Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hamulce w Ursusie C-360


1255 odpowiedzi na ten temat

#321 Share sybiuszek24

sybiuszek24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny śląsk,wołów
  • Zainteresowania:rolnictwo,sport,wędkarstwo

Napisany 16 styczeń 2012 - 20:47

Hamulce w Ursusie C-360 No spróbuje tak jak mówisz Pablo16 a ten płyn to dolewam raz na jakis czas ale rzadko bardzo,dzieki za porady,pozdrawiam ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce w Ursusie C-360 Dzisiaj, 16:01
  •  

#322 Share konrad055

konrad055

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudno

Napisany 20 styczeń 2012 - 18:41

Hamulce w Ursusie C-360 witam wszystkich czy da sie zamontować jakieś inne pompki niż orginalne tłoczki lepsze bo 2 lata i tłoczki do d*py przepuszczają płyn

#323 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 21 styczeń 2012 - 10:05

Hamulce w Ursusie C-360 da sie czeskie/Zetorowskie ale czy sa lepsze?

Polska B

 


#324 Share yasko1980

yasko1980

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,

Napisany 25 luty 2012 - 19:27

Hamulce w Ursusie C-360 kolego po pierwsze odpowietrzasz najpierw najdluzszy przewod,o ile pamietam to lewy .Pozniej prawy .Hamulce musza byc rozspiete.Jak zakladales pompke to sa tam takie krucce w gumie.Ustawia sie je dokrecajac,badz odkrecajac.Luz ok.2 milimetry. Niezapomnij o dolaniu plynu.Najlepiej go wymien na nowy. w razie pytan pisz www.yasko1980@wp.pl

#325 Share sybiuszek24

sybiuszek24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny śląsk,wołów
  • Zainteresowania:rolnictwo,sport,wędkarstwo

Napisany 15 marzec 2012 - 20:00

Hamulce w Ursusie C-360 Witam czy mogę wlać płyn hamulcowy do mojej c360 dot4 wcześniej był da1 i nie wiem czy właśnie można mieszać te płyny teraz jest pusto bo te rurki hamulcowe wymieniałem więc :blink: ???POZDRAWIAM

#326 Share zenon385

zenon385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 15 marzec 2012 - 20:04

Hamulce w Ursusie C-360 Moim zdaniem tak sam taki leje :P

#327 Share sybiuszek24

sybiuszek24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny śląsk,wołów
  • Zainteresowania:rolnictwo,sport,wędkarstwo

Napisany 15 marzec 2012 - 20:14

Hamulce w Ursusie C-360 Czyli można mieszać jak coś jak nic się nie dzieje to ok naleje tego dot4

#328 Share TheSebek97

TheSebek97

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 marzec 2012 - 20:40

Hamulce w Ursusie C-360 Miałem takie same problemy co wy opisujecie.Kiedyś miałem założoną pompe od autosana H9, 6 lat chodziło bez zażutów ale poszły uszczelniacze i nieszło dokupić. Więc postanowiliśmy z tatą żę zrobimy całe hamulce pompy zetorowskie, nowe przewody,cilinderki ,szczęki,itp. Złożyliśmy wszystko i nieidzie odpowietrzyć hamulcy, więc kupiliśmy nowe wkłady do pomp. Noi dzięki bogu udało sie odpowietrzyć i po czasie hamulce zaczeły się zakleszczać. Przez jakiś czas popuszczałem ciśnienie z hamulcy i giteś. Wkońcu popuściliśmy troche bolce tych popychaczy i tera hamulce działają. A tak od siebie do pompa od autosana jest świetna POLECAM,ale jest troche przerubek z jej zamocowaniem. Pozdrawiam!

#329 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 marzec 2012 - 20:50

Hamulce w Ursusie C-360

Witam czy mogę wlać płyn hamulcowy do mojej c360 dot4 wcześniej był da1 i nie wiem czy właśnie można mieszać te płyny teraz jest pusto bo te rurki hamulcowe wymieniałem więc :blink: ???POZDRAWIAM

Wlać możesz Dot4 ale po uprzednim spuszczeniu tego żółtego i najlepiej przepłukaniu całego układu, mieszać tych płynów ze sobą NIE WOLNO.

#330 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 16 marzec 2012 - 11:17

Hamulce w Ursusie C-360 zmieszaj to zobaczysz co sie stanie :D
w najlepszym przypadku tylkoplukanie ukladu

Polska B

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce w Ursusie C-360 Dzisiaj, 16:01
  •  

#331 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 17 marzec 2012 - 17:42

Hamulce w Ursusie C-360 Zeby nie zakładać nowego tematu to napisze tutaj. Mam problem z lewym hamulcem przy odpowietrzaniu płyn leci ale jakos bez ciśnienia, pedał lewy wpada do końca bez oporu, kolo się nie blokuje tylko daje lekki opór, teraz powiedzcie czy to wina pompki, czy cylinderka? Czy przy wpadajacym pedale da coś regulacja długości popychacza? Dodam że prawe kolo hamuje super.

#332 Share sybiuszek24

sybiuszek24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny śląsk,wołów
  • Zainteresowania:rolnictwo,sport,wędkarstwo

Napisany 17 marzec 2012 - 19:22

Hamulce w Ursusie C-360

zmieszaj to zobaczysz co sie stanie :D
w najlepszym przypadku tylkoplukanie ukladu


Ja nie pisze na agro po to aby mi coś się stało w ciągniku i robić dodatkową robotę tylko piszę o dobrą poradę od kogoś kto się zna na tych rzeczach a nie jakieś podśmiechunki sorry ale tak to odebrałem (i tak już wlałem ten normalny płyn nie mieszałem dla własnego spokoju pozdrawiam wyrozumiałych)

#333 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 marzec 2012 - 20:05

Hamulce w Ursusie C-360 Kup pompy od zetora orginalne

#334 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 17 marzec 2012 - 21:18

Hamulce w Ursusie C-360 a myslisz ze te pompki sa lepsze?
szczerze watpie, jednak wybralbym krajowe

Polska B

 


#335 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 marzec 2012 - 22:20

Hamulce w Ursusie C-360 Z własnego doświadczenie też nie polecam tych czeskich.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#336 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 17 marzec 2012 - 23:03

Hamulce w Ursusie C-360 Czyli mówicie że to wina pompki?

#337 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 marzec 2012 - 19:21

Hamulce w Ursusie C-360 Możliwe. Raczej nic innego nie ma na to wpływu. Dodatkowo regulacja bolca wciskającego tłoczek. Ma być między jednym a drugim ok 2mm luzu. Jak nie to rozbiórka i wizualna kontrola. Czeskie nie sa wcale lepsze. Kupowałem w polsce, kupowałem cześci do zetora w czechach oryginały i jesli chodzi o pompki, cylinderki hamulców tarczowych i wyprzęgnik sprzęgła to mają dziadostwo. Trzeba mieć szczęście do sztuki. Tylko oryginał zamontowany w fabryce jest ok.
KPK Kumurun Team

#338 Share ursusek3p

ursusek3p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2012 - 12:17

Hamulce w Ursusie C-360 Witam .
Mam pytanie jak przeczyścić pompki w ursus c-360 3p bo ser sie w nich zrobił i nic nie puszczają płynu a nie chce wymieniać bo nie ma dojśćia do nich

#339 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 24 marzec 2012 - 19:22

Hamulce w Ursusie C-360 Wez zdejmij wężyk ze zbiornika ten który idzie na pompki w ze sprężarki powietrza tam dowal.

Edytowany przez MAT912, 28 marzec 2012 - 21:49.
Cytowanie poprzedniego posta

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce w Ursusie C-360 Dzisiaj, 16:01
  •  

#340 Share tomaas

tomaas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2012 - 16:07

Hamulce w Ursusie C-360 Panowie mam taki problem i licze na waszą pomoc>

Odpowietrzłem hamulce i tam jak jest odpowietrznik wpadł mi klucz nasadowy 10.
i chciłem sie zapytac czy w czasie jazdy mi nie bedze preszkadzało ze on tam wleciał .

Podobne tematy hamulce c360