zbig

Kubota M7040N- Opinie

Polecane posty

deutzfahr92    0

Witam!!!

 

Ostatnio jeździłem kubotą i jeszcze w żadnym ciągniku nie spotkałem się z taką zwrotnością To jest bardzo duża zaleta np. przy turze. Zbig, fendt ceni tak wysoko swoje traktory bo płacisz za markę, prestiż, wykonanie, za korbanka. Helmex, niewiem czy wiesz ale jd rocznie sprzedaje 12 razy więcej ciągników niż fendt. Po prostu jd to amerykańska maszyna i w USA tego najwięcej się sprzedaje. Taki patriotyzm. Helmex, w ciągnikach z resorowaną osią nie jest tak źle. Np. przy turze blokuje ośke i jest normalnie, a jak jadę z przyczepą to włańczam amortyzację osi i tak ciągnik nie skacza, nie pajacuje. Wszystko ma swoje wady i zalety. Niema takiej rzeczy która nie miałaby wad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
czekawe dlaczego nikt niema fenda u usa tylko JD. kubota Cat i ine a fenda nie a myslisz ze resorowana os jest dobra?/? to soe przejedz jakim s takim traktorem po dałach z ciezka maszyna i zobaczysz a wiesz jaka jest zywotnosc silnika fenda?? bo kuboty przecietnie 27 tys motogodzin ja mam 60 i mam na niej dopiero 4.5
Bo to naród biedny jest....Za centa dadzą się na sucho ogolić,a by kupic Fendta trzeba mieć niestety cacyki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

Xemit masz racje traktory w Polsce są za drogie ,160tys zł za okolo 70KM to duza przesada ani Fendt, Kubota ,Valtra ,JD nie są warte tej ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Helmex    0

zbig no 160 tys to nie ale ja wiez pomyslałem wczesniej i kupiłem 40 tys taniej :PP i jeszcze na dofinasowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77    0

I jak Helmex, wzrzucasz te dane techniczne swojego ciągnika, bo interesuje mnie czy ma ten 7040 Common Rail, czy go nie ma. Interesuje się zwykłym modelem m40 i chciałbym wiedzieć jak jest naprawdę. A jeśli się pomyliłeś, to przyznaj się i już...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77    0

No właśnie, tak jak mówiłem: jest wtrysk bezpośredni, ale nie ma słowa o tym że to Common Rail.

CR jest w 108 i 125 a tu nie ma. Trochę szkoda (bo liczyłem, że diler się myli), ale to chyba Ty nie do końca sprawdziłeś co masz....

Oczywiście wtrysk bezpośredni jest i cztery zawory na cylinder, co na pewno jest nowoczesnym rozwiązaniem!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

Wtrysk besposredni ma wiekszosc traktorów od 40 lat i jak mozna nazwac taki silnik w Kubocie nowoczesnym nawet common rail w 128x i 108 jest pierwszej generacji z linką gazu .Traktory CR trzeciej generacji z wtryskami pizzoelektrycznymi sterowanymi elektronicznie brak linki gazu mozna uznac nowoczesnymi mniejsze spalanie paliwa wyzszy moment obrotowy i moc przy małych obrotach silnika np nielubiany na tym forum Fentd 200Vario 70KM moc i moment znamionowy ma przy 1750 obr/min a Kubota przy 2600 obr/min? podobne parametry jak Fendt mają nowoczesne silniki JD,Valtry,DF,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

No tak, ale do tej linki masz podłączony elektroniczny regulator dawki paliwa lub jak to woli obrotów montowany przy silniku blisko pompy wysokociśnieniowej lub w kabinie i stamtąd prowadzone przewodami elektr. do sterowników. Helmex sprawdź u siebie czy nie masz szyny od Common Railu, jesli jest masz CR, bo na stronie Agroserwisu Strzelce Opolskie ciągnik jak Twoj w oznaczeniu silnika ma CR ;-) Tier 3, czyli Euro IIIA wiec powinien byc CR ;-) co do silników Fenda JD, Valtry te silniki o takiej samej mocy maja większą pojemność w porównaniu z silnikami Kuboty, i gdyby byly tam obroty sięgały 2600...2800obr to spalanie nie byloby latwe do zaakceptowania. Mniejsza pojemność z taka sama mocą musi odrobić ten moment obrotami.. U siebie akurat jak mam max moment przy 1700obr moge śmiało jeździć z maszyna w polu i silnika tak łatwo nie zadusze. Takie jest moje zdanie.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Helmex    0

to wpisz sobie w wikipedi comon ralii i zobacdzysz ze to wtrysk bezposredni w instrukci pisze wszegie ze jest bezposredni ale zadzwon i zapytaj a w tych wiekszych kubotach tez pisze ze bezposredni !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77    0

Helmex widzę, że prowadzimy niepotrzebną polemikę!

Też zamierzam kupić Kubotę i nie mam nic przeciwko aby był w niej CR, ale w starszych wersjach nie ma wogóle "bezpośredniego" i jakoś nikt nie płacze z tego powodu, a może i wręcz przeciwnie, wszyscy twierdzą, że to bardzo trwałe i ekonomiczne silniki.

Pamiętaj, że każdy CR to wtrysk bezpośredni, ale już nie każdy wtrysk bezpośredni to CR. Nie ma o co się zabijać, bo nie jest tak że tylko CR, a reszta to g.... Nie potrzebnie tylko tak się pienisz, nie sprawdzając czegoś dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Helmex    0

oj wiez mnie to jebie bo ja juz ja mam i polecił bym ja wszystkim jedynym ciehnikiem jest mf modelu nie poamietam był na targach w kielcach jak postawic te traktory na przeciw siebie to bym szczeze nie wiedział co wybrac bo kkubota ma elektro chydrauliczny rewers a mf ma mechaniiczny kubota ma baki pod spodem a mf z przodu a cena porowywalna i skunczmy z tym CR jak ma to dobrze a jak nie to drugie dobrze ppytajcie sie o cos innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkubota9    0

Helmex

orałeś juz tym nowym pługiem? lub czy robiłeś coś tymi nowymi sprzętami co mieli Ci przywieść? jak wrarzenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

Kubota N7040N jest traktorem sadowniczym wąski 1260cm szerokosci i do orki nie jest przeznaczony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Helmex    0

każdy robi tym co ma ja mam oranego 2 ha a ora sie fajnie bo ma 74 km robiłem brodnica 2/W 2,80 m szerokosci robił bym bijakowym ale mi wały nie dosłali i bardzo dużo glebogryzarką zrobiłem nią około 20 mth :P a mam jeszcze rotacyjna 1,85 m ale teraz to bardzo nia nie porobie :) mam juz nią 65 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

A miales juz pierwszy przegąd serwisowy i jakie koszty oleju filtrów i innych materialow eksploatacyjnych oraz robocizny mechaników ,bo kuzyn w Lamborgini RF 67KM koszt pierwszego przeglądu to 3tys zł -bardzo duzo.Ile Ci spalił w orce a ile w innych maszynach.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Helmex    0

dzwoniłem ale gosc powiedział ze dopiero po swietach i zeby sie nie przejmowac i robi ze do 70 mozna dorobic a powiem ci tak u mnie spalania nie liczyłem tylko se lało i sie jechało :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Po 50mth tylko olej silnikowy z filtrem? A olej hydrauliczny, i filtry?


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez kubaguzik
      co myslicie o marce kubota wasze wrazenia plusy i minusy tych ciagników
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj