arniormo

Ogień z tłumika pod obciążeniem co to moze być??

Polecane posty

GoRAL1    63

A gdzie robiłeś pompę i wtryski, przypadkiem nie na PKS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Pompe i wtryski to w sąsiedniej wiosce robia tacy goście nik nie robi lepiej od nich nawet w pomie tak nie zrobią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

nie śmiejcie się z chłopaka

ma problem

trzeba mu pomóc

za póżny kat i chyba te wtryski jak koledzy piszą

bo nic innego nie powoduje

a sami zakładaliście ze staruszkiem pompe

a ząbki wam się dobrze złożyły na rozrządzie

bo ludzie to różne cuda potrafią


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qtas    1

Miałem taki przypadek - traktor nie chciał zapalać, więc odkręciłem dawkę paliwa (śrubka na śrubokręt, z dziesiątką kontrującą) i wtedy pojawił się ogień z komina. Palił lepiej, ale dużo paliwa chlał. Więc lepiej wyregulować kąt wtrysku i nie zwiększać dawki paliwa na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Dawki nie zwiększałem ale jak tato wruci z sanatorium to spróbujemy cos z tym zrobic ale siły nie ma mnie idzie bardzo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

to w końcu jak z tym ogniem cały czas czy tylko pod obciążeniem, po dłuższej pracy. Może po prostu masz zawory nieszczelne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Tylko pod obciążeniem jak się rozgrzeje i daje sie mu w piz**** to ogień za***prza ostro z wydechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Może masz za duż a dawkę (ile obrotów masz wtedy ?) Ale to niemożliwe, na gorącym bardzo dobrze spala paliwo a łuna ognia to możesz kąt wtrysku mieć przestawiony albo zawory nieszczelne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Obroty to nie wiem bo mi linka sie urwała ale jak działała to spokojnie pokazywał 2800.. A i jeszcze do tego jak w lecie w nocy jest bardzo zimno to mi rano pali tak jakby chciał a nie mógł jak sie rozgrzeje to idzie jak durny a w zimie to juz całekiem cięzko pali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Te obroty jak masz 2800 są za wysokie. Zniszczysz sobie silnik jeżdżąc na tak wysokich obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kolega wykręcał 2800 z ładunkiem, w końcu korba wyszła bokiem razem z wałkiem rozrządu,nie było co remontować trzeba było inny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

mój klakier jest rok po remoncie naprawde zapier*** ojciec mówił ze zawsze na takich obrotach po szosie jezdził i w polu robił a silnik nie byl w nim remontowany 15lat więc to raczej nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

2800obr/nim? ha ha ha i w transporcie i w polu na takich pracujesz? powodzenia... ta twoja 60 to Poprostu monster jest jak tyle lat wytrzymała

przy takiej eksploatacji


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie nie śmiejcie się z kolegi. Po prostu obrotomierz mu oszukuje i tyle. Znam przypadki, gdzie obrotomierz w 360 pokazywał właśnie 2800 rpm, a po zmierzeniu tachometrem elektronicznym okazało się, że 2300 nie przekracza. A co do ognia z wydechu to jedynym wytłumaczeniem jest zbyt duża dawka paliwa. Dlatego ma moc i dobrze idzie podczas pracy. A przy zbyt późnym wtrysku rozgrzewałby się kolektor wydechowy do czerwoności. Kiedyś w kółku rolniczym u nas był taki traktorzysta, który podkręcał dawkę paliwa, ale jego 360 nie wytrzymywała więcej niż 1000 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

No jedyne wyjście że obrotomierz oszukuje bo niewyobrażam sobie pracy na obrotach 2.8tyś jeśli udaje sie rozkręcić 60 do 2.4tyś to juz takiej trzęsiawki dostaje że szok a co dopiero pracować w polu na obrotac 2.8


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wygląda mi to że w paru tematach ktoś nas nabija w buteleczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

a skąt wzionsc urządzenie zeby sprawdzic faktyczne obroty wału??a z tym oszukiwaniem to linka mogła byc zła czy slimacznica przy pokrywie rozrządu??bo jak zmieniłem linke to pare razy nic nie pokazywał tylko skakała wskazówka czy to raczej wina zegara???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    98

Może też tak być że wszystko masz dobrze. A ogień leci z tłumika bo przecież w c-360 nie ma prawie tłumika więc przy większym obciążeniu jest to normalne...


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

A z tymi obrotami bo mnie to zaciekawiło??Jak to sprawdzić czy na zegarze prawdziwą wartość pokazuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj