Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#5101 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 11 styczeń 2010 - 22:07

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Wazne jest to co ma w glowie bo jak ma poukladane po jest wieksze prawdopodobienstwo ze bedzie dziewica no nie bedzie z byle pierwszym szla do lozka.

wyjdzie po za moze ktos cos z tego madrego wyniesie i bedzie o tym mowil znajomym po za AF, mi radzono zebym zostal pychologiem bo czasem mi sie uda pomoc znajomym jak maja jakies klopoty, nie raz intencje kolesia mozna rozgrysc po jego zachowaniu i to co mu chodzi po glowie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 21:47
  •  

#5102 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 11 styczeń 2010 - 22:13

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ja z oczu jej czytac umiałem. tydzień temu jak z Nią jechałem to widzaiłem tkaie coś w oczach ze chce coś dobrego mi powiedzieć a nie moze. Prawda. a potem też nie musiała juz nic mówić. Od razu zoabczyłem. No i też prawda była. B)
Mój Wladimirec podbija świat

#5103 Share frutis

frutis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 postów

Napisany 11 styczeń 2010 - 22:30

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

...Ma zaakceptować zawód jaki mam. 3.Ma być wierna i ma miłować męża.4. Mogła by czasami pomóc podjechać pod baloty w zniwa.

A Ty co możesz jej zaproponować? Bo miłość nie polega na wypisywaniu punktów komuś jakie musi zaakceptować we mnie. Tylko na tym, co my możemy dać drugiej połówce. Z miłością jest jak z roślinką trzeba ją pielęgnować i dbać o nią, inaczej uschnie.

#5104 Share kolo99

kolo99

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Czytanie wypowiedzi Uwodzicieli z AF, można się nieźle uśmiać, POLECAM!!!

Napisany 11 styczeń 2010 - 23:13

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Ja z oczu jej czytac umiałem. tydzień temu jak z Nią jechałem to widzaiłem tkaie coś w oczach ze chce coś dobrego mi powiedzieć a nie moze. Prawda. a potem też nie musiała juz nic mówić. Od razu zoabczyłem. No i też prawda była. B)


Czesiu, ch.. w bombki strzelił, choinki nie będzie mikołaj nie przyjdzie B) Będzie dobrze, zapoznasz pannę nie jedną, co będziesz mógł na nią robić całe dnie, a nawet noce też, jak zapalisz sobie halogeny. Nie ma się co martwić, przyjdziesz do domu po robocie to nawet będziesz mógł zrobić jej kolację. Człowieku, a rano po świetnej nocy będziesz przynosił jej śniadanie do łóżka. I znowu do roboty, aby zarobić na księżniczkę B) B)

#5105 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 11 styczeń 2010 - 23:20

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 "Chciałeś panią to rób na nią" B) CZesiu nie przejmuj sie bierz wszystko co podejdzie pod nóż B) raz dwa zapomnisz o tej Patrysi B)
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#5106 Share kolo99

kolo99

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Czytanie wypowiedzi Uwodzicieli z AF, można się nieźle uśmiać, POLECAM!!!

Napisany 11 styczeń 2010 - 23:45

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Czesiu, niektóre dziewczyny mają tic taca zamiast mózgu, więc nie martw się, że nie chciała takiego kawalera jak Ty. Czułego, wrażliwego, sam wiesz. Jeszcze zobaczysz jak tamten będzie ją traktował, a wtedy sobie Ciebie wspomni.

#5107 Share look19

look19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 872 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kaszuby

Napisany 12 styczeń 2010 - 00:25

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Tak już właśnie jest, że kobiety wolą tzn."niegrzecznych chłopców", którzy nimi rządzą, a nie odwrotnie, bo uważają, że grzeczny, to nudziarz i szukają następnego, czyli takiego, który prowadzi z nimi pewną grę polegającą na tym, że naigrywuje się on z nich w żartobliwy sposób, ale znając przy tym granice dobrego smaku. Gdzieś kiedyś czytałem, że kobiecie wystarczy spojrzeć na faceta i już wie czy chce takiego, czy nie.

EDIT: a to kopalnia wiedzy dla obecnych tu uwodzicieli: http://www.uwodzic-uwodzicielki.pl/

Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.


#5108 Share aadams7

aadams7

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2010 - 09:06

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 ja bym dodał to i wprowadził troche humoru B)
Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

#5109 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 12 styczeń 2010 - 11:39

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No wiele miałem jej do zaoferowania. To samo co oczekiwałem od niej. Tak teraz widze że kręci się koło bardzo niegrzecznego B) No cóz ja nudny bym nie był. Bardzo ciekawe zajęcie. Dużo wrażeń. Dochodów isę psodziewam to i na imprezy by isę pojechało... B) Wszystko bym zrobił. A teraz Ona dla mnie nic nei chce zrobic. Ale ma racje im więcej czasu będe z Nią tym będzie gorzej mi sie z Nia rozstać. I codziennie mi ise śni ja pier*** Dzis do brachola naklejki zamawiałem na flaszki to juz wpisałem Patrycja i Łukasz. I tak juz raz byka zrobiłem bo daty popier**
Mój Wladimirec podbija świat

#5110 Share matus951

matus951

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja

Napisany 12 styczeń 2010 - 13:38

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 A ja sobie zalewam kawe w kuchni i patrze a za oknem idą takie 2 fajne dziewczyny. O mało co wody gorącej se na nogi nie wylałem B) A ja nie mam czasu się ogladać za dziewczynyami bo od jutra próbne egzaminy gimnazjalne B) I za niedługi egzamin do bierzmowania B)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 21:47
  •  

#5111 Share aadams7

aadams7

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2010 - 14:04

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 czesio ja kiedys pisałem że dziewczyny wolą niegrzecznych chłopakow wiekszośc się zaklinała że to nie prawda ciesz się że look19 mnie poparł. live is brutal
Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

#5112 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 12 styczeń 2010 - 14:42

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

A ja sobie zalewam kawe w kuchni i patrze a za oknem idą takie 2 fajne dziewczyny. O mało co wody gorącej se na nogi nie wylałem B) A ja nie mam czasu się ogladać za dziewczynyami bo od jutra próbne egzaminy gimnazjalne B) I za niedługi egzamin do bierzmowania B)


bez jaj te oba egzaminy sa smieszne nie mow mi ze masz zamiar nad ksiazkami siedziec i sie uczyc? nie nauczyles sie przez 3 lata to nie nauczysz sie w kilka dni, nie ma co sobie w glowie mieszac i isc z tym co ma sie w glowie, ja tak do matury podeszlem i ostatnio do Egzaminu na spawacza i zdalem z zadawalajacym mnie wynikiem bo byl pozytywny i taki sredni wiec najwazniejsze, gimnazjalne napisalem w pol godziny pierwszy i drugi ale nie chcieli mnie wypuscic B)

a co do tych nie grzecznych chlopcow to tez moze dlatego ze dziewczyna czuje sie przy nim bezpieczna wie ze ja obroni i nie da jej skrzywdzic jak mu na niej zalezy a taki cichy spokojny czasami wieksza ciapa niz laska i nic nie zrobi albo ucieknie jeszcze ..

#5113 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 12 styczeń 2010 - 15:01

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

A ja sobie zalewam kawe w kuchni i patrze a za oknem idą takie 2 fajne dziewczyny. O mało co wody gorącej se na nogi nie wylałem B) A ja nie mam czasu się ogladać za dziewczynyami bo od jutra próbne egzaminy gimnazjalne B) I za niedługi egzamin do bierzmowania B)

dobrze że sobie jajec nie oparzyłes B)
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#5114 Share matus951

matus951

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja

Napisany 12 styczeń 2010 - 15:04

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

bez jaj te oba egzaminy sa smieszne nie mow mi ze masz zamiar nad ksiazkami siedziec i sie uczyc? nie nauczyles sie przez 3 lata to nie nauczysz sie w kilka dni, nie ma co sobie w glowie mieszac i isc z tym co ma sie w glowie, ja tak do matury podeszlem i ostatnio do Egzaminu na spawacza i zdalem z zadawalajacym mnie wynikiem bo byl pozytywny i taki sredni wiec najwazniejsze, gimnazjalne napisalem w pol godziny pierwszy i drugi ale nie chcieli mnie wypuscic B)


No raczej nie zamierzam się uczyć. Ale najgorszy będzie z niemieckiego B) Masakra będzie! Babka powiedziała ze nam łby poudu..pia jak nie będziemy mieli przynajmniej po 30 pkt B)

#5115 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 12 styczeń 2010 - 15:48

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 a bo wam dowalili jeszcze obcy szczerze mowiac to nie dlugo wam zrobia w gimnazjum mature idjoci chociasz jak pojdziesz do liceum masz to samo co w gimnazjum tylko ze nie raz troche bardziej sa rozwiniete nie ktore przedmioty, w Technikum masz to co w gimnazjum plus zawodowe, wiem jak ktos jest bysty w gimnazjum to smialo moze pisac mature bez czekania 3-4lata. dobrze ze nie masz ustnych egzaminaow tylko same pisemne haha

#5116 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 12 styczeń 2010 - 16:11

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Z tymi egzaminami to cyrki tylko robią na cholerę nam pisać egzamin z języka jak i tak do pkt się nie będzie liczył od następnego roku będą doliczać punkty z języka do wszystkich punktów. A tak po za tym to próbne to się ma z tyłu i to głęboko ja też jutro przystępuje do egzaminu próbnego gimnazjalnego ale nie wiem po co nam te egzaminy. Jeden plus próbnych nie ma pierwszych dwóch lekcji B)

#5117 Share matus951

matus951

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja

Napisany 12 styczeń 2010 - 16:44

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 A u mnie nie ma pierwszych 3 lekcji. Zaczynamy o 8:30 B) A zamierzam iść do Technikum, konkretnie to Technik mechaniacji rolnictwa B)

#5118 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 12 styczeń 2010 - 16:48

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 A może zamiast o egzaminach pogadamy o dziewczynach??

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#5119 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 12 styczeń 2010 - 17:40

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Właśnie to samo andrzej chciałem powiedzieć

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 21:47
  •  

#5120 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 12 styczeń 2010 - 17:54

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

A u mnie nie ma pierwszych 3 lekcji. Zaczynamy o 8:30 B) A zamierzam iść do Technikum, konkretnie to Technik mechaniacji rolnictwa B)


napiszesz nawet na 30-40pkt plus oceny i sie dostales do szkoly haha


no no Adnrzej ma racje pogadajmy o dziewczynach lepiej co ta ciekawego u was

Podobne tematy