Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych)


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Cihu

Cihu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iława

Napisany 04 marzec 2009 - 12:28

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Ma ktos zamontowany dodatkowy zbiornik paliwa w td5050? Bo wydaje mi sie ze pojemnosc 92 litrow to troche malo jest jakna 95 koni. zastanawiam sie gdzie jest miejsce na ten dodatkowy zbiornik. czyzby po prawej stronie ciagnika pod kabina? U mnie znajduje sie tam zbiorniczek sprezarki i pewnie w moim przypadku nie bede mogl zamontowac dodatkowego zbiorniczka.

czy ktos wie jak to jest?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Dzisiaj, 19:12
  •  

#2 Share darek4x4

darek4x4

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Garwolina
  • Zainteresowania:Technika rolnicza, motoryzacja, fotografia.

Napisany 05 marzec 2009 - 12:09

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) A napiszesz jak ze spalaniem w twoim td5050, starczy mu te 92 litry na 8 godz pracy (może producent wyszedł z takiego założenia - tylko przypuszczam)

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 marzec 2009 - 12:23

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Zbiornik 92 litrowy jak na 95 koni przy lekkich pracach na cały dzień lub więcej powinien starczyć. Do czego wykorzystywany jest u ciebie ten New Holland? Jak jest miejsce na dodatkowy zbiornik to ja bym go założył. Zawsze masz więcej paliwa. <_<

#4 Share Cihu

Cihu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iława

Napisany 05 marzec 2009 - 14:32

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) NH kupiony zostal dwa tygodnie temu. bedzie to glowny ciagnik na gospodarstwo 30 ha i raczej nie bedzie oszczedzany. co do zbiornika to dochodzi fakt ze co niektorzy na forum pisza ze tam wchodzi tylko 70 litrow a nie tak jak jest napiszane ze 92. ale tego nie sprawdzalem jeszcze. spalania tez nie znam jeszcze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Dzisiaj, 19:12
  •  

#5 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 05 marzec 2009 - 18:11

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Wchodzi ponad 80 litrow a reszta to poduszka powietrzna w zbiorniku tak samo jak w samochodach, nie wiem tylko jak spuscic to powietrze jeszcze. A dodatkowy zbiornik paliwa jakos bede i ja musial z czasem zamontowac od jakiegos samochodu bo mi te 80 litrow nie wystarczy.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#6 Share Kuki19

Kuki19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 431 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2009 - 18:17

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) @Cichu jeszcze w polu nie robiłeś a już Ci zbiornik za mały? popracujesz to zobaczysz, ale bez przesady, czy naprawde będziesz po 8-10 godz rypał w polu i pola masz daleko od domu? Może wystarczy Ci taki zbiornik, albo nauczysz się z takim żyć, w końcu te ciągniki podobno dużo nie chlają he he

#7 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 05 marzec 2009 - 18:58

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Ja np. nie musze jechac w pole zeby wiedziec ze niewystarczy mi 80 litrow, w MTZ mialem 120 litrow i akurat zamykalem dzien z malym zapasem wiec twierdze ze ze ten oryginalny zbiornik bedzie nie wystarczajacy.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) Dzisiaj, 19:12
  •  

#8 Share Cihu

Cihu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iława

Napisany 05 marzec 2009 - 20:02

Dodatkowy zbiornik paliwa w TD5050 (i jemu podobnych) ale tak jak w c-360 zawsze na koniec dnia okolo godziny 19 brakowalo mi paliwa a z checia popracowal bym do godziny 23... a po zjezdzie do domu to juz mi sie nigdy nie oplacalo wracac spowrotem na pole... w kazdym razie wiekszy zapas pozwalal by na wieksza swobodnosc na polu co nie?

Podobne tematy