Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika


191 odpowiedzi na ten temat

#61 Share wiesiekmf

wiesiekmf

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Nowosolski

Napisany 09 maj 2008 - 10:49

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Dzieki za info. Stalo sie samo z siebie. Troche zle zadalem pytanie, ja znam zasade dzialania regulacji silowej, chodzilo mi o to jak konkretnie zachowuje sie mechanizm i rozdzielacz w jakim jest stanie podczas gdy jest ustawiona regulacja silowa i ustawiona raczka na opuszczanie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Dzisiaj, 17:38
  •  

#62 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 10 maj 2008 - 18:15

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika zdecyduj sie czy znasz zasady regulacji silowej czy nie.jak nie dziala zadna sila[ciezar] na ramiona podnosnika to jak on ma sie opuszczac.opuszczanie nastepuje poprzez nacisk drazka skretnego podnosnika przez srube rzymska

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#63 Share 36O

36O

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnosląskie

Napisany 10 maj 2008 - 18:28

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika JAk mieszkasz w okolicy Wroclawia to najtanszy jest sklep w Wołowie;) jest to jeszcze panstwowy sklep;) ja tam kupowalem czesci bo robilem kapitalke;) i cylinder kosztuje około 110zł a tłok w granicach 30 z orinkami i pierscieniem a pompa kosztuje chyba 140zł Jest to najtanszy sklep w okolicy;)

#64 Share wiesiekmf

wiesiekmf

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Nowosolski

Napisany 10 maj 2008 - 21:57

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika

zdecyduj sie czy znasz zasady regulacji silowej czy nie.jak nie dziala zadna sila[ciezar] na ramiona podnosnika to jak on ma sie opuszczac.opuszczanie nastepuje poprzez nacisk drazka skretnego podnosnika przez srube rzymska


przepraszam, chyba cos zle zaczalem opis mojego problemu ;)
moze zaczne od poczatku: podnosze plug na regulacji silowej po czym chce go opuscic i nie mozna. jak przelacze na pozycyjna to bez problemu opada ale za to na pozycyjnej nizej mi podnosi. Jesli chodzi o moja nie wiedze odnosnie regulacji silowej to chcialbym wiedziec jak powinien byc ustawiony mechanizm (wewnatrz podnosnika) w momecie gdy mam wybrana regulacje silowa i dzwignia znajduje sie w pozycji opuszczanie. (glownie chcialbym wiedziec jaka pozycje powinna miec zasuwa w tulei rodzielacza)
Rozkrecilem dzisiaj caly podnosnik, nie wiem tylko jeszcze jak rozebrac rozdzielacz od czego zaczac. Jesli ktos wie jak go zregenerowac to bede wdzieczny za odpowiedz.

36O dzieki za info odnosnie taniego sklepu. Ja glownie kupuje w Nowej Soli, Nowym Miasteczku lub w Swiebodzinie.
Jestem z okolic Nowej Soli.

oto fotki mechanizmu:
http://www.agrofoto....image63846.html
http://www.agrofoto....image63850.html
http://www.agrofoto....image63855.html
http://www.agrofoto....image63858.html
http://www.agrofoto....image63862.html
http://www.agrofoto....image64299.html
http://www.agrofoto....image64301.html
http://www.agrofoto....image64302.html
http://www.agrofoto....image64303.html
http://www.agrofoto....image64304.html
http://www.agrofoto....image64305.html
http://www.agrofoto....image64306.html

#65 Share wiesiekmf

wiesiekmf

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Nowosolski

Napisany 25 maj 2008 - 17:42

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika wymontowalem rozdzielacz, rozkrecilem go no i musze przyznac, ze ta czesc do ktorej jest dostep nie jest skomplikowana, ale tez bardzo malo mozna jesli chodzi o regeneracje. Wymiana samych oringow za duzo nie pomoze, moim zdaniem mowa o przetaczaniu i regeneracji metalowych czesci to troche mija sie z celem. pozniej opisze wg zdjec co i jak

#66 Share bolo12121

bolo12121

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 25 maj 2008 - 18:01

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika są najpierw ramiona potem takie płaskie metalowe pierscienie i dopiero te oringi
kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

#67 Share wiesiekmf

wiesiekmf

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Nowosolski

Napisany 01 czerwiec 2008 - 17:59

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika

są najpierw ramiona potem takie płaskie metalowe pierscienie i dopiero te oringi


ja juz naprawilem podnosnik, a to co napisales to nie wiem do ktorej kwestii podpiac :lol:

Obiecalem, ze opisze krok po kroku wg zdjec ale chwilowo nie mam czasu, jesli wiec ktos potrzebuje pomocy to prosze pisac tutaj i ewentualnie do mnie na GG czy priva, moge miec opoznienie kilku dniowe ale odpisze :D

#68 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 14 sierpień 2008 - 23:11

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika robilem podnosnik 3lata temu w POM TYCZYN kosztowalo mnie to okolo 1000zl korpus podnosnika byl uszkodzony i byl wymieniany na nowy
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#69 Share tomek2266

tomek2266

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 18 sierpień 2008 - 21:30

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika ja mam taki problem z podnośnikiem, że jak jest zimny to wszystko jest ok, a jak jest gorący to nie ma siły podnieść, ale jak już podniesie to nie opada, trzyma nawet jak zgasze ciągnik. Co jest przyczyną takiego działania? ja nie mam pojęcia

#70 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 18 sierpień 2008 - 21:45

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika U mnie było podobnie na zimnym oleju w miarę podnosił ale na gorącym za chiny nie chciał podnosić(chyba że się mu pomogło).Najpierw wymieniłem uszczelniacze na tłoku ale nie pomogło.w końcu się wkurzyłem i z tatą wyciągnęliśmy pompę.Filtr przy pompie był tak zasyfiony że nawet nie było sensu go czyścić-kupiłem nowy.Facet w sklepie powiedział mi żebym rozkręcił pompę i wymienił dwa oringi.Rozebrałem i co się okazało że te oringi były dosłownie zmielone. Wymieniłem wszystkie gumowe oringi jakie tam przychodzą.Po tych zabiegach podnosi na ciepłym jak i na zimnym oleju z tą samą prędkością.Rotacyjną podnosi na wolnych obrotach.Już miałem kupić nową pompę hydrauliczną ale na szczęście się obeszło.Tak oto nie wysokim nakładem finansowym zregenerowałem podnośnik w moim Ursusie c-360 ;)
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Dzisiaj, 17:38
  •  

#71 Share tomek2266

tomek2266

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 19 sierpień 2008 - 09:40

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika dzięki za info. Zrobie tak jak mi poradziłeś, mam nadzieje że to pomoże.

#72 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 19 sierpień 2008 - 13:52

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Nie ma za co trzeba sobie pomagać ;) . Nie gwarantuje że to u ciebie pomoże ale może akurat i obejdzie się bez większych wydatków.
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#73 Share op1

op1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 10 wrzesień 2008 - 23:52

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika ja mam taki problem... podnośnik nawalił mi na polu. od tak opadł i już żadnej reakcji. po wyjęciu go na pierwszy rzut oka jest wszystko wporzadku... czy wie ktoś może jak rozwiązać ten problem? prosze o wskazówki i pomoc...

#74 Share bambeeras

bambeeras

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:wszystko po trochu

Napisany 01 październik 2008 - 11:08

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika witam. duzo sie nie wypowiadam ale cos powiem :P
>jesli podnosnik czesto opada,przy orce podskakuje i nie ma zbytnio sily to:
1. po pierwsze nalezy sprawdzic filtr magnetyczny oleju (duzy kapsel aluminiowy pod siedzeniem). Nalezy go dosc czesto czyscic.
2. najlepiej wymienic pierscienie uszczelniajace na tloku podnosnika (2z tworzywa i 1 metalowy).

>jesli podnosnik wcale nie reaguje wine ma rozdzielacz. jakas sprezynka w nim lub ciegielko. Jednak nie radze laikowi samemu sie zabierac za rozkladanie rozdzielacza.

czasami wysiadzie zawor bezbieczencstwa cylindra. rzadko pompy...

pompa sama z siebie jest dosc wytrzymala i tak szybko nie siada.
Apropo tak zwanych regenaracji. dajac podnosnik obojetnie jakiej firmie, wymieniaja to co musza bo sie zuzylo, a nie to co trzeba wymienic.
nie radzie tez isc na zamianki typu dajemy stary bierzemy zregenerowany i jeszcze 250-500zl doplac... niewarto :P

#75 Share czeslaw68m

czeslaw68m

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2008 - 14:27

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Witam . Czy mógłby mi ktoś pomuc ? Posiadam ciągnik C-360 podnosi mi podnośnik tylko bardzo wolno przy obrotach 2000 tysiące przy niższych nie chce mi wogóle podnosić . Co może być przyczyną pompa ? Jak podniose cokolwiek to mi podnośnik trzyma nawet przy zgaszonym silniku . Jeśli ktoś miał taki problem niech napisze co wymienił ... Z góry dziękuje :P

#76 Share mix

mix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opole / Opolskie

Napisany 06 październik 2008 - 17:08

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Ja mam taki problem że pług 3 skibowy podnosi ładnie cały czas a brony przez 30 min a później trzeba gazowac żeby je dźwignąc? Wiecie co może byc przyczyną takiego zachowania?

#77 Share czeslaw68m

czeslaw68m

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2008 - 19:03

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika U mnhie też wolno podnosi przy zimnym oleju na samym początku :P

#78 Share kevin25

kevin25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przedświt
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Pojazdów Modelowanie Przestrzenne i Powierzchniowe,

Napisany 15 październik 2008 - 17:41

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika cos się dzieje z pompa lub z rozdzielaczem
JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

#79 Share endrju00711

endrju00711

    Rolnik - Lotnik :D

  • Members
  • PipPipPip
  • 853 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska , powiat Grodziski

Napisany 15 październik 2008 - 21:37

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Sprawdź ciśnienie na chydraulice zewnętrznej, powinno być ok 130 atm przy każdych obrotach silnika.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika Dzisiaj, 17:38
  •  

#80 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 22 październik 2008 - 20:55

Ursus C-360 3P regeneracja podnośnika ja tez tak mialem
wymienilem pompe i po sprawie
ale nie chce prorokowac
moze to byc rozdzielacz ale obstawil bym pompe

Opus meum est


Podobne tematy