Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]


1043 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 21 czerwiec 2007 - 12:54

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Do 90KM chyba, jak widać. Jeśli to koreańskie lub co gorsza chińskie to wolałbym Ursusa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Dzisiaj, 07:18
  •  

#22 Share deszcz

deszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 11 lipiec 2007 - 12:05

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] http://www.pronar.pl...onar_kioti.html

#23 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 11 lipiec 2007 - 18:47

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

http://www.pronar.pl...onar_kioti.html

Nawet wypasiony :( tylko po co w takim ciągniku WOM 1000? Maszyny na 1000 są generalnie do dużych traktorów...

#24 Share Arni

Arni

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. warmińsko -mazurskie

Napisany 12 lipiec 2007 - 09:44

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Z wyglądu jest ładny, ale dane techniczne pewnie nie idą w parze z wyglądem. A szkoda.
17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

#25 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 12 lipiec 2007 - 11:22

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Nawet wypasiony :) tylko po co w takim ciągniku WOM 1000? Maszyny na 1000 są generalnie do dużych traktorów...

1000obr na WOM-ie to maja juz c-360 :)

piatka bieg i juz :(

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#26 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 12 lipiec 2007 - 15:54

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Ale na niezależnym WOM :(

#27 Share robcio3dz

robcio3dz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice ostrołeki
  • Zainteresowania:Dziewczyny, AF, %, i jazda wszystkim co ma kola:)

Napisany 25 lipiec 2007 - 09:48

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Kioti jest to Amerykańska firma produkująca swój sprzęt w Korei
URSUS POLUBISZ POLNĄ DROGIE!!!

#28 Share semos

semos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2007 - 22:10

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Ja byłem u dilera i mi powiedział ze Kioti jest produkowane w Japonii.

#29 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2007 - 22:13

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Podobno lepiej wykonane jak zetory i składaki dorównuje wykonaniem zachodniakom

#30 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 listopad 2007 - 22:51

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Ja byłem u dilera i mi powiedział ze Kioti jest produkowane w Japonii.

Kioti to modele ciągników, które produkuje koreańska firma , na stronie austriackiego przedstawiciela piszą o 50-letniej tradycji, na pewno sprzedawane są w USA.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Dzisiaj, 07:18
  •  

#31 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 listopad 2007 - 23:00

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Kioti to modele ciągników, które produkuje koreańska firma , na stronie austriackiego przedstawiciela piszą o 50-letniej tradycji, na pewno sprzedawane są w USA.

Muszę poprawić siebie , chodzi o australijskie przedstawicielstwo, są obecni też na nowozelandzkim rynku, no i najmocniejszy ma tylko 92hp

#32 Share darasjunior

darasjunior

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 07 grudzień 2007 - 18:32

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Witam wszystkich. No nie wiem co sadzic o tym ciagniku mi sie podoba on tylko jest malo popularny wiec nie mozna stwierdzic o jego wadach i zaletach. Podoba mi sie pod wzgledem przedniego napedu i wyposazenia no i to ze silnik popularny i to ze mozna tura zalozyc. Niestety nie ma duzego wyboru w malych ciagnikach zastepcach wysluzonych c-360 wiec moze ze ten ciagnik bedzie hitem w gospodarstwach rolnych do prac w obejsciu. To ze z Korei mnie nie odstrasza strasznie gdyz mialem lanosa jezdzilem nim 10 lat od nowego i pomimo tego ze to koreanski samoch nigdy nie zawiodl mnie ani rodziny w trasie i niestwarzal klopotow . Mysle ze ten ciagnik bedzie ok Pozdrawiam wszyskich :rolleyes: ;) :) B) :) :) :) :) ^^ ^^

#33 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2007 - 19:06

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Witam wszystkich. No nie wiem co sadzic o tym ciagniku mi sie podoba on tylko jest malo popularny wiec nie mozna stwierdzic o jego wadach i zaletach. Podoba mi sie pod wzgledem przedniego napedu i wyposazenia no i to ze silnik popularny i to ze mozna tura zalozyc. Niestety nie ma duzego wyboru w malych ciagnikach zastepcach wysluzonych c-360 wiec moze ze ten ciagnik bedzie hitem w gospodarstwach rolnych do prac w obejsciu. To ze z Korei mnie nie odstrasza strasznie gdyz mialem lanosa jezdzilem nim 10 lat od nowego i pomimo tego ze to koreanski samoch nigdy nie zawiodl mnie ani rodziny w trasie i niestwarzal klopotow . Mysle ze ten ciagnik bedzie ok Pozdrawiam wszyskich :rolleyes: ;) :) B) :) :) :) :) ^^ ^^

Obejrzałem sobie dokłądnie ten ciągnik na wystawie ma dużo plusów: klima i lodóweczka panel przedni z kierownicą składany na przednią szybe, fajna kabina 2 pr wom, znane podzespoły, jednak są i minusy ti wąskie koła na przód w standardzie i udzwig podnośnika tylko 2,4 t, obciążniki podbno ma w standardzie, więc ogólnie bardzo inetersujący ciągnik i obecnie jest chyba duży upust na kioti, jednak ten słaby podnośnik w ciągniku 90km bardzo mi się nie podoba, krąży opinia ze jakość wykonania jest bardzo dobra i przewyższa zetora ursusa itp.
alternatywą jest napewno farmtrac 80km model 685dt

#34 Share wojtas

wojtas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1194 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2007 - 19:15

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] a znacie wogóle kogoś kto kupił taki ciągnik? bo ja nie . no to ciekawe kto tworzy takie opinie - chyba dilerzy

#35 Share Silver

Silver

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 382 postów

Napisany 07 grudzień 2007 - 19:37

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

a znacie wogóle kogoś kto kupił taki ciągnik? bo ja nie . no to ciekawe kto tworzy takie opinie - chyba dilerzy

Jasne, że dielerzy!

#36 Share Damianooo134

Damianooo134

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów
  • Zainteresowania:Motoryzacja<br />Rolnictwo<br />Tuning

Napisany 20 luty 2008 - 22:07

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Myślę nad modernizacja mojej stadniny i chciałbym zamienić mojego u3512 na coś nowego o podobnej mocy:) Co myślicie o KIOTI dk451c ??Może coś innej marki??Co Sugerujecie??

#37 Share wlodiw

wlodiw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 715 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow Zamojski

Napisany 23 luty 2008 - 11:38

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] A musi to być Kioti? ja jestem tradycjonalistą i raczej poszedłbym w stronę Lambo lub Same. Jak oglądałem Kioti to nawet przyjemny traktorek, ale to jest jednak nowość na naszym rynku i jak firma się nie przyjmie to potem może być problem z częściami tak cenowo jak i z ich dostępnością. Na następcę 3512 to napewno nie głupi wybór, np plus za bardzo fajnie wyposażona kabinę, ale ja bym jednak zainteresował się inną marka.

#38 Share kluch369

kluch369

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WML

Napisany 23 luty 2008 - 17:33

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] ja na twoim miejscu bym się zastanawiał nad farmtracem 555DT. Tyle że na oficjalnej stronie farmtraca niektóre parametry są nieprawdziwe ;/

#39 Share Damianooo134

Damianooo134

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów
  • Zainteresowania:Motoryzacja<br />Rolnictwo<br />Tuning

Napisany 24 luty 2008 - 23:09

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] w tym sens ze KIOTI mi sie bardzo spodobało:) I chciałbym żeby to był nowy ciągnik w przyjemnej cenie:D heh pomóżcie:P hehe

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone] Dzisiaj, 07:18
  •  

#40 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2008 - 23:17

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Myślę nad modernizacja mojej stadniny i chciałbym zamienić mojego u3512 na coś nowego o podobnej mocy:) Co myślicie o KIOTI dk451c ??Może coś innej marki??Co Sugerujecie??

latem obejrzałem sobobie dokładnie kioti 90km i zrobił na mnie dobre wrazenie, nawet lepsze niż kupota, jeśli chodzi o ergonomie i takie tam, zupełnie inny ciągnik niż w prospektach i na zdjęciach, ale decydować sie na taką egzotyke to jednak bym się bał, Kolega ma new hollanda i szuka coś innego? a td60d dlaczego nie bierzesz pod uwagę?
Sam planuje td80d lub proxime i nic chyba tańszego zachodniego nie ma jak td, pozatym td60d jest większy od tego kioti

Podobne tematy