Polecane posty

PatMatAgro    0

Witam, mam ursusa 1224 świeżo kupiony. W czasie jazdy na 3 i 4 biegu szosowym słychać rumot tak jak by tryb coś w tym stylu. Zaobserwowałem że rumot ten jest słychać wewnątrz (tak jak by coś z prawej strony z tyłu ale może być to przenoszone więc nie wiem). W przypadku biegów polowych, wstecznym nic nie słychać, podobnie jak na 1 i 2 szosowej też nic się nie dzieje.

Zaobserwowałem że w trakcie zjazdu z dużego wzniesienia rumot cichnie. Dodatkowo poprzedni właściciel zapewniał mnie że skrzynia była po kapitalnym remoncie. Myślałem że może to być prawa zwolnica ale było wszystko ok.     Czy jest możliwe że to luz na ataku?  Proszę pomóżcie mi!

 

Z podziękowaniem Mati

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515

Huk jak huk może to być łożysko na trybie w skrzyni... a nie czujesz drgań przy szybkiej jeździe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2420

też tak miałem kiedyś w 912 jak pisze przed mówca łożysko na trzecim biegu


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatMatAgro    0

Huk jak huk może to być łożysko na trybie w skrzyni... a nie czujesz drgań przy szybkiej jeździe ?

 

Nie kolego nie czuje drgań przy szybszej jeździe, ale jak wcześniej już wspominałem skrzynia była po kapitalnym remoncie jak zapewniał nas poprzedni właściciel, nawet to sprawdziliśmy i wszystko w skrzyni nowe nic nie miało żadnych luzów czy też wyszczerbień

Edytowano przez PatMatAgro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

pewnie tryby powymieniane i nie są dopasowane. trochę czasu minie zanim się "dotrą względem siebie " i trochę ucichnie jak się przesypuje tryby w skrzyni to wszystkie nowe albo używki z używanej tż wszystkie do są spasowane. możliwe też że to łożysko chińskie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodo101    8

Doszedłeś co było ? Mam takie same objawy ,po zdjęciu podnośnika atak ma luzy na łożyskach i zastanawiam się czy to na pewno to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antosia    0

hejka co to moze byc ze po naprawie skrzyni w ursusie 912 nie mozna zredukowac biegu podczas jazdy z  wyższego na niszy? zle cos zrobione czy  musi sie spasowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    70

i jak z tym atakiem? to moze być przez niego?

u mnie rok temu zerwało tryby na zebatce miedzy skrzynia a tylnym mostem. tzn on sie rozkrecał i go wybyło. 

Teraz po roku jest taki charakterystyczny stuk przy ruszaniu z miejsca, czy np jak sie cofa a poźniej rusza. Spotkaliście sie z czymś takim? co może być przyczyną luzowania sie ataku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj