Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#2561 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 15:01

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 moze sie milo odwdzieczyly ci chodziasz .. ty im kupiles piwo a one ci dotrzymaly towarzystwa i myslalt ze jestescie kwita ..

a co do piersi i okresu to nie wiem czy jedno ma cos wspolnego z drugim .. ale co za inteligen bije laske po piersiach

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 19:35
  •  

#2562 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 15 czerwiec 2009 - 15:10

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 ale to nie pierwszy raz tak zresztą jak idziemy razem to co mam im dziękować za dotrzymanie towarzystwa... ehh jakby coś lepszego wymyśliły to ujdzie a tak to ja se moge w domu piwo wypić i nie potrzeba nikogo :mellow:
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#2563 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 15:12

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no to pij sam a znimi tylko spaceruj .. a jak cos wspomna o piwie zebys im kupil to sie spytaj czy maja kase bo jestes teraz splukany i nie masz nic .. to wiesz albo im powiedz delikatnie jakos ze nie chcesz juz im sponsorowac caly czas ..

#2564 Share Edek18

Edek18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małopolskie-Oświęcim

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:05

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No tak ma coś wspólnego,bo nie które w czasie okresu bardzo bolą piersi :mellow: a to na szczęście nie gryze nikogo w czasie i raczej jestem spokojna,a czasem się zdarzy,że bardzo agresywna,a to się wtedy nie odzywam wogóle,zeby się nie dostało nikomu :lol:
O właśnie wypij se w domku,a im powiedz,że jak chcą to im kupisz tylko problem,bo jesteś splukany :D :D a niech się zdziwią chociaż raz :D

#2565 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:32

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

No tak ma coś wspólnego,bo nie które w czasie okresu bardzo bolą piersi :mellow: a to na szczęście nie gryze nikogo w czasie i raczej jestem spokojna,a czasem się zdarzy,że bardzo agresywna,a to się wtedy nie odzywam wogóle,zeby się nie dostało nikomu :D


Oj bolą, bolą :lol: Mnie nawet tydzień przed już zaczynają...
Ja jak mam okres to za dobrze się nie czuje chce sie mi płakac i w doła wpadam... Wtedy pisze dużo sms i mi troszkę przechodzi :D Mnie brzuch w pierwszy dzień strasznie boli, ale przesrane mam bo mi trwa od 7-9 dni okres, a koleżance tylko 2dni. To nie sprawiedliwe :) Nie wiem jak tobie @Edek18, ale wiesz jak to jest :D

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


#2566 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:35

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 ja tam sie nie znam no ale chyba 2dni to za malo co? moja ma 4-6 ale przewaznie 5 .. aha no moze i was bola piersi przed i w trakcie nie wiem .. najgorsze sa pierwsze 2dni bynajmniej u niej .. no ale ja wam wspolczuje dziewczyny no ale wiecie jak chcecie mic spokoj to na 9 miesiecy mozecie sobie odetknac .. chociasz nie ktorzy maja przez peirwsze 3 miesiace

#2567 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:37

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ja tam wole juz mieć ten okres :mellow: A te 9 miechów to mnie nie zbawi tylko kolejny problem przyniesie: poród :lol:

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


#2568 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:42

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no w sumie moze i boli ten porod no ale czy nie jest warto sie troche po meczyc dla takeigo malego brzdaca i slodkiego skarba? a wy tylko o sobie myslicie a ze bedziecie mieli slodkiego bobaska to nic :mellow: haha

#2569 Share Edek18

Edek18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małopolskie-Oświęcim

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:47

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Boli mnie pierwsze 3 dni,a mam okolo 5 dni....dla tego okresu się poświęcać i już mieć brzdąca to wole jeszcze pocierpiec :mellow: i muszę hehe,bo nie ma z kim :lol:
Heh jak już będzie to wiadome,że się poświęcimy i urodzimy :D

#2570 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:51

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no no Edzia jak chcesz to ci wysle poczta .. nie no a powaznie to wiesz napewno masz tam kilku chetnych co by z przyjemnoscia mieli z toba dzidzie ..

no ale dziewczyny zmienimy juz ten temat tego okresu bo az chlopacy zamilkli

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 19:35
  •  

#2571 Share Edek18

Edek18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małopolskie-Oświęcim

Napisany 15 czerwiec 2009 - 16:56

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 HEhe,a może są tylko nie odpowiedni :mellow: juz skonczyłam :lol:

#2572 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:00

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no no albo jestes za wybredna :mellow: ..

@martina widze nowe zdjatko .. ładnie ładnie :lol:

no no albo jestes za wybredna :D ..

@martina widze nowe zdjatko .. ładnie ładnie :D

#2573 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:04

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Nie dzięki :mellow:
Sama tego słodkiego brzdąca wychowywać nie będę. U mnie tatuś by się znalazł ale do zrobienia nie wychowywania..:lol:

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


#2574 Share Edek18

Edek18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małopolskie-Oświęcim

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:07

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Eeee wybredna wogóle..jak się nie uganiają to nie będę ja na siłę szukac :mellow: tiaaa tak słodko w kucykach martina :lol: :D

#2575 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:11

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 nei no jak juz to takiego do zrobienia i wychowania a nie tylko do zorbienia .. bo tak to bez sensu .. jeszcze moze zrobi brzdaca dwom innym laska haha

#2576 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:18

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

.. ale co za inteligen bije laske po piersiach

To była jej koleżanka :mellow: :lol:

#2577 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 aha chyba ze tak myslalem ze koles haha

#2578 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:50

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

i muszę hehe,bo nie ma z kim :mellow:


Ni ma chopów w Oświecimiu :lol: ?
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#2579 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:51

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 a moze ten Oświecim to takie Babskie miasto i kolesi brak ..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 19:35
  •  

#2580 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 15 czerwiec 2009 - 17:58

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 To panowie wakacje mamy, walimy (czyt. jedziemy) na Oświęcim :mellow:

Honda - The Power of Dreams :)


Podobne tematy