Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#7021 Share lordhagen

lordhagen

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 20 marzec 2010 - 12:06

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 O to właśnie chodzi.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 10:22
  •  

#7022 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 20 marzec 2010 - 19:20

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Kropla drąży skałe :( jesli nie masz co robić to (chodzby dla rozrywki) warto zabiegac o względy jakiej Dziewczyny :(

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#7023 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 20 marzec 2010 - 20:02

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 hehe ja licze że one same odejdą :( odemniee

#7024 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 20 marzec 2010 - 22:32

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No a ja skończyłem co miałem robić :( I jakos nie chce mi sie uwodzic mam wielki problem kumple mi taka świnie podłożyli bez ekoczynów się nie obejdzie ale co tam :( Przynajmniej zobaczą że ZSCKR Sypniewo mnie zmieniło. Że nie dam się kopać po jajach i nic miarka sie przebrała
Mój Wladimirec podbija świat

#7025 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 marzec 2010 - 22:44

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dyplomatycznie porozmawiać nie można?

#7026 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 20 marzec 2010 - 23:10

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Oczywiście że nie :( Bo znam go/ich i inaczej sie nie da. Tyle życia mi spier*** teraz może czas odegrać się? A nie chce takiego sposobu ale co mam zrobić? Dać sie gnoić ?
Mój Wladimirec podbija świat

#7027 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 21 marzec 2010 - 01:39

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 racja nie daj sie ,jak sie im postawisz to może dadzą sobie coś do myślenia głupole :(

#7028 Share lordhagen

lordhagen

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 21 marzec 2010 - 07:18

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Dyplomatycznie porozmawiać nie można?


Czasami są takiej sytuacje i osoby, gdzie rozmowa była by tylko stratą czasu i nerwów. Znam takich, którzy by nie zrozumieli, nawet jakby 10 osób próbowało ich przekonać do zmiany postępowania i używając najlepszych argumentów. Czasami nie ma innego wyjścia, jak tylko huknąć w łeb aż sie gość zatoczy...

#7029 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 21 marzec 2010 - 10:37

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Czesio masz racje nie ma co dac sie takim bo raz drugi i beda cie cale zycie meczyc a jak sie im postawisz to dadza spokoj sobie i beda szukac kogos innego do gnebienia ...

#7030 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 21 marzec 2010 - 11:29

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No neistety ja się dałem przez 7 lat w gimnazjum pod koniec zaczełem już ostro sie bronić i było w miare ok ale puki ich krew nie będzie na mych rękach nie będzie spokoju !!
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 10:22
  •  

#7031 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 21 marzec 2010 - 12:45

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Masz rację !
niektórych ch*j*w to tylko przemoc nauczyć może pokory :(

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#7032 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 21 marzec 2010 - 13:00

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no.l A tak wogóle to skonczyłem mój sup[er tajny projekt wladymirca :( i moge jechac wyrywać lachony :(
Mój Wladimirec podbija świat

#7033 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 21 marzec 2010 - 14:02

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No no widzialem efekt koncowy genialna robota Czesławie.. a co do tych lepkow to pewnie nie dlugo bedziesz mial na sprzedasz kilka odwaznikow do MTZa haha

#7034 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 21 marzec 2010 - 14:31

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 A no coś się znajdzie kilka walizkowych obciazników :( :(
Mój Wladimirec podbija świat

#7035 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 21 marzec 2010 - 20:22

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 i tak trzymaci chłopaki :)

#7036 Share Stachux

Stachux

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska( Pyrlandia)
  • Zainteresowania:Produkcja roślinna i zwierzęca nowinki techniczne i praca w gospodarstwie...

Napisany 22 marzec 2010 - 16:33

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Czesiu jestem za niektórym trzeba wje**ć żeby się czegoś nauczyli i muszą dostać popieram Cię...
KPK Kumurun Team...

#7037 Share PatrykGY

PatrykGY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:~~Pałuki~~
  • Zainteresowania:Fantastyka

Napisany 22 marzec 2010 - 19:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Zgadzam się niekiedy trzeba użyć siły bo inaczej się nie da
Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

#7038 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 23 marzec 2010 - 23:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Co taka cisza jak po śmierci organisty? :)
Mój Wladimirec podbija świat

#7039 Share Davido

Davido

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorskie..
  • Zainteresowania:Elektronik z zawodu, elektryk z zamiłowania ;)

Napisany 24 marzec 2010 - 00:34

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 a może wszyscy są zajęci produkcją obciążników do MTZ-ta :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 10:22
  •  

#7040 Share DejmondSamWDolinie

DejmondSamWDolinie

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj łodzkie

Napisany 24 marzec 2010 - 09:57

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 nie ma się co śmiać co do tej produkcji mój sąsiad robi obciążenia do ciągników :)

Podobne tematy