnie te 3.4l pojemności...

Edytowany przez machtomi, 30 styczeń 2017 - 17:51.


#58 Share Piotrek5060YouYube

Piotrek5060YouYube

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Napisany 30 styczeń 2017 - 17:58

Ceny Ciągników 2017 @up Znajomego tez martwiło ale kupił... ma już prawie rok i 500 mtg na liczniku i bez awarii i bardzo poleca. Ma ten starszy wypust T5.115 DC

#59 Share Papier

Papier

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pniewy
  • Zainteresowania:Rolnictwo,sport,majsterkowanie ;D

Napisany 30 styczeń 2017 - 18:36

Ceny Ciągników 2017

Czy zna ktoś cenę Belarus 1523.5 skrzynia 24/12 ,klima i  czy są jakieś inne opcje co do skrzyni ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny Ciągników 2017 Dzisiaj, 12:01
  •  

#60 Share grzegorz132

grzegorz132

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 638 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2017 - 20:18

Ceny Ciągników 2017

Valtra n114 z miekka osia , amortyzacja kabiny,czarny metalik, 3 wyjscia hydrauliczne, opony najszersze, wszystki obciazniki,wszystkie zaczepy. Cena 255tys.

wersja z przednim tuzem zielony, 4 pary hydrauliki, opony najszersze, doslownie wersja full  280




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Ceny wiśni - rekordowo wysokie i rekordowo mała produkcja zobacz »