Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
misio2614    5

Witam panowie, robimy prawą zwolnice w 60 bo coś poważnie chrobotało tam. Zwolnica już rozkręcona. Ciągnik jest z 83 roku i mamy go od nowości, zwolnica była nie ruszana do dzisiaj. Problem jest taki że "brakuje części" w ciągniku ;[ . Rozbieraliśmy wg. katalogu by niczego nie pogubić, i wg. tablicy 29 nie mamy simmeringu 14, oraz łożyska 15 i reszty 16, 17, 18, 19. Był tylko oring tak sobie wciśnięty, prawdopodobnie nr 33. I teraz pytanie czy tak mógł wyjść z fabryki ? Wg katalogu na półoś powinny iść 3 łożyska a u nas były 2. Czy mamy wymienić tylko to co jest zużyte i złożyć czy uzupełnić to czego brakuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

z tego co pamietam w 355 bylo cos wiecej montowane i na pewno byl tez jakis uszczelniacz, nie mam katalogu w reku wiec nei podam Ci numerow


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

No tak tylko że zwolnice w 355 były od 4011 w latach 72 chyba do 73albo 74roku w tych zwolnicach były inne wsporniki szczęk z taką pokrywką na 3śruby i tam jest uszczelniacz 45*62,10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek47150    1

Witam panowie, robimy prawą zwolnice w 60 bo coś poważnie chrobotało tam. Zwolnica już rozkręcona. Ciągnik jest z 83 roku i mamy go od nowości, zwolnica była nie ruszana do dzisiaj. Problem jest taki że "brakuje części" w ciągniku ;[ . Rozbieraliśmy wg. katalogu by niczego nie pogubić, i wg. tablicy 29 nie mamy simmeringu 14, oraz łożyska 15 i reszty 16, 17, 18, 19. Był tylko oring tak sobie wciśnięty, prawdopodobnie nr 33. I teraz pytanie czy tak mógł wyjść z fabryki ? Wg katalogu na półoś powinny iść 3 łożyska a u nas były 2. Czy mamy wymienić tylko to co jest zużyte i złożyć czy uzupełnić to czego brakuje ?

Ja ci powiem że miałem inne jaja ojciec za komuny dał ciągnik do naprawy bo mu zwolnica wyła co najlepsze zrobili wymiane zwolnic dali mu zwojnice nowego typu gdzie stara była jak w 40-stce i ma teraz jedną z 40 a drugą ze 60 chodź są tam inne przełożenia chyba że ta nowsza ma stary system przełożeń co do twojego przypadku to masz nowy typ hamulców w katalogu masz stary typ według mnie lepszy jest ten stary typ( bemben bardziej szczelny z tym dodatkowym simeringem) to co masz jest jak najbardziej orginalne przy okazi polecam wymiane simeringa w moście na wszelki wypadek tam gdzie bemben wchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Tak jak piszecie, nie dopatrzyłem w katalogu że to było montowane do takiego i takiego nr. ciągnika. Wszystko się zgadza. Simmering w pokrywie od blokady także wymieniony. Okazało się że łożyska za półosi miały duży luz, oraz sama półoś miała zniszczone tryby.

 

Mam jeszcze pytanie, czy ten simmering co jest w pokrywie, on pracuje po tych frezach za półosi ? Jeśli tak to jaki większy sens to ma ?

Edytowano przez misio2614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek47150    1

Tak jak piszecie, nie dopatrzyłem w katalogu że to było montowane do takiego i takiego nr. ciągnika. Wszystko się zgadza. Simmering w pokrywie od blokady także wymieniony. Okazało się że łożyska za półosi miały duży luz, oraz sama półoś miała zniszczone tryby.

 

Mam jeszcze pytanie, czy ten simmering co jest w pokrywie, on pracuje po tych frezach za półosi ? Jeśli tak to jaki większy sens to ma ?

ten dodatkowy simering jest w mocowaniu szczęk hamulcowych czeski patent w polskiej wersi jest to zastąpione gumowym oringem no i już niedali dodatkowego łożyska w te frezy jest taki uszczelniacz gumowy z takimi ząbkami (ala koronka) a ten simering z tego mocowania szczęk wchodzi do bębna tak jak kolega wyżej napisał

Edytowano przez heniek47150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Mam problem z hamulcami w 60. Jak są pedała rozłączone to wciśnie się je pojedynczo z 5cm. Ale jak są złączone to nie da rady wcisnąć ich nawet 5cm i jak się naciśnie oba na raz to strasznie zapowietrza się układ. Dopiero jak się odpowietrzy to można jechać dalej. Dzieje się tak za każdym razem jak sie wciśnie hamulec. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    167

witam panowie wczoraj zauwazyłem ze pedał hamulca zrobił sie twardy i słabiej hamje wiec mysle odpowietrze moze pomoze i bedzie tak jak wczesniej ale efektem tego było ze w jednym kole zaczeły trzymac hamulce a w drugim z gineły a wczesnij były w obu tylko ze ciezko było pedał wciskac pco moze byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Mam problem ze światłami stop w 3P. Założę kabelki na czujnik wcisnę pedał i nic, światła się nie świecą. Ale jak dotknę jednym kabelkiem o drugi to światła są. Co może być tego przyczyną ?

Mam zamiar założyć czujnik z C330. Polecacie ten czujnik czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruktaf    0

Witam. Ja wczoraj rozebrałem lewy hamulec bo nie hamował tz pedał twardy i tzw poślizg koła. Po rozebraniu okazało się, że w środku jest olej tak gdzieś około 0.2l. Tylko jak on tam się dostał simeringi zdrowe uszczelnienia bębna też. Jazda przy dużych przechyłach bocznych nie powinna mieć na to wpływu a jest to olej z skrzyni w zwolnicy stan jest do kontrolki. Ostatnio kosiłem trawę z kosiarką nad traktorem w jedną stronę bo na drugą by się wywalił Czy jak się olej rozrzedził to simering przepuścił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Sprawdź czy na pewno simering jest dobry i czy bęben nie jest wytarty w miejscu gdzie chodzi uszczelniacz.

Sprawdź też uszczelkę dekla.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Może być to olej ze zwolnicy.W moim też tak było a okazało się że pół oska latała luźno w zwolnicy i przy przechyleniu na bok wysuwała się do bocznego dekielka a miała bardzo mało miejsca zostawionego na uszczelniacz i jak przeszła na bok to wysunęła się z uszczelniacza.Pół oś wymieniłem bo miała już tryby wydarte ale na niej było więcej miejsca zostawionego na uszczelniacz koło 5 mm więcej i problem znikł.A rozbierałem już 2 rasy do uszczelniacza i za każdym razem działo się to orkach a tak przez cały rok nic czyli po przechyleniu ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Witam

Co muszę zrobić aby wcześniej odcinało powietrze na szykozłączu do hamulcy ? Muszę tą sprężynę rozkręcić czy skręcić ?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Przyczepa ma troche opóźnienia względem ciągnika ale to przez to że trzeba daleko wsicnąć pedał hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobago    351

U mnie jakoś dziwnie sie hamulce zachowują.

Jak rozdzielę pedały na prawy i lewy to pompując po kilku razach czuje jakiś mały opór ale i tak moge docisnąć do końca. Jak są złączone to dwa razy wcisnę i jest od połowy twardy a hamulce prawie żadne.

Przewody odpowietrzone wiec nie wiem co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zużyte uszczelnienia pompek.

Zużyte okładziny lub zaolejone.

Robiłeś już coś przy hamulcach? Nie licząc odpowietrzania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobago    351

Nic nie robilem. Jak ponad rok temu gdzieś je wcielo tak jezdze do dziś. Do tej pory pedały wpadały całkowicie. Dopiero jak wczoraj pogrzebalem przy przewodach zaczęły się "pompowac" ale hamulce i tak marne. Teraz trochę malo czasu na ściąganie kol i myślałem ze się obedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damip360    1

Koledzy mam taki problem w c-360 nie hamuje mi lewe koło nawet odpowietrzyć się nie da bo pedał wpada do końca, wymieniłem nawet pompkę tą długą z wyrównywaczem i nic to nie dało. Prawe koło to bardzo dobrze hamuje nawet się normalnie odpowietrza co może być tego przyczyną? czy może być wina tej krótkiej pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Czy utrzymany jest odpowiedni stan płynu hamulcowego? Czy pompka Pompuje jak odkręcisz rurkę od lewego hamulca?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj