Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wszystko o Case 4240


85 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Jonski1

Jonski1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śniadówka

Napisany 22 luty 2010 - 16:41

Wszystko o Case 4240 powiem wam tylko tyle Case 4240 pali bardzo dużo na całym zbiorniku a wchodzi tam112 litrów zrobiłem 10 mt/h i to w zimie w parkotaniu przejechać z miejsca na miejsce wole nie myślećile w pługach pali

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wszystko o Case 4240 Dzisiaj, 12:17
  •  

#22 Share RolnikSprzedawca

RolnikSprzedawca

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 467 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świat

Napisany 22 luty 2010 - 22:02

Wszystko o Case 4240 To proponuję sprawdzić pompę wtryskową i wtryskiwacze... ja zszedłem z prasie kostce małej Case 4240 do 3,5 litra na godzinę(wałek na ECO), wierz lub nie Twoja sprawa, w pługu zagonowym około 13litrów na ha przy orce na 24cm. W rozrzutniku zależy jak katować i jak daleko na pole od 7 do 12 litrów na godzinę
Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

#23 Share fourtonest

fourtonest

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 kwiecień 2010 - 13:10

Wszystko o Case 4240 Witam
Zakupiłem Case 4240 i posiada on (jak twierdzi poprzedni użytkownik "od niedawna") problem z cofającym się paliwem z pompy. tzn: problem jest w tym ze przy dłuższym postoju trzeba dłużej po krecić rozrusznikiem by paliwo "doszło" do pompy , i zapala normalnie. pompka zasilająca i filtry nowe. układ Chyba szczelny , nie widać wycieków paliwowych na rozgrzanym silniku.
Macie jakieś sugestie gdzie szukać problemu ?

#24 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 kwiecień 2010 - 21:11

Wszystko o Case 4240 Czy w tych modelach przewody paliwowe są w pancerzyku metalowym?- jak tak to wymień je wszystkie na normalne gumowe zbrojone i dobrze uszczelnij połączenia na przelewach wtryskiwaczy :P

#25 Share kostekk1990

kostekk1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje miasto to BIAŁYSTOK

Napisany 04 kwiecień 2010 - 20:10

Wszystko o Case 4240 moze brakuje jakiegos zaworka na wlocie paliwa przy pompie?

#26 Share fourtonest

fourtonest

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 kwiecień 2010 - 21:40

Wszystko o Case 4240 Witam ,
Dzikie za podpowiedzi , po sprawdzałem wszystkie przewody paliwowe , po dokręcałem i problem znikną .

Nowy problem to migająca kontrolka ostrzegawcza. " ! " miga ona gdy przekręce stacyjke na pozycje zapłonu. Gaśnie gdy od pale silnik. Co ona moze oznacać ? wiem ze jest jakis problem z blokadą mostów, bynajmniej było jakies zwarcie z tego co wiem bo kontrolki od "Żółw/Zając" sa przypalone i na wyświetlaczu świeci sie non-stop konktrolka od blokady. Co śmieszniejsze blokada jest sprawna bo przełacznik rozłącza normalnie choc nie zapala sie nim żaróweczka. jeszcze nie rozbierałem kokpitu , zrobie to w wolnej chwili i po sprawdzam kabelki.
nie wiecie gdzie moge znaleść jakieś kody błędów.. gdzie szukać problemów gdy pali lub nie pali sie kontrolka.
jest jeszcze jeden problem z wyświetlaczem stanu paliwa. wskaźnik że tak powiem " warjuje" pokazuje sobie co chce czasem miga. myślicze ze to problem z wyświetlaczem i np jest to konekwecja zwarcia czy szukać problemu w pływaku ?
Pozdrawiam !

#27 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 13 kwiecień 2010 - 22:07

Wszystko o Case 4240 Miganie kontrolki "!" to nie problem. Świeci się razem z czerwonymi kontrolkami.Na zgaszonym silniku nie ma ciśnienia oleju i dlatego miga "!".Zapalasz silnik i gasną wszystkie kontrolki.
Od blokady kontrolka jest w prawym dolnym rogu (zielona).
Kodów błedów o ile wiem to nie ma w tych modelach.
Wskaźnik paliwa we wszystkich modelach tak ma.Umieszczony jest w baku po lewej stronie.Wystarczy że ciągnik krzywo stoi i inaczej będzie pokazywał.

#28 Share fourtonest

fourtonest

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2010 - 17:42

Wszystko o Case 4240 Problem jest właśnie w tym ze kontrolka od blokady świeci się cały czas :/ a blokada jest sprawna.
A co do wskaźnika paliwa to warjuje on sobie w ten sposób że czy jest pusto w baku czy pełno to pokazuje co chce , czasem miga czasem pokazuje 1 , 2 czy 3 kreski.. no ale pomyślałem że wymontuje pływak i poruszam nim zobaczę czy wyświetlacz reaguje na niego prawidłowo. a z kontrolką blokady myślę że moze gdzies jest połączenie miedzy nią a przełącznikiem zerwane i pokazuje błąd. bo przełącznik gdy włączam blokadę nie zapala się ( tak jak to robi np przełącznik od napędu)

#29 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 14 kwiecień 2010 - 19:44

Wszystko o Case 4240 Sprawdź czujnik od blokady. Jest z prawej strony pod kabiną, poniżej siłownika hydraulicznego który włącza blokadę.Klawisz od blokady nie świeci się, tylko kontrolka powinna się świecić przy włączonej blokadzie.Włącz blokadę i zobacz pod kabiną czy czujnik nie zardzewiał albo nie jest za daleko ustawiony(przy wyłączonej blokadzie powinien być wciśnięty).Przełącznik blokady włącza elektrozawór a kontrolka zapala się przy pomocy tego czujnika, nie ma ona połączenia z przełącznikiem.

#30 Share fourtonest

fourtonest

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:34

Wszystko o Case 4240 Okej , Wielkie Dzięki za takie informacje :)) bede przy ciągniku w piątek i sprawdzę co z tym czujnikiem.

Jeśli uda mi się usunąć problem z wskaźnikiem paliwa i tą kontrolką od blokady to mam jeszcze jedną kwestie ( już raczej kosmetyczną ) a mianowicie pytanie dotyczy świateł mijania. Uważam że powinny występować :) a u mnie niestety nie dają oznak bycia. :) żarówki sprawne , przełącznik załącza na pierwszym stopniu światełka na kabinie i pozycyjne tylne ale nie pokazuje się kontrolka od świateł mijania, dopiero na drugim stopniu przełącznika zapala się kontrolka od świateł drogowych i światła święcą. Pewnie bym tak to zostawił ale te " długie" sa dość mocne i wysoko podniesione , przy nocnej jeździ strasznie rażą wiec nie bardzo chce na nich jeździć. bezpieczniki sprawdzałem ( te które są za kokpitem) i są sprawne.. znalazłem tam jeden wtopiony w stacje bezpieczników ale oczyściłem gniazdo i działa wszystko( był od tylnych halogenów) sprawdze jeszcze raz te bezpieczniki bo problem wyglada na właśnie ich winę. Instrukcja umieszczona na pokrywie przewiduje bezpicznik od świateł mijania wiec zdziwiło mnie ze ich nie ma:/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wszystko o Case 4240 Dzisiaj, 12:17
  •  

#31 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:44

Wszystko o Case 4240 Kolego może nie wszystko napisałeś ale czy wiesz żeby zmienić światła drogowe na mijania trzeba pociągnąć do siebie przełącznik od kierunkowskazów!?

#32 Share fourtonest

fourtonest

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2010 - 22:35

Wszystko o Case 4240 z tego pamiętam gdy pociągam do siebie dźwignie od kierunkowskazów to włączają sie światła drogowe ale tylko w momencie gdy trzymam tą dźwignie gdy puszcze wraca ona na pozycje zero światła gasną , tak się dzieje na pewno gdy światła są wyłączone ( podobnie jak w samochodzie) ale czy gdy włączę światła przełącznikiem od świateł i pociągnę dźwignie to czy zmienią się światła na mijania , tego nie jestem pewien.chyba jeszcze tego nie robiłem.. W zasadzie mam ten ciągnik od zeszłej soboty i nie myślałem że jest ukryty przełącznik w dźwigni od kierunkowskazów. :)) ale dzięki za informacje.. jeśli tak jest pomogłeś mi rozwiązać problem , za co dziękuje :)

#33 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2010 - 21:41

Wszystko o Case 4240 Widzisz sam rozgryzłeś zagadkę :). Jak masz wyłączone światła to tak działa to jak w samochodzie- bliknięcie (używa się ja jak policja stoi dla informacji drugiego kierowcy choć teraz to SB jest od tego). Ale jak włączysz (druga pozycja, bo pierwsza to pozycyjne) światła to zmieniasz tym z "krótkich" na "długie"

#34 Share aaandrzej4

aaandrzej4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 21 sierpień 2010 - 12:47

Wszystko o Case 4240 witam poszukuje lewej szyby a raczej drzwi do case 4210 4220 4230 4240 kabina farmer moze ktoś ma uzywane na zbyciu gdyz nowa jest za droga jak dla mnie prosze o kontakt aaandrzej4@o2.pl

#35 Share misiaczek238

misiaczek238

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 17 wrzesień 2010 - 12:18

Wszystko o Case 4240 Witam nie wiem gdzie szukałeś tej nowej szyby ale jesli sie nie myle w tej kabinie sa szyby nie gięte więc polecam firmę agroglas z Koła po odpowiednich negocjacjach mają nawet rozsądne ceny.
Natomiast ja poszukuję lewych drzwi do kabiny xl do case tego modelu, jak by ktoś wiedział to proszę o kontakt misiaczek238@op.pl

#36 Share kicek1911

kicek1911

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska pow. wielicki

Napisany 25 grudzień 2010 - 11:32

Wszystko o Case 4240 Panowie, potrzebuje pomocy. Chodzi o podnośnik. Jak zapalę traktor podniosę podnośnik i opuszczę pierwszy raz to wszystko w porządku. Za 2 razem powoli opada a potem zejdzie do pewnego poziomu i dość!! Aż po jakiejś minucie dalej opada. Co to może być? Proszę o pomoc.

#37 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3737 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 11 luty 2011 - 23:40

Wszystko o Case 4240 co do tych swiateł top jesli masz problem ze tylko drogowe sa jak trzymasz dzwignie kierunków to masz uwalony przekaznik :) taki w metalowej obudowie bedziesz go widziuł przy przedniej szybie jak zdejmnij plastik do bezpieczników. koledzy ja mam problemik w 4230 nie mam obrotów silnika i wom :( i za chiny nie moge znalesc napiecia na przednie halogeny. sda tam po 3 kable wiem ze to moze byc połaczone z mijaniami ale w żadnej kombinacji nie mam napiecia na tych kablach :( moze ktos wie gdzie szukacj przyczyny. problem jest w tym ze te kable gdzies sie zmnianiaja na ine i do złączek dochodza juz inne kolory i grubosci i ciezko zlokalizowac miejsce problemu.

#38 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3737 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 12 luty 2011 - 18:18

Wszystko o Case 4240

co do tych swiateł top jesli masz problem ze tylko drogowe sa jak trzymasz dzwignie kierunków to masz uwalony przekaznik :) taki w metalowej obudowie bedziesz go widziuł przy przedniej szybie jak zdejmnij plastik do bezpieczników. koledzy ja mam problemik w 4230 nie mam obrotów silnika i wom :( i za chiny nie moge znalesc napiecia na przednie halogeny. sda tam po 3 kable wiem ze to moze byc połaczone z mijaniami ale w żadnej kombinacji nie mam napiecia na tych kablach :( moze ktos wie gdzie szukacj przyczyny. problem jest w tym ze te kable gdzies sie zmnianiaja na ine i do złączek dochodza juz inne kolory i grubosci i ciezko zlokalizowac miejsce problemu.


Juz jestem na tropie obrotów silnia a zarazem wom :) nie był podłaczony babelek do alternatora ale jak podłaczyłęm to nadal nie pokazuje widocznie alternator ma uszkodzony ten licznik obrotów bo dotykajac tym kabnlem do masy w odpowiedniej czestotliwosci na liczniku wybija obroty. Halogeny podłaczyłem bezposrednio pod włacznicz przez przekaznik i tyle szkoda nerwów i czasu na szukanie problemu.

#39 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 12 luty 2011 - 18:33

Wszystko o Case 4240 @ bialy Nowy zakup do gospodarstwa? Jaka kabina- XL? Masz może miernik lub blisko elektryka żeby to sprawdził? Halogeny powinny działać już przy włączonych pozycyjnych. Bezpieczniki były w porządku?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wszystko o Case 4240 Dzisiaj, 12:17
  •  

#40 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3737 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 12 luty 2011 - 19:26

Wszystko o Case 4240 tak ja z mirnikeim jestem zapanbrat :) na włączniku kontrolka sie zapalała juz na pozycjkach ale napiecia brak na górze :( kabina niska bo z ładowaczem, na papierze mój ale faktycznie tescia :) przergrzebałęm go jak mogłem i juz sie poddałem bo za duzo rozbebeszanai zeby dojsc do tych kabli pod kabina :( teraz jedynie te obroty, wyglada na to ze w alternatorze wyprowadzenie pradu przemiennego jest uszkodzone albo jest w innym miejscu a tam słąby dostep i pewnie bede musiał wyjac alternatror zeby to sprawdzic. mopze ktos wie jak przestawic mile na kilometry bo rozebrałem licznik i nie ma zadnego prze4łacznika o którym gdzies czytałem.

Edytowany przez bialy2005, 12 luty 2011 - 19:28.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy