hydroplast

Fendt 714 problem z hydraulika i przedni tuz

Polecane posty

hydroplast    1

Witam

 

Czy możne ktoś mi powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się złącze elek. X002 .

Czy to jest koło przedniej szyby, jeżeli tak kto które.

 

I jeszcze jedno pytanie:

 

Czy sterownik (moduł) A004 - X033 to jest pokrętło z przyciskami od sterowania przednim tuzem w kabinie - czy coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Sorry, ale kazdy ma rowniez jakies zycie prywatne. A moze zajrzal bys do instrukcji napraw, tam jest wszystko dokladnie pokazane. 


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hydroplast    1

Sprawa zamknięta.

 

Wszystkie sprawy z tym tematem naprawione.

 

Co do niedziałającej hydrauliki uszkodzone były dwie rzeczy cewka i sterownik, natomiast przedni tuz uszkodzeniem był kabel WR0651 idący od przycisku podnoszenia koło tuza aż do złącza x002 na przedniej szybie.

 

Również znalazłem urwany całkowicie kable idące do czujnika zapełnienia filtra powietrza.

 

Narazie wszystko działa

 

Bardzo dziękuję za pomoc Krzyśkowi i Kostiemu przynajmniej


chłopaki pomogli mi w naprowadzeniu mnie gdzie co i jak szukać w tym ciągniku. Jeszcze raz im bardzo dziękuję i Pozdrawiam

Edytowano przez hydroplast

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

Witam mam takie małe pytanie gdzie w schemacie od podłączenie przedniego podnośnika jest narysowane podłączenie, wyjście na cewkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rybson5
      Witam wszystkich!
      Drodzy forumowicze potrzebuje pomocy. 
      Podczas wymiany uszczelki pod głowicą okazało się że gniazda płynu w kolektorze są wyżarte i kolektor nie nadaje się do ponownego zamontowania. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem i doradzi co w takiej sytucji zrobić? Myślałem o nalaniu wżerwów tigiem ale nie wiadomo co to jest za stop metalu i jak będzie reagować.. Bardzo ciężko znaleźć coś używanego na rynku a cena nowego to 6500 zł... 



    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj