rafal3514

df agrofarm/ same explorer 3/ lamborghini r3evo

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Polecane posty

tomek0889    1

u kuzyna jak przyjechali z serwisu na przegląd to powiedzieli ze im bardziej przezroczyste paliwo tym lepsze. Ten cpn jest dużej firmy JBB i oni wszystko tam tankują, także raczej nie kombinują z paliwem, a ceny maja zawsze wyższe jak np w orlenie.

 

Ten podgrzewacz działa tyko przy rozruchu czy odpala jakimś guzikiem? Trzeba byłoby przetestować, chociaż nie wiem jak on jest montowany przed filtrem to jak przymarznie w filtrze to czy on coś da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

chyba z 2lata temu kupiłem specyfik przeciz zamarzaniu paliwa była to buteleczka 1 litr na podajrze 1000litrów ropy i jakos tak wyszło ze zapomiałe dolac do zbiornika i zostawiłem w samochodzie (samochód w garażu) na drzwiach kierowcy i ZAMARZŁO do połowy to gówno a wiec ja polecam albo dolewanie benzyny do ropy w 5% roztworze i praktycznie nie ma szans aby paliwo zamarzło czy zgestniało tylko wiadomo benzyna takze nie moze byc zadobrze pochrzczona. A wydaje mi sie ze najgorsze zło to paliwo BIO !! ten biały syf w tym paliwie strasznie zapierdziela filtry itd. Ja tylko kupuje czysty olej napędowy i zazwyczaj jest OK bo z BIO problem praktycznie murowany

Edytowano przez janczar810

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

Ja z paliwem z Orlenu bo tam się tankuje od przeszło 7 lat nigdy nie miałem problemu czy to w okresie letnim czy teraz zimowym. Aby akumulator był dobry i C330 pali do -6 ( kiepskie aku i jak podgrzeje swiece nie ma dechu żeby za bardzo przekręcić ) LTZ do - 10 bez problemu odpali ( swiece nie grzeją ) Lambek i DF nie ma mrozu żeby nie zapaliły. Tankuje zwykły ON nie Vervę bo jest tańsza. Kiedyś jak się jeździło na wynalazkach to nie było mowy o tym żeby nie przejeździć roku bez wymiany filtrów a na jesieni jak był serwis z savony na wymianie filtrów jeszcze w DF to sam serwisant był zdziwiony że w odstojniku nie ma ani kropelki wody i filtra nowego nie zakładał ale mam go u siebie w pudełeczku :) Ot taka ciekawostka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

u kuzyna jak przyjechali z serwisu na przegląd to powiedzieli ze im bardziej przezroczyste paliwo tym lepsze. Ten cpn jest dużej firmy JBB i oni wszystko tam tankują, także raczej nie kombinują z paliwem, a ceny maja zawsze wyższe jak np w orlenie.

 

Ten podgrzewacz działa tyko przy rozruchu czy odpala jakimś guzikiem? Trzeba byłoby przetestować, chociaż nie wiem jak on jest montowany przed filtrem to jak przymarznie w filtrze to czy on coś da.

Dzisiaj wykonałem test i chyba w lambo nie za bardzo sprawdził by się ten podgrzewacz, teoretycznie spełnił by zadanie bo to że w filtrze zamarźnie paliwo to i tak silnik odpali i bedzie pracował aż wypali to co w pompie i w filtrze a tak podgrzane jakoś by się sprawdziło, a w mrozy przed odpaleniem polewam czajik gotującej się wody po filtrach, o dziwo nic białego nie spłyneło ani glutów nie było w odstojniku a było -8 w dzień no i nie za bardzo sprawdził by się ten przepływowy podgrzewacz bo jest duży przepływ paliwa, musi być duży bo polane wrzątkiem filtry aż stały się ciepłe po chwili robiły się lodowate jeszcze po odpaleniu polewane i ten sam efekt w momencie lodowate, w osobówkach nie ma aż tak dużego przepływu paliwa przez filtr, w sumie ten ciągnik w pewnym sensie ma podgrzewacz paliwa bo pompa paliwowa jest chłodzona płynem a więc w takim okresie paliwo jest w jakiś sposób ogrzewane, a ma do tego chłodnicę paliwa, po kilkudziesięciu min pracy (jazda z ładowaczem) jednak zauważyłem że filtry zrobiły się letnie więc paliwo w jakimś stopniu się ogrzało, może to dlatego że w baku miałem 1/4tą paliwa, a poprzednie razy gdy zatykał się filtr było przy pełnym baku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marunioo    2

Witajcie .Posiadam Agrofarma 100 już pare lat odnośnie odpowietrzania to faktycznie można popuścic pierwszy wtrysk i delikatnie próbować odpalać ale raczej próbować odpowietrzyć. Kiedyś wytworzyła mi sie parafina w filtrach, nic nie robiłem mrozy spadły i poszedłem odpalić i odpałił. Duzo jeździłem ciężarówkami i uważam że najlepiej do paliwa jest dodawać środki przeciwko wytrącaniu się parafiny lub trochę benzyny. Do zbiorników z powietrzem wlewam denaturat. I pamiętajcie jeśli akumulator jest słaby to co byście nie wlali to i tak nie odpali a kręcić jakoś będzie, przważnie przy takich mrozach odrazu podłczam urządzenie rozruchowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

stosowałem skyyda w normalnych i wiekszych dawkach nic nie pomagał, oczywiście stosowałem tak jak trzeba zanim paliwo się zżelowało, jedno za co można pochwalić skyyda to że np. w osobówce spaliny śmierdzą mniej mają "delikatniejszy" zapach i o jakieś 0,2 nawet spalanie spada, może to że rozpuszcza złogi w ogóle rozpuszcza w paliwie te gęstsze frakcje czyści układ paliwowy paliwo jest lepiej rozpylane no jakieś oddziaływanie jest zauważalne i wychodzi tanio bo na 1000l buteleczka ja to stosuje bardziej jako uszlachetniacz paliwa całorocznie niż na mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simon83    0

witam posiadam case5120 mam problem z odpaleniem.odpalil po dlugich meczarniach i za chwile zgasl ,a teraz jak sie zapala to nawet dymku nie pusci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0889    1

pewnie paliwo przymarzło, spróbuj tak jak ktoś wcześniej pisał gorąca woda po filtrach polać albo w cieple miejsce gdzieś wstawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Filtry, ale również trzeba sprawdzić przewody paliwowe przed filtrami- tam też się zbiera parafina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1996    4

Czy wam też charczą głośniki w agrofarmach ? Od pewnego czasu nie da sie posłuchać w spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4
Napisano (edytowany)

Jarku, u mnie się nic nie dzieje, radia i głośniki montują dealerzy, może masz słabiutkie głośniki w stosunku do radia?

 

A co do filtrów to wykręciłem oba, wtórny wymieniłem, a pierwotny zagrzałem na piecu i wypłukałem gorącą ropą, zalałem je, wkręciłem, odpowietrzyłem i ruszył :)

Na zimę wymieniałem oba, żeby nie było kłopotów, a nie obyło się bez tego. Ta parafina i tak zostaje w filtrach, nawet przy wysokich temp się nie rozpuści, małe cząstki zostają, masę ich wypłukałem.

a propos niektóre filtry podobno można wyprać? przynajmniej w książce serwisowej wyczytałem, że można powietrzny wyprać, ale nie jestem przekonany do tego, i wole nowy wstawić ;)

Edytowano przez Pestus123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

co do prania filtrów powietrza, to nic nie musisz robić wystarczy w konkretną ulewę popracować tym ciągnikiem, nassie wody tyle że pół filtra mokre, tak w ogóle po ilu mtg wymienialiście te filtry powietrza ja zmieniłem po 1800mtg kupiłem niby oryginały ale te stare wyglądają solidniej jak te nowe,

co do filtrów paliwa, to z mojego doświadczenia wychodzi na to że im mniej paliwa w baku tym lepiej na silne mrozy chyba najlepiej żeby rezerwa się świeciła, polewanie wrzątkiem filtrów fajnie parfina spływa do odstojnika biały taki glut i się rozpuszcza tylko co z tego jak można polewać ukropem i filtry są gorące po odpaleniu po 15 sekundach filtry stają się lodowate, widocznie jest bardzo szybki przepływ paliwa przez filtry do tego jest chłodnica paliwa ale pompa apliwowa jest chłodzona płynem chłodzącym a więc w jakiś sposób zimą te paliwo jest podgrzewane zimą przez płyn gdy ciągnik już się rozgrzeje, mój patent to owszem polewam te filtry gorącą wodą po odpaleniu jeszcze kilka razy, ciągnik pracuje z 15 min w garażu, dopiero ruszam, gdy wskazówka od tem się ruszy to i filtry stają się letnie tak więc myślę że i parafina się rozpuści, najgorzej ruszyć zimnym ciągnikiem, bo po przejechaniu 200m może spotkać nas niemiła niespodzianka, na początku zgodnie z instrukcją starałem się mieć cały bak paliwa i wtedy ciągnik odmawiał posłuszeństwa nawet przy -5stC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4
Napisano (edytowany)

Jak zima się zaczyna to mają tylko przejściówki, zanim je opróżnia, to już mróz skrzypi, a te wiadomo, mętnienie -5 a blokada filtrów -15, dlatego najlepiej zakupić sobie ropkę jak są wysokie mrozy na zaś. Ja Ci powiem tak, w zeszłym roku nie miałem ani razu problemu. 2lata temu kupiłem w hurcie do -32st. i 200l zostało do następnej zimy, zaczęły się mrozy, wyższe niż w tym roku i nie było najmniejszych problemów, przy -24 dopiero lekko mętniała. Ostatnio pytałem na orlenie mieli do -29, zamierzam już teraz zakupić na następną zimę, żeby nie popełnić błędu jak w tym roku. A jeśli chodzi o rezerwę to masz rację, znowu inne lektury radzą by zalewać do pełna, aby zbiornik się nie skraplał, zwróciłeś uwagę, że zawsze szron jest pod korkiem? ;)

Co do filtrów powietrznych, mam na razie 1100h i jeszcze nie zapaliła się kontrolka, wystarczy dobrze przedmuchać co jakiś czas, ale w tym roku na pewno zmienie. Kabinowy jest za to w gorszym stanie :P i tak wgl dziwie się, że zamontowali je w dachu z tyłu a nie z przodu, tam na pewno łapałyby mniej kurzu...

Edytowano przez Pestus123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1996    4
Napisano (edytowany)

Może te głośniki przedmuchać ? Zobacze jeszcze czy na płycie też tak trzeszcza bo może tylko na radiu. Odnośnie palenia agrofarma to u mnie aby taczki z drugim akumulatorem spinamy z ciągnikowy i pali jak w lato, bo ten fabryczny to słaby.

 

 

Dodam,że głośniki wcześniej grały dobrze.

Edytowano przez jarek1996

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4
Napisano (edytowany)

A w jakim stanie wgl są głośniki? membrana i zawieszenie? popękane? Być może stacje radiową masz ustawione np o 0,1 za daleko :P w takim przypadku i u mnie charczy :lol: Jeśli na płycie to samo, to spróbuj w czasie grania docisnąć głośnik (membrane) do środka, być może przewód jest poluzowany od cewki, i w czasie drgania przerywa, tak mam w jednym głośniku w sprzęcie domowym. Jak nie to chłopie popaliłeś głośniki od tego łubudubu

Edytowano przez Pestus123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1996    4
Napisano (edytowany)

Być może sie popaliły jak brat pojechał odstraszać dziki w kukurydzy bo rozkrecał na full i grały dobrych pare minut. :P Jutro sprawdze dokładnie i troche pokombinuje radyjkiem.

 

 

 

 

 

Dzisiaj sprawdziłem i na płycie jak i na radiu wszystko gra ładnie :) . Coś widocznie musiało słabo odbierać wcześniej :mellow:

Edytowano przez jarek1996

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    512

co do prania filtrów powietrza, to nic nie musisz robić wystarczy w konkretną ulewę popracować tym ciągnikiem, nassie wody tyle że pół filtra mokre, tak w ogóle po ilu mtg wymienialiście te filtry powietrza ja zmieniłem po 1800mtg kupiłem niby oryginały ale te stare wyglądają solidniej jak te nowe,

co do filtrów paliwa, to z mojego doświadczenia wychodzi na to że im mniej paliwa w baku tym lepiej na silne mrozy chyba najlepiej żeby rezerwa się świeciła, polewanie wrzątkiem filtrów fajnie parfina spływa do odstojnika biały taki glut i się rozpuszcza tylko co z tego jak można polewać ukropem i filtry są gorące po odpaleniu po 15 sekundach filtry stają się lodowate, widocznie jest bardzo szybki przepływ paliwa przez filtry do tego jest chłodnica paliwa ale pompa apliwowa jest chłodzona płynem chłodzącym a więc w jakiś sposób zimą te paliwo jest podgrzewane zimą przez płyn gdy ciągnik już się rozgrzeje, mój patent to owszem polewam te filtry gorącą wodą po odpaleniu jeszcze kilka razy, ciągnik pracuje z 15 min w garażu, dopiero ruszam, gdy wskazówka od tem się ruszy to i filtry stają się letnie tak więc myślę że i parafina się rozpuści, najgorzej ruszyć zimnym ciągnikiem, bo po przejechaniu 200m może spotkać nas niemiła niespodzianka, na początku zgodnie z instrukcją starałem się mieć cały bak paliwa i wtedy ciągnik odmawiał posłuszeństwa nawet przy -5stC

Czyli jak układ paliwowy jest powiązany z chłodniczym to grzałka powinna załatwić sprawę ? Już w tym roku go rozmrażałem i odpowietrzałem (jak co roku), teraz stoi w oborze bo to męka go rozmrozić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu21692    2

Ile oleju wchodzi do skrzyni biegów oraz czy ktoś z was wymieniał olej w przednim moście ile oleju potrzeba? Stosujecie jakieś zamienniki czy oryginalne oleje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

do skrzyni biegów około 55 litrów

przedni most około 6, zwolnice 2x1,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luczasa    0

Czy u kogoś z was wystąpiły proplemy z tylnym podnośnikiem( hydraulika siłowa)? Agrofarm 100 2008r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaaro2010    0

Witam.

Mam problem w df agrofarm100 z sygnałem i39 nie wiem gdzie jest problem. I po odpaleniu ciągnika wariuje wskazówka obrotów pali się kontrolka od ładowania. Po parunastu minutach wszystko wraca do normy. Mieliscie moze podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

I39 to przypuszczalnie błąd od czujnika w fotelu

 

jaki problem z tym podnosnikiem? podrywa ku górze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim deutz fahrze 5110g, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kotki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub działają kontrolki samych awaryjek mimo ze ich nie uruchamiam. Dodatkowo gdy dzieje sie to co podane wyżej ciągnik także potrafi zgasnąć. Jakby coś odcinało, a czasem wszystko działa jak powinno. Może ktoś z was miał taki przypadek. Bezpieczniki sprawdzone itd. Ktoś doradzi jakieś opinie co to może być?
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj