Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#5301 Share kolo99

kolo99

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Czytanie wypowiedzi Uwodzicieli z AF, można się nieźle uśmiać, POLECAM!!!

Napisany 20 styczeń 2010 - 23:26

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Ja byłem u swojej, na 2 godzinki ale byłem. :lol: Dziś na szczęście bez większych problemów z dojazdem. :D


Człowieku dwie godziny to aż nad to! Nie można znowu przeginać!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 09:03
  •  

#5302 Share ziemek256

ziemek256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko - pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 20 styczeń 2010 - 23:28

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 W tygodniu mało czasu na spotkania, weekendy od tego są, 2 godzinki na szybki nymerek wystarczy :lol: .

It's My Life...
 

JD...


#5303 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 20 styczeń 2010 - 23:39

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 2 godziny to wiele? Jak sie kochają to zawsze mało będzie :lol:
Mój Wladimirec podbija świat

#5304 Share ziemek256

ziemek256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko - pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 21 styczeń 2010 - 22:34

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dziś cisza na forum :rolleyes:

It's My Life...
 

JD...


#5305 Share Karolcia

Karolcia

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kuj-pom, pow. nakielski
  • Zainteresowania:rolnictwo,konie,motoryzacja,sport,ogród,kuchnia

Napisany 21 styczeń 2010 - 22:41

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 nasi uwodziciele uwodzą pewnie w praktyce :rolleyes: dlatego nikogo nie ma :blink:
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)

#5306 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 21 styczeń 2010 - 22:44

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No i tak powinno być :rolleyes: wreszcie przyszła pora na wcielenie teorii do praktyki :blink:

Honda - The Power of Dreams :)


#5307 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 21 styczeń 2010 - 22:44

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 A Karolcia to nie jest uwiedziona??:rolleyes:

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#5308 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 21 styczeń 2010 - 22:47

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 jak widac nie wszyscy uwodza i sa uwodzeni bo ktos sie tu pojawia.Tak na marginesie nasz głowny wiodacy ten temat ja dzis doczytałem znalazł sympatie w postacji Patrycji z aprobata rodziców wiec mysle , ze jednak chwilowobedzie cisza. Miłego wieczoru

#5309 Share Karolcia

Karolcia

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kuj-pom, pow. nakielski
  • Zainteresowania:rolnictwo,konie,motoryzacja,sport,ogród,kuchnia

Napisany 21 styczeń 2010 - 22:58

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 uwodzona jestem,ale obecnie nieuwiedziona :rolleyes:

troche ciszy się przyda z jego strony :blink: żarcik,bo jeszcze się obrazi
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)

#5310 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 21 styczeń 2010 - 23:39

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ja wróciłem właśnie, nie ma sensu ale nie umie zapomnięc o Niej :rolleyes: Siedzieć obok niej w samochodzie z myślą że to już koniec ? masakra :blink:
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 09:03
  •  

#5311 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 21 styczeń 2010 - 23:50

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 czesiu ja naprawde juz nic niewiem znowu koniec???? mozesz jasniej??????

#5312 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 21 styczeń 2010 - 23:59

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 To jest ciag dalszy histori która ciągnie sie od wesela. Tak to jednak chyba dotarło że nic nie będzie. Tylko te jej fałszywe znaki ile można wytrzymać? Jedziesz z Nia obok, patrzysz w jej oczy, a ona gada z kimś innym i do ciera do ciebie że to jednak jest prawda to nie koszmar.... obracasz isę i ryczysz bo z bólu juz nie można wytrzymać i co na myśl przychodzi? Picie nie pomoże... Tylko a może wkońcu będe miał szczęście i wpadnei w poślizg i moja strona oberwie. Tak to jest koszmar kto przeszedł to to wie. :rolleyes:
Mój Wladimirec podbija świat

#5313 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:01

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ja proponuje zmienić nazwę tematu na "Czesio i jego problemy miłosne" :rolleyes: Czesław ty rozdajesz karty w tym temacie :blink:
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#5314 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:05

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 czesiu chłopi ty piopierwsze masz 16 jak dobrze pamietam i zdrugiej strony tak sie zachowujesz ty sprawc czy masz to co facet powinien miec mysle ze picie i dziewczyny to jednak w pozniejszym wieku

#5315 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:06

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Skończyłem, a raczej jednak Ona.... Narazie z problemem sie nie odezwe.... :rolleyes: Myślisz że jak sie zakochasz to żemam 16 lat to może tak cho siup przejsc? Nie, bo to zależy od człowieka.... Każdy jest inny jeden chce panienke na wieczór przeleci i git. A jeden chce tylko tej miłosci, tej czułości... Ale to chyba jest aż jak dla mnie...
Mój Wladimirec podbija świat

#5316 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:14

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 chłóopie nie2iesz jak smakuje jendo ani drugie narazie masz głowe zasypana jakimis ideałami niestety pozniej bedziesz załował wiem co mowie jak wiesz doswiadczenia sa w zyciu potrzebne. ja widze ze ty w wieku 16 lat masz plany małzenskie daj sobie na luz ja mysle ze w moim wieku nie jestem gotowy a co dopieroTy??????

#5317 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:27

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Uuu to słabo Ty się lepiej rozglądaj... :rolleyes: ja nie mam szczęścia... Nie moge być wogóle. A jedno młode małżeństwo z dzieckiem śmierć rozłączyła w wypadku... kobieta 22 lata [*] On i dziecko przeżył....
Mój Wladimirec podbija świat

#5318 Share Katarina

Katarina

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:okolice Bydgoszczy

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:32

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Czesiu powoli każdy kogoś znajdzie, nie ma sensu się spieszyć żeby źle nie wybrać

#5319 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 22 styczeń 2010 - 00:34

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 jednak widze , ze ty masz ciezkie podejscie do zycia , zycie nie składa sie z pracy na roli , małzenstwa i wychowywania dzieci

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 09:03
  •  

#5320 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 styczeń 2010 - 01:08

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Heh od dłuższego czasu temat kręci w okół jednego, bynajmniej nie tematu. Już przestałem go czytać regularnie, bo jest z nim zupełnie tak, jak z "Modą na sukces". Co jakiś czas się obejrzy i wiadomo, kto, z kim, co robili, gdzie, kiedy i co z tego wynikło. Dodany obrazek

Podobne tematy