Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]


1043 odpowiedzi na ten temat

#501 Share ktom

ktom

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 10 październik 2011 - 17:36

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] koledzy mam problem, padł akumulator i nie mogę znaleźć nigdzie informacji jaki kupić, nie ma informacji na akumulatorze i książce serwisowej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Dzisiaj, 07:52
  •  

#502 Share sebastian264

sebastian264

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 październik 2011 - 18:37

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Filtr oleju silnika dopasowałem od mazdy tylko nie pamiętam modelu jaki to dokładnie był, jutro sprawdze. Śmigam na oleju TOTAL Rubia w silniku a w przekładni TOTAL Dynatrans MPV.

#503 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 10 październik 2011 - 18:56

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] @ktom-coś mi tam świta że to był 65AH-ale wstawisz mocniejszy-wymierz miejsce(bo tam miejsce jest)
@daniel5-z zaleceń LOTOSU do silnika masz SUPEROL CD,a do skrzyni AGROL U-osobiście korzystam ze Statoila-do skrzyni mógł by być MultiWey 10W-30(jak i do silnika),lecz leje TansWey WB(bo pasuje mi również do NH).

filtr silnikowy w oryginale cudów nie kosztował,hydrauliki jakieś 80 zł(oryginał)-krzywdy nie było-teraz jakiś zamiennik do silnika mieli-w normalnych cenach jak za sędziszowskie.

wspomaganie nie ma osobnego filtru,a ten co jest to dosyć duża beczka-jak w zetorze "super","proksimie"-spokojnie,z olejami i filtrami tragedii nie ma(cenowo).

#504 Share zbig

zbig

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 10 październik 2011 - 20:44

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] No i zaczyna sie z czesciami akumulatora nie wiadomo jaki kupic jak padnie tryb czy lozysko w skrzyni biegow to dopiero bedzie problem a i orginalnych filtrow Dedonga juz nie mozna kupic do silnika Pronar ma zamienniki od Mazdy . Olej CC jest za słaby lepkosciowo jak i CD serwis zaleca Turdus Lotosu a do skrzyni MobilFluid lub zamiennik o takich samych parametrach lepkosciowych

Edytowany przez zbig, 11 październik 2011 - 15:22.


#505 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 10 październik 2011 - 21:24

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] @zbig-gdzieś ty wyczytał olej klasy CB?

akumulator sprawdzę dokładnie-tylko teraz ciemno-jutro jak nie zapomnę-ja nigdy nie kupowałem akumulatora wedle zaleceń producenta-zawsze na swojego czuja i wedle rozmiarów-taki żeby wszedł i raczej o większej pojemności i prądzie rozruchowym.

jak będą poważniejsze problemy to katalog sobie kupię z "pronaru"-mają,i sprzedają.

jak twój serwis nie posiada katalogu-radzę zmienić serwis.
tam gdzie ja kupowałem sprzedali tych małych tylko dwa,a katalog mają,i są przeszkoleni-od zagadka.
pisaliście o słabych hamulcach-radzę podregulować cięgno do sterowania zaworem powietrznym,lub na dolny otwór dać cięgno-mniejszy skok zaworu-hamulce jak brzytew-na asfalcie 4 koła w miejscu stają(na złączonym)-bo zawór dalej nie puszcza,i nie idzie docisnąć.

Edytowany przez wiesmag, 10 październik 2011 - 21:40.


#506 Share daniel5

daniel5

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2011 - 08:26

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Śmigam na oleju TOTAL Rubia w silniku a w przekładni TOTAL Dynatrans MPV.


Total to bardzo dobrej jakości olej, tylko troche mało popularny. Przy odrobinie dobrej chęci można go kupić w dobrej cenie.
Jle w Kioti mieści sie oleju przekładniowego?

#507 Share bodzio9909789

bodzio9909789

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp.

Napisany 11 październik 2011 - 10:03

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Jeżeli chodzi o hamulce to najłatwiej je wyregulować cięgnami z przodu na dole w kabinie jest to po lewej stronie za pedałem sprzęgła do lewego koła i po prawej za pedałem hamulca do prawego koła najprościej tam się regujuje i daje 100% efekty. Hamulce są jak kolega @wiesmag pisze "jak brzytwa". Ja sobie je tak wyregulowałem że jadąc z przyczepami to po wciśnięciu humulca najpierw hamują przyczepy, a po głębszym wciśnięciu hamulca dopiero ciągnik, jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie, ponieważ przyczepy nie pchają ciągnika podczas hamowania.
Oryginalny filtr oleju silnika około 35zł i hyrdauliki ok. 100zł, filtr poliwa ok. 70zł. filtr powietrza ok.200zł(dla porównania do zetora proximy około 400zł) są dastępne w pronarze wystarczy zadzwonić i za 2 dni w domu.

Aha ja katalog częsci mam(kupiłem go sobie przed zakupem ciągnika żeby sprawdzić budowe i niektóre rozwiązania) jakby ktoś coś potrzebował to piszcie.

Edytowany przez bodzio9909789, 11 październik 2011 - 12:40.


#508 Share sebastian264

sebastian264

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2011 - 13:13

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Bodzio gdzie można taki katalog zakupić?

Oleju przekładniowo-hydraulicznego wchodzi 38litrów a silnikowego niecałe 9litrów.

#509 Share daniel5

daniel5

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2011 - 14:23

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Oryginalny filtr oleju silnika około 35zł i hyrdauliki ok. 100zł, filtr poliwa ok. 70zł. filtr powietrza ok.200zł(dla porównania do zetora proximy około 400zł) są dastępne w pronarze wystarczy zadzwonić i za 2 dni w domu

Widzę, że ceny części ekspluatacyjnych nie są zbyt wygórowane i oscylują w granicach cen części do nowszych ciągników.
Mając na uwadze ceny drzwi i szyb to chyba warto opłacać auto casco.

koledzy mam problem, padł akumulator i nie mogę znaleźć nigdzie informacji jaki kupić, nie ma informacji na akumulatorze i książce serwisowej.


To chyba nie taki straszny problem, no chyba, że akumulator ma jakieś nietypowe wymiary. Jeżeli chodzi o marki akumulatorów to ja polecam Vartę i Banera.

#510 Share bodzio9909789

bodzio9909789

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp.

Napisany 11 październik 2011 - 18:32

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Bodzio gdzie można taki katalog zakupić?

Oleju przekładniowo-hydraulicznego wchodzi 38litrów a silnikowego niecałe 9litrów.


Katalog kupiłem na allegro- sprzedający to pronar, więc wystarczy zadzwonić do pronaru i zamówić

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Dzisiaj, 07:52
  •  

#511 Share zbig

zbig

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 11 październik 2011 - 18:36

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Mam pytanie do Kolegow
Kioti DK 451C hamuje na 4 kola? czy tylko tylne hamują .W instrukcji pisze mokre hamulce czy moze ktos wyjasnic co to znaczy

#512 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 11 październik 2011 - 19:36

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] @zbig-hamulce są w tylnych,lecz jak złączysz hamują wszystkie,innej opcji nie ma,tak jest we wszystkich ciągnikach przy włączonym napędzie.co innego jak masz hamulce przednie(wymagane przy prędkości 40 km/h)-hamują zawsze.

a mokre-to że w oleju to chodzi(tarcze,klocki),większość producentów zastosowało już mokre-powód:wytrzymałość.

Edytowany przez wiesmag, 11 październik 2011 - 19:42.


#513 Share ktom

ktom

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 11 październik 2011 - 21:13

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] ciekawa sprawa, dzisiaj dostałem z Pronaru ulotkę na maila z czego wynika że od 2008 r silniki mają normy EUR4, są tam fotki na czym polegają zmiany , serwisant powiedział że jak nie mam tych zaznaczonych na zdjęciach dodatkowych przewodów to ma EUR3 - wiąże się z tym mniejsze wymagania odnośnie klasy oleju - tak mi tłumaczył. Mogę przesłać ten dokument zainteresowanym - proszę o adres na prv.

Edytowany przez ktom, 11 październik 2011 - 21:15.


#514 Share daniel5

daniel5

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2011 - 12:52

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

ciekawa sprawa, dzisiaj dostałem z Pronaru ulotkę na maila z czego wynika że od 2008 r silniki mają normy EUR4, są tam fotki na czym polegają zmiany , serwisant powiedział że jak nie mam tych zaznaczonych na zdjęciach dodatkowych przewodów to ma EUR3 - wiąże się z tym mniejsze wymagania odnośnie klasy oleju - tak mi tłumaczył. Mogę przesłać ten dokument zainteresowanym - proszę o adres na prv.


Róznica polega zapewne na tym, że nowsze ciągniki mają recylkulacje spalin i dlatego spełniają wyższą norme emisji spalin. To jakiej klasy wymagany jest olej do ciagników z EUR3 a jaki do EUR4?

#515 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 październik 2011 - 18:45

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] żadne recylkulacje spalin-jakaś przystawka przy pompie-pewnie do zmniejszania dawki przy niskim odciążeniu,lub na biegu jałowym,a reguluje to powietrze z kolektora ssącego-na szybko tak wnioskuję.

zresztą nie ma się czym przejmować,one spełniają normę tier 2(w maszynach,silnikach stacjonarnych i ciągnikach rolniczych określa się w normie TIER,a silniki samochodowe w EURO),i są zarejestrowane,więc nikt już nam normy sprawdzać nie będzie-spełnianie wchodzących wyższych norm dotyczy nowo wprowadzanych na rynek.

tak patrzę na to i nie wydaje mi się żeby to jakiś wpływ miało na klasę oleju-recylkulacja spalin ma wpływ na olej(część ciężkich spalin wraca do kolektora ssącego),zawsze jakieś brudy,ale zmniejszanie dawki gdy można-co to ma do oleju?

co do roku w jakim to wprowadzili to być może w 2008-tyle że na rynki bardziej wymagające-ponoć stany mają bardziej wyśrubowane normy niż Europa.

TIER3 obowiązuje,czy dopiero wejdzie?-bo tak za bardzo mnie to nie interesuje,bo to raczej nas nie dotyczy-niech się producenci martwią,o homologację.kupując nowy,będzie w aktualnych normach.

Edytowany przez wiesmag, 12 październik 2011 - 18:57.


#516 Share sebastian264

sebastian264

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2011 - 20:29

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Homologacja tier3 obowiązuje i jest chyba podzielona na tier 3a i 3b z tego co kiedyś gdzieś czytałem. Był kiedyś w kwartalniku pronar artykół na temat zmian w silniku kioti dotyczących spełniania nowych norm emisji spalin. Z tego co pamietam było to o zaworze EGR.

#517 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 12 październik 2011 - 20:33

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Ja egr wszystkim zatykam a tu montują... :lol:
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#518 Share ktom

ktom

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 13 październik 2011 - 06:30

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] nie znam się na tym, ale tak na szybko jak obejrzałem fotki , to mój nie ma tych dodatkowych przewodów przy pompie, znaczy jest to model przed zmianą.

#519 Share daniel5

daniel5

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2011 - 07:41

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Homologacja tier3 obowiązuje i jest chyba podzielona na tier 3a i 3b z tego co kiedyś gdzieś czytałem. Był kiedyś w kwartalniku pronar artykół na temat zmian w silniku kioti dotyczących spełniania nowych norm emisji spalin. Z tego co pamietam było to o zaworze EGR.


Dodatkowo jeszcze data spełnienia norm emisji spalin jest uzalezniona od mocy ciagnika.

Tak dla przypomnienia: EGR (Exhaust Gas Recirculation) - recylkulacja spalin.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Dzisiaj, 07:52
  •  

#520 Share zbig

zbig

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 13 październik 2011 - 22:16

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] W Kioti do 2010r nie ma zaworu EGR i czujnika emisji spalin

Podobne tematy