pacio

koło pasowe 360 - 3p

Polecane posty

pacio    0

Witam serdecznie.

 

Czy ktoś z szanownych kolegów orientuje sie jakie oznaczenia powinien mieć

simering koła pasowego w c-360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1

chyba chodzi mu o koło pasowe na wale korbowym. ja niestety nie znam oznaczenia. ale idziesz do sklepu to ci napewno dadza takie jak ma byc. a jak nie to katalog i tez tam bedzie. :P

 

//Kolego nie cytujemy postów tuż wyżej

Edytowano przez Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    893

Kurcze, własnie to zmieniałem, ale się nie przyjrzałem :/ Jeśli to nie za długo dla ciebie to za tydzień dam ci znać.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeśli chodzi o koło zamachowe to są tam dwa rodzaje uszczelnień. W jednych 60-kach był montowany odrzutnik oleju(tak jest w moim) a w innych był simmering. Bez rozbierania nie da się stwierdzić. Poza tym nie da się włożyć simmeringu jeśli był tam wcześniej odrzutnik oleju, trzeba by wtedy zmieniać pokrywę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
Jeśli chodzi o koło zamachowe to są tam dwa rodzaje uszczelnień. W jednych 60-kach był montowany odrzutnik oleju(tak jest w moim) a w innych był simmering. Bez rozbierania nie da się stwierdzić. Poza tym nie da się włożyć simmeringu jeśli był tam wcześniej odrzutnik oleju, trzeba by wtedy zmieniać pokrywę.

ale pacio pyta jekie jest oznaczenie symeringu wiec co piszesz o odrzutniku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A może nie wie, że tam siedzi tylko simmering. Oznaczenie to 120*140*15.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A może nie wie, że tam może znajdować się nie tylko simmering. Oznaczenie to 120*140*15.

Przepraszam za te same posty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szotko    0

Witam forumowiczów,

Czy ktoś mógłby podać mi wymiary koła pasowego do 360 - 3p?? Chciałbym dotoczyć takie koło bo mam sprężarkę beż koła....

do takiego sprzętu: http://allegro.pl/item566612768_ciagnik_ur...rka_c3603p.html

a może ktoś takie koło posiada??

Będę szalenie wdzięczny.

Czekam...

Pozdrowionka...

 

PS. Jeśli ktoś mi odpowie to proszę admina o przeniesienie postu do tematu "zmiana koła pasowego w sprężarce 360 3P, wyłączanie sprężarki" ,napisałem nowy temat bo mi się troszkę śpieszy :P ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

mam taką sprężarkę koło pasowe jest zakładane na stożku i blokowane klinem. na sto procent pasuje szajba z kompresora 30 którą powinieneś kupić bez problemu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szotko    0

Tylko mnie zależy na kole na dwa paski klinowe.... Ale dzięki info przyda się... Może ktoś inny będzie wiedział...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

ok. nie ma sprawy. myślę że najprościej i najtaniej będzie dać to zrobić tokarzowi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

ok. zmierzę. napiszę ci koło południa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

po prostu zawiez sprezarke do tokarza i on to zrobi dokladnie ,dopasuje na gotowo dziure-nieraz musialem poprawiac po tokarzu.milimetr roznicy na suwmiarce i problem.wez tez paski klinowe-sa rozne rozmiary

dalem raz tokarzowi szajbe do dorobienia. jade po nia a on daje mi prosto ze sklepu z cena i mowi ze tanie bylo kupic niz zrobic a byl przy okazji w sklepie,tylko ze to moj dobry znajomy i podszedl do sprawy uczciwie

kolo ma srednice 16,5 cm reszto to dopasuj tak jak pisalem wyzej,moja suwmiarka czasami plata figle


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

koło pasowe które ja mam z 30 ma średnicę 14,5cm. jeśli mnie pamięć nie myli jest to w 30 MNIEJ WIĘCEJ przełożenie 1;1 a sprężarka którą ty masz były montowane kiedyś w starach i jeszcze niedawno dało się do nich kupić części. może warto się dowiedzieć jakie tam było koło pasowe.może akurat...........


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj