Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zetor 5211 Silnik


26 odpowiedzi na ten temat

#21 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 22 luty 2009 - 02:43

Zetor 5211 Silnik Nie no spoko. Robisz remont silnika a nie wiesz co to średncówka mikrometryczna? Myślę że dla większości mechaników znających się na rzeczy średnicówka jest podstawowym przyrządem na podstawie którego ocenia się zdatność tuleji do użytku. Jest to rodzaj mikrometru, którym mierzy się otwory. Właśnie poprzez zastosowanie średnicówki można wykryć jajowatość tuleji o czym pisał @ DarekD.

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 5211 Silnik Dzisiaj, 01:57
  •  

#22 Share jezynek5211

jezynek5211

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Wszystko , co ma kola

Napisany 23 luty 2009 - 12:38

Zetor 5211 Silnik nie no takigo zaawansowanego warsztatu to my nie mamy jajowatość tulei sprawdzamy ... palcem !!! heheh <_<
I LOVE YOU, @BICZYSS :*

#23 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2009 - 13:44

Zetor 5211 Silnik trzeba zamontować grzałke i rano podłaczać do grzania

#24 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 23 luty 2009 - 18:27

Zetor 5211 Silnik To nie jest zaawansowanie tylko posiadanie pojęcia o naprawie silnków.

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 5211 Silnik Dzisiaj, 01:57
  •  

#25 Share jendrek

jendrek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olesno,Opolskie

Napisany 23 luty 2009 - 18:59

Zetor 5211 Silnik Tak jak już ktoś tu napisał wymiana samych tłoków i pierścieni mija się z celem i na dłóższą metę może się okazać że zamiast oszczędności poniesiesz dodatkowe koszty.Każdy (dobry) mechanik ci powie że jak się robi remont to wymienia się komplet tj. tłok+pierścienie+tulej i po takim remoncie silnik pracuje jak nowy (prawie).
Druga sprawa poruszana tutaj uciekającego paliwa to ja jak miałem zetora 7211 miałem założony dodatkowy zawór zwrotny przy filtrach i ciągnik mógł stać nawet miesiąc i palił bez żadnego pompowania.

#26 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 23 luty 2009 - 19:11

Zetor 5211 Silnik Bez przesady , jeśli silnik ma mały przebieg i brak zużycia, to nic nie stoi na przeszkodzie by wymienić same pierścienie. Osobiście mam większe zaufanie do trwałości tej starej tulei niż do tych nowych o mało wiarygodnych miejscach produkcji. Kiedyś czytałem w prasie, że w Szwecji w ciężarówce Volvo o przebiegu 2mln km wymieniono pierścienie i jeszcze przejechała 1mln. Zresztą technologia naprawy silnika przewiduje możliwość ich wymiany, tłoków tez i wszystko opiera się o pomiary , a w garażu o oko i palec fachowca <_<.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 5211 Silnik Dzisiaj, 01:57
  •  

#27 Share jezynek5211

jezynek5211

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Wszystko , co ma kola

Napisany 24 luty 2009 - 18:34

Zetor 5211 Silnik grzałkę mam już zamontowaną a co do średnicówki to mam inne maszyny i urządzenia które pozwalają na szybką i łatwą robotę
I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Podobne tematy