Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#6381 Share blanka90

blanka90

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 21 luty 2010 - 00:43

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no kochasie ;[ ja ide spac ;[ Dobranoc:*:*

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 14:44
  •  

#6382 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2010 - 00:45

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 To koniec imprezki

#6383 Share MarcoWzu

MarcoWzu

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:W.Mazowieckie
  • Zainteresowania:Troche rolnictwo...heh no oczywiście imprezy i co najważniejsze dziewczyny-moja ulubiona pasja...xD
    Też motoryzacja troche szkoła i wiele, wiele innych rzeczy...

Napisany 21 luty 2010 - 00:47

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 ależ oczywiście będe czekał... ;[ tylko wiesz nie za długo bo wiesz grafik mocno napięty ;[ a człowiek sie nie rozerwie...
Dopóki jesteś młody Bóg troche dał urody rozkładaj pannom nogi.....i nie wstydź tego sie....

#6384 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 21 luty 2010 - 00:52

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

no kochasie :( ja ide spac ;[ Dobranoc:*:*




Dobranoc


No i plany postowe wzięły w łeb ;[
Miałem nie pić :(



A koledzy wszystko dobrze :(
To z Marzeną to tylko takie przejściowe było :)
W ferie jej się hmmm... "nudziło" bynajmniej ja to tak odbieram
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#6385 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 21 luty 2010 - 01:00

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no umnie dobrze chwilowo ;[

#6386 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 21 luty 2010 - 01:02

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 jak dobrze to dobrze ;[
W końcu wiosna idzie a w szczególności marzec ;[
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#6387 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 21 luty 2010 - 01:05

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 hhhhaaaaha w marcu to sie koty marcujom ;[

#6388 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 21 luty 2010 - 01:12

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Tygryski też koty ;[
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#6389 Share wioleta

wioleta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:warminsko-mazurskie

Napisany 21 luty 2010 - 01:13

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 panowie a czemu wy nie dacie SWOICH zdięć?!?
może tym sposobem ośmielicie tajemnicza blanke ;[
kobitki też są ciekawe waszych wyglądów ;[

#6390 Share Edek18

Edek18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małopolskie-Oświęcim

Napisany 21 luty 2010 - 01:16

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Właściwie to zima ma być długo i juz mi na samą myśl się zimno robi ;[

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 14:44
  •  

#6391 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 21 luty 2010 - 01:16

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Łatwo zgonić na kogoś ;[
Powiedz że ty chcesz zobaczyć a nie Blanka :(


Bo my jesteśmy zawsze a bynajmniej przeważnie zajęci jakąś pracą i nie ma czasu by robić sobie zdjęcia :(
A jak nie jesteśmy zajęci pracą to zmęczeni i myśmy źle na nich wyszli :(

A po za tym mężczyźni są mało fotogeniczni ;[ Chcecie aby szkiełko pękło
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#6392 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2010 - 01:20

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Nowa koleżanka cześć wioleta

#6393 Share wioleta

wioleta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:warminsko-mazurskie

Napisany 21 luty 2010 - 01:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 może chce, może nie...
ale na robenie fotek ciągników to czas macie jakoś ;[
i filmiki nagrywacie ,a to już sporo czasu zajmuje ;[

#6394 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 21 luty 2010 - 01:24

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no ale szkiełko ( czy tam co jest w aparacie ) nie pęka ;[
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#6395 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2010 - 01:28

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 To zaliczamy do pracy.

#6396 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 21 luty 2010 - 01:30

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 dokładnie ;[
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#6397 Share wioleta

wioleta

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:warminsko-mazurskie

Napisany 21 luty 2010 - 01:32

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no cóż...
nie nalegam, ale myśle że nie o ''szkiełko''chodzi , ani o czas...

#6398 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2010 - 01:38

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Co sugerujesz???

#6399 Share Edek18

Edek18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małopolskie-Oświęcim

Napisany 21 luty 2010 - 01:49

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Lubicie bardziej pokazywac wasze zainteresowania,aniżli siebie samych na tych zdjeciac cooooo ? ;[

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 14:44
  •  

#6400 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 21 luty 2010 - 01:49

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 hehe wioleta hyba sugeruje wygląd

Podobne tematy