Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO


18 odpowiedzi na ten temat

#1 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 06 marzec 2009 - 20:04

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Witam!!!

Mam zamiar wymienić uszczelkę podgłowicą. Może ktoś ma jakiś schemacik silnika znaki itp.
Na co zwrócić uwagę i co przy okazji wymienić .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Dzisiaj, 23:20
  •  

#2 Share majranjd

majranjd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. wągrowiecki

Napisany 06 marzec 2009 - 20:29

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Schemat tego tam jest wiecej, ale nie bede tu wszystkiego ładował, popatrz sobie w katalogu, troche czasu trzeba poswiecic, ale jest wszystko!
Przegrzany? czy wąż od wody strzelił?
DEZERTER

#3 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 07 marzec 2009 - 08:12

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Dopiero kupiłem. Zalałem płynem trochę pochodził i między 4a5 cylindrem lekko się sączy, Wcześniej był na wodzie

Edytowany przez andrzej2110, 26 marzec 2009 - 18:15.
cytowanie posta wyżej


#4 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 07 marzec 2009 - 16:54

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO [quote name='playpio' date='Mar 7 2009, 08:12 ' post='315478']
Dopiero kupiłem. Zalałem płynem troche pochodził i między 4a5 cylindrem lekko się sączy, Wcześniej był na wodzie

Przeglądałem katalog nie mam tam ani znaków ani luzu zaworowego.

#5 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 07 marzec 2009 - 16:55

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Przeglądałem katalog nie mam tam ani znaków ani luzu zaworowego.

#6 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 07 marzec 2009 - 20:50

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO jakich znaków potrzebujesz ?? Jak nie masz w głowicy wałka to i żadnych znaków też jedynie to będziesz musiał wyregulować zawory

#7 Share zdruj77

zdruj77

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 07 marzec 2009 - 20:52

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO no i odpowiednią stroną włożyć uszczelkę i odpowiednio (mocno) dokręcić

#8 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 08 marzec 2009 - 17:13

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO No takim laikiem to niejestem. Wiem że wałek nie jest pod pokrywą zaworów i wiem jak wkłada się uszczelkę . A znaki potrzebuje do wyjęcia pompy wtryskowej skoro zaglądam do głowicy to szkoda by pompe pominąć i tak motor będzie do połowy rozebrany.

#9 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 08 marzec 2009 - 20:37

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO To było tak od razu pokrywy przedniej nie chce sie ściągać. Niewiem jak jd jaki to stary silnik jest ale powinno być takie połączenie poprzez jakieś wfrezy by nie mozna było pomylić/ustawić pompy inaczej. Ktoś kto to rozbierał musi sie pojawić albo katolog jakiś

#10 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 08 marzec 2009 - 21:48

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Jest taka zasada jeśli robi się coś pierwszy raz to najpierw zbiera się informacje ( robie tak na innych forach i jest bez problemu ) Silnika jeszcze nie rozbierałem.

Wolę zebrać wcześniej kilka informacji.

Widzę że w myśl zasady " UMIESZ LICZYC LICZ NA SIEBIE " będe musiał sam sobie poradzić.
Będe rozbierał zrobie fotostory i postaram się wrzucić na wasze forum coby inni nie musieli się tyle rozpisywać

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Dzisiaj, 23:20
  •  

#11 Share rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 09 marzec 2009 - 20:50

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Napisales "taka jest zasada..." brzmi to bardzo ogolnie...tak jakby wszyscy musieli stosowac sie do niej :P Piszesz ze na AF nie mozna uzyskac informacji, a na innych forach nie ma z tym problemu...moze po prostu nie czytal tego teatu nikt, kto to robil. Moze tym razem rowniez pomoga inne fora.
Pozdrawiam :P

#12 Share majranjd

majranjd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. wągrowiecki

Napisany 09 marzec 2009 - 21:15

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO u mnie przyjechali z zakładu, sami rozkrecili, zawiezli splanowali, założyli nową i grało... Zaden serwis, zwyczajny zakład, robiacy szlify i tym podobe silnikow... Fakt my pompy nie ruszalismy...
DEZERTER

#13 Share KK975

KK975

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrala

Napisany 09 marzec 2009 - 22:18

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO

Witam!!!

Mam zamiar wymienić uszczelkę podgłowicą. Może ktoś ma jakiś schemacik silnika znaki itp.
Na co zwrócić uwagę i co przy okazji wymienić .

Czesc,
Nic trudnego . radze kupic orginal od JD. -nie jest taka droga.Glowice dac do warsztatu profesjonalnego do wyrownania plaszczyzny(ok 400 PLN). Potem dokrecamy zgodnie z instrukcja kluczem dynamometrycznym, na koniec dokrecamy wszystkie sruby mocujace na kat okolo 60 stopni. Jesli chcesz demontowac pompe to :
1 . obracamy kolem zamachowym do ukazania sie punktu pomalowanego -zaznaczonego w oknie kontrolnym na obudowie tego kola patrzac od strony pompy wtryskowej. majac ten punkt wiemy ze wpust na walku pompy jest u gory.nastepnie od strony chlodnicy znajdziesz zaslepke .Zdejmujac ja masz dostep do nakretki mocujacej kolo zebate pompy, odkrecasz ja kluczem nasadowym (rozm, 32). zdejmujesz nakretke i podkladke sprezysta ostroznie aby nie wpadla do srodka (gdy nakretka poluzowana palec wkladasz do srodka przedluzajac walek a druga reka odkrecasz do konca i wyjmujesz , i po problemie .
Przy demontazu patrz na sruby i nakretki - amerykanski czesto gwint - skok calowy a kat metryczny- musza byc orginal lub te same,
Robilem silnik jesienia, poniewaz woda poszla do oleju poprzez uszczelnienia tulej cylindrowych, Pompa nowa do odstapienia mozesz znalesc na tym forum u gory (czesci). taka sama zamontowalem w swym JD975, w razie pytan pisz .

Załączone miniaturki

  • pompa.jpg


#14 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 10 marzec 2009 - 13:25

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Witam!!!

Dzięki za odpowiedź wrazie pytań będe pisał pozdrawiam!!!

#15 Share KK975

KK975

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrala

Napisany 10 marzec 2009 - 21:20

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Mysle ze odpowiedz na forum bedzie bardziej przydatna poniewaz te dane sa nie wiadomo czemu przez warsztaty service robione sekretem?
Jesli cos bedzie niezrozumiale prosze pytac, przetlumacze ,Pozdro dla FANOW "J.D "

Cylinder Head and Valves Specifications
Item Measurement Specification
Intake Valve Clearance Checking (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.31-0.38 mm
(0.012-0.015 in.)
Exhaust Valve Clearance Checking (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.41-0.48 mm
(0.016-0.019 in.)
Intake Valve Clearance Adjustment (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.36 mm (0.014 in.)
Exhaust Valve Clearance Adjustment (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.46 mm (0.018 in.)
Rocker Arm Adjusting Screw Jam Nut Torque 27 N?m (20 lb-ft)
Intake Valves Lift (At 0.00 mm (in.) Clearance) 11.56-12.37 mm
(0.455-0.487 in.)
Wear Limit 11.13 mm (0.438 in.)
Exhaust Valve Lift (At 0.00 mm (in.) Clearance) 11.28-12.12 mm
(0.444-0.477 in.)
Wear Limit 10.85 mm (0.427 in.)
Rocker Arm Assembly
Spring Tension at 46 mm (1.81 in.) Compressed Height Spring Tension 18-27 N (4-6 lb-force)
Spring Compressed Height Height 46 mm @ 18-27 N
(1.81 in. @ 4-6 lb force)
Shaft OD 19.99-20.02 mm
(0.787-0.788 in.)
Wear Limit 19.94 mm (0.785 in.)
Shaft Support ID Maximum ID 20.17 mm (0.794 in.)
Bore ID 20.07-20.12 mm
(0.790-0.792 in.)
Wear Limit 20.17 mm (0.794 in.)
Camshaft Follower OD 31.61-31.64 mm
(1.245-1.246 in.)
Intake Valves Recess in Cylinder Head 0.61-1.11 mm
(0.024-0.044 in.)
Worn Limit 1.63 mm (0.064 in.)
Exhaust Valve Recess in Cylinder Head 1.22-1.72 mm
(0.048-0.068 in.)
Worn Limit 2.26 mm (0.089 in.)
Valve Springs
Spring Free Length 0 N (0 lb-force) [ Free length may vary slightly between springs.] Height 54.0 mm (2.125 in.)
Spring Compressed 240-280 N (54-62 lb-force) Height 46.0 mm (1.81 in.)
Spring Compressed 590-680 N (133-153 lb-force) Height 34.5 mm (1.36 in.)
Intake Valve Head OD 46.47-46.73 mm
(1.830-1.840 in.)
Exhaust Valve Head OD 42.37-42.63 mm
(1.668-1.678 in.)
Intake Valve Stem OD 7.864-7.884 mm
(0.3096-0.3104 in.)
Exhaust Valve Stem OD 7.848-7.874 mm
(0.3090-0.3100 in.)
Valve Face Runout Maximum Valve Face Runout
(Intake and Exhaust) 0.038 mm (0.0015 in.)
Valves Face Angle 29.25° ? 0.25°
Cylinder Head Flatness Maximum Acceptable Out-of-Flat: For Entire Length or Width 0.08 mm (0.003 in.)
Maximum Acceptable Out-of-Flat: For Every 150 mm (5.90 in.) 0.03 mm (0.001 in.)
Cylinder Head Thickness and Finish New Cylinder Head Thickness 104.87-105.13 mm
(4.129-4.139 in.)
Minimum Acceptable Thickness 104.24 mm (4.104 in.)
Combustion Face Surface Finish (Surface Grind Only) (AA) 0.7-3.2 micrometers
(31-125 micro-in.)
Maximum Wave Depth 0.012 mm (0.0005 in.)
Maximum Material Removal for Resurfacing 0.76 mm (0.030 in.)
Valve Guide Bore (New) ID 7.912-7.938 mm
(0.312-0.313 in.)
Valve Guide-to-Valve Stem (New) Clearance 0.05-0.10 mm
(0.002-0.004 in.)
Wear Limit 0.15 mm (0.006 in.)
Valve Seat Grinding Angle 30°
Width 1.50-2.00 mm
(0.059-0.079 in.)
Maximum Runout 0.08 mm (0.003 in.)
Cylinder Liner Height Above Block Height 0.030-0.100 mm
(0.001-0.004 in.)
Cylinder Liner Height Difference At Nearest Point of Two Adjacent Liners, or Within a Single Liner Maximum Permissible Height Difference 0.05 mm (0.002 in.)
Cylinder Head Cap Screws
Step 1-Initial Torque Torque 100 N?m (75 lb-ft)
Step 2-Second Torque Torque 150 N?m (110 lb-ft)
Step 3-Verify Torque (After 5 Minutes) Torque 150 N?m (110 lb-ft)
Step 4-Torque Turn Torque Turn Tighten each screw an additional 60°? 10° (See TORQUE-TURN METHOD FOR PROPER TORQUE next in this group.)
Rocker Arm Support Cap Screws Torque 47 N?m (35 lb-ft)
Rocker Arm Cover Cap Screws Torque 11 N?m (8 lb-ft) (96 lb-in.)


Ponizej e- katalog prawie wszystkich JD

http://jdpc.deere.co...PageServlet_Alt

Edytowany przez andrzej2110, 26 marzec 2009 - 18:17.
cytowanie posta wyżej


#16 Share playpio

playpio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 10 marzec 2009 - 22:05

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Dzięki katalog ściągnięty wydrukowalem sobie. Zdjęć jest ok 500 stron

Z angielskim dam rade jakby coś to napisze
Pozdrawiam!!!

#17 Share denzel

denzel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. mazowieckie

Napisany 20 marzec 2009 - 18:22

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO a ile kosztuje taka uszczelka pod głowice do JD 6cyl. turbo

#18 Share KK975

KK975

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrala

Napisany 28 marzec 2009 - 19:14

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO taka uszczelka pod głowice do JD 6cyl. kosztuje ok. 120PLN

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO Dzisiaj, 23:20
  •  

#19 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2009 - 19:17

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO W mojej okolicy kosztuje 135 zl wiec niezła cena.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy