Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#10601 Share Avendrion

Avendrion

    Red Power

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 10 czerwiec 2012 - 19:57

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 W tym temacie jak na dłoni widać dokąd te forum doszło :) Oby tak dalej...
Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 01:02
  •  

#10602 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 10 czerwiec 2012 - 19:58

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 to sa jaja.....forum rolnicze a gosc wypada z tematem jak poderwac dziewczyne :D
........................................
polac koledze martin6666 bo on dobrze napisal :)

#10603 Share martin6666

martin6666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Motoryzacja i motorsport.
    Aktywny sędzia wyścigowy.

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:02

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Czasem jest taka chemia że i za 1 razem jest pocałunek, miałem taką sytuację na pewnej 18 :D , dziwne ale to się zdarza, nie chcę się tu chwalić i nic takiego, ale się zdarzyło, tak się spodobałem :P . Jednakże był to jednorazowy wypad, nic z tego nie było.

Dzięki Panowie za uznanie :D

#10604 Share Dominiczek12

Dominiczek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Boguchwała
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, elektronika

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:06

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Jeszcze jak dziewczyna nachmielowana to dużo do takiej sytuacji nie trzeba :P Osobiście tak nigdy mi się nie zdarzyło ale widziałem parę takich akcji :D

#10605 Share simson2812

simson2812

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Garwolina
  • Zainteresowania:Rolnictwo Konstruowanie

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:08

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 strzel ze 2 sety i zaraz będzie podryw a tak na serio to zagadaj do niej i pogadajcie trche u mnie w szkole to jak laski na mnie leca to zawsze chchca zemna gadac i koło mnie siadaja
W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

#10606 Share leszcz8

leszcz8

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mińska Mazowieckiego

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:09

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Nie ma jednego sposobu na poderwanie dziewczyny . Każdą podrywa się inaczej . Musisz wiedzieć co ona lubi czym się interesuje itp. Z tym piwem to nie do końca dobry pomysł , bo jak ona piwa nie lubi to już po tobie , bo może też nie lubić jak chłopak pije alkohol . Najlepiej zaproś ją na lody , lody napewno lubi :D wszystkie dziewczyny lubią lody :D

Pierwszy raz zagadać postaraj się tak delikatnie , że niby przypadkiem . Nie przeklinaj przy niej , no chyba że ona też przeklina .

Wiesz coś wogóle o niej ?? Jeśli coś ciekawego wiesz to nam napisz .
Sprzedam wycinak Fella SU 145 , sieczkarnie Mengele Mammut 5800 , przyczepkę jedno osiową , , obsypnik do ziemniaków 5 .
CZĘŚCI FIAT 125p 1,5 ME !!! Niektóre części pasują do Poloneza .

#10607 Share Dominiczek12

Dominiczek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Boguchwała
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, elektronika

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:13

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @leszcz8 a jak się odchudza ? i nie je lodów to co w tedy? :lol:

#10608 Share martin6666

martin6666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Motoryzacja i motorsport.
    Aktywny sędzia wyścigowy.

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:13

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No właśnie napisz coś nam o niej :) .

#10609 Share Tomencki184

Tomencki184

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja Dziewczyny Rolnictwo :)))

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:20

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Nie ma jednego sposobu na poderwanie dziewczyny . Każdą podrywa się inaczej . Musisz wiedzieć co ona lubi czym się interesuje itp. Z tym piwem to nie do końca dobry pomysł , bo jak ona piwa nie lubi to już po tobie , bo może też nie lubić jak chłopak pije alkohol . Najlepiej zaproś ją na lody , lody napewno lubi :D wszystkie dziewczyny lubią lody :D

Pierwszy raz zagadać postaraj się tak delikatnie , że niby przypadkiem . Nie przeklinaj przy niej , no chyba że ona też przeklina .

Wiesz coś wogóle o niej ?? Jeśli coś ciekawego wiesz to nam napisz .

Z tymi lodami to tak nie do końca.Kto wie co ona może sobie pomyśleć :D .Tą bajke możecie sami sobie dokonczyć

#10610 Share Taurus83

Taurus83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOTLINA KłODZKA
  • Zainteresowania:RWD

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:23

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

czeba prosto z mostu dać dziewczynie do zrozumienia o co ci chodzi. ostatnio na lekcji nasza jedyna koleżanka, powiedziała mi żebym zagadał do nauczycielki o zmiane klasy na komputerową bo jej sie nie chce tu siedzieć,
to ja jej na to że możemy iść sie położyć. inna sytuacja, bardzo dawno temu piłem kawe z inną koleżanką i biorąc ciastko do kawy powiedziałem jej że lubie słodkie... a przede wszyskim takie słodkie dziewczyny jak ty,
po takim tekscie niektóre miękną i dalej już leci... ;) ;)


czeba??? z jakiego to języka?

tak najlepiej weź jej powiedz od razu jaka jest piękna i że chcesz z nią iść do łóżka i że jej kupisz co tylko będzie chciała....laski na codzień słyszą setki komplementów, jaka ty ładna, jaka ty miła, jaka ty taka, jaka sraka...pomyśli zę jesteś kolejnym przymilającym się frajerem...zresztą nie wiem jak myślą nastolatki to może kolega ma racje i idź na cłość???na kobiety dojrzale emocjonalnie takie rzeczy nie działają...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 01:02
  •  

#10611 Share Dominiczek12

Dominiczek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Boguchwała
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, elektronika

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:25

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Oj tam taki i taki lud co za różnica :D

#10612 Share leszcz8

leszcz8

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mińska Mazowieckiego

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:28

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @Dominiczek12 Jeśli jest ładna i zgrabna to nie ma się z czego odchudzać :D U mnie w szkole to większość tych ładnych dziewczyn mówi że się odchudza , a jak przyjdzie co do czego to i tak zjedzą . Jest taka jedne gruba i brzydka co waży prawie 100 kg , to nigdy nie słyszałem żeby się odchudzała .
@Tomencki184 Jeśli powie to odpowiednio to żadnych skojażeń mieć nie będzie . Do mnie nieraz same dziewczyny przychodzą i mówią " Leszczu chodż pod sklep na loda " a ja ide .

Jedna kiedyś do mnie napisała na gg żebym jej przeorał pole :P :D :lol:
Sprzedam wycinak Fella SU 145 , sieczkarnie Mengele Mammut 5800 , przyczepkę jedno osiową , , obsypnik do ziemniaków 5 .
CZĘŚCI FIAT 125p 1,5 ME !!! Niektóre części pasują do Poloneza .

#10613 Share Dominiczek12

Dominiczek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Boguchwała
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, elektronika

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:34

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @leszcz8 jak ci mówiła żebyś przeorał pole to trzeba było zagłebić lemiesz :lol:

#10614 Share Michal97rolnik

Michal97rolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:MMz/NDK
  • Zainteresowania:Różne różniste

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:36

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Rada ode mnie.Tylko jak będziecie gadać ze sobą to nie gadajcie o rolnictwie( chyba że ona lubi) bo wtedy jesteś spalony.
Jeśli chodzi o mnie to ja jestem spalony jeśli chodzi o dziewczyny bo mam pola blisko szkoły :P
Czasem uda mi się pozdrowić koleżankę ze szkoły na klakson od 360 :P
Tylko potem w szkole jest:Ej Michał fajny masz traktor, albo Michał widziałam cię wczoraj jak wracałeś z pola do domu
KOMPROMITACJA jeśli chodzi o mnie :)

#10615 Share sim12

sim12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maków

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:37

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 pewność siebie , kobiety zwykle nie lubią niezdecydowanych ;d

#10616 Share leszcz8

leszcz8

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mińska Mazowieckiego

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:38

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @Dominiczek12 ona troche nie do końca normalna jest , i pewnie wtedy pijana była , a po h*j mi dziewczyna która codziennie pije ?
Sprzedam wycinak Fella SU 145 , sieczkarnie Mengele Mammut 5800 , przyczepkę jedno osiową , , obsypnik do ziemniaków 5 .
CZĘŚCI FIAT 125p 1,5 ME !!! Niektóre części pasują do Poloneza .

#10617 Share JohnDeere6330

JohnDeere6330

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gm.Margonin
  • Zainteresowania:Rolnictwo, AF

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:40

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

czeba??? z jakiego to języka?

tak najlepiej weź jej powiedz od razu jaka jest piękna i że chcesz z nią iść do łóżka i że jej kupisz co tylko będzie chciała....laski na codzień słyszą setki komplementów, jaka ty ładna, jaka ty miła, jaka ty taka, jaka sraka...pomyśli zę jesteś kolejnym przymilającym się frajerem...zresztą nie wiem jak myślą nastolatki to może kolega ma racje i idź na cłość???na kobiety dojrzale emocjonalnie takie rzeczy nie działają...


czeba to po gołaniecku. z dziewuchami trzeba gadać ale nie od razu tak sie napalać i na nią gapić ciągle,
znajdz temat nawiąż dialog nawet udawaj brak zainteresowania nią jako dziewczyną i później wplatać komplementy i spojżenia. mylę się???
piwo i lody na dalsząszą znajomość odłużcie

#10618 Share Dominiczek12

Dominiczek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Boguchwała
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, elektronika

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:42

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @leszcz8 No w sumie to z taką to nie ma się co wiązać ale jak to mówi nauczyciel od elektrotechniki odemnie ze szkoły "w sam raz na raz" :lol:
@Michał97rolnik MI jakoś nie jest wstyd przyznać się że lubię rolnictwo i dążę w tym kierunku dziewczyny czasami chcą żebym popowiadał coś o tym :P Przynajmniej potem mnie chwalą że pracowity jestem :D

Edytowany przez Dominiczek12, 10 czerwiec 2012 - 20:43.


#10619 Share leszcz8

leszcz8

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mińska Mazowieckiego

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:45

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2
@Michał97rolnik u mnie to jest odwrotnie . Ostatnio w piątek siedzimy pod sklepem i akurat wujek traktorem jechał a dziewczyny " Leszczu jaki tu masz duuuży traktor a jaki czerwony "

Sprzedam wycinak Fella SU 145 , sieczkarnie Mengele Mammut 5800 , przyczepkę jedno osiową , , obsypnik do ziemniaków 5 .
CZĘŚCI FIAT 125p 1,5 ME !!! Niektóre części pasują do Poloneza .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 01:02
  •  

#10620 Share Tomencki184

Tomencki184

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja Dziewczyny Rolnictwo :)))

Napisany 10 czerwiec 2012 - 20:57

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 leszcz8 Różnym dziewczynom różne myśli przychodzą do głowy

Podobne tematy