Skocz do zawartości

Zdjęcie

DEUTZ FAHR AGROPLUS 77


23 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mariuszSie

mariuszSie

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 14 marzec 2009 - 13:06

DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 witam

chcialem sie was zapytac co myslicie o df agroplus 310 - jest to traktor 3-cylindrowy o mocy 70 km. gdyz zastanawiam sie nad nim oraz nad agroplusem o 4-cylindrowym o mocy 74 i 82 km . jednak bardziej sklonny jestem na ten 70 km gdyz ma 3 cylindry czyli zapewne spalanie rowniez bedzie mial znacznie mniejsze. dodam ze traktor mialby byc glownym w gospodarstwie oczywiscie z turem. pracowalby z plugami 3, i innymi maszynami. dodam ze posiadam gospodarstwo 11 ha a do tej pory pracowalem dwoma c 330 ktore sa juz mocno wyeksplatowane. bede rowniez wdzieczny jesli znacie cene takiego df oczywisice bez zadnych bajerow typu klima czy zegary cyfrowe albo szyberdach . chodzi mi o najprostsza czyt. najtansza wersje

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 Dzisiaj, 19:38
  •  

#22 Share rom19

rom19

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp.

Napisany 14 marzec 2009 - 22:01

DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 a co sądzicie o silnikach w agroplusach? bo w modelu 77 jest 4 wolnossąca, a w wyższym modelu 87 jest 4 turbo... który jest lepszą opcją? nie jestem też pewny co do spalania... sądzicie że różnice byłyby duże?
wydaje mi się że na 11 ha to ten ciągnik to byłoby coś na prawde wystarczającego ;) a cena podejrzewam że mógłbyś już go mieć za 120 tys netto.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 Dzisiaj, 19:38
  •  

#23 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 marzec 2009 - 07:46

DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 W wersji target (która jest dużo lepiej wyposarzoina od wersji target w agrofarmach) napewno wytargował byś za tą cenie, jak na 11 ha skłaniał bym się w stronę 77 bo
1. 6-7 tyś tańszy ( uwzględnij 2 tyś za które musisz dopłacić za takie koła jak w 87 więc relatywnie 4-5 tyś)
2. nie masz turba więc na ciągnik do wszystkiego co chwie możesz gasić i palić na podjazdy a pewnie w większości takei prace wykonywać będziesz
3. w 87 silnik jest naładowany elektroniką i ma powerbusta który wpływa i to bardzo na spalanie, więc jeśli nei planujesz wymiany wszystkich maszyn itd nie ma po co brać 87 a każde moicniesze wciśnięcie gazu w transporcie przekładać się będzie na spalanie
4. moc w ciągniku o wadze 3,3t i z 77mki jest duża
5. patrz punkt 1 za koła do 77 trzeba by dopłacić
6. za różnicę w cenie możesz wziąść klime która jest niezbędna w tej małej kabinie
7. obowiązkowo obciążniki na przód

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 Dzisiaj, 19:38
  •  

#24 Share krzysiu

krzysiu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 643 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 marzec 2009 - 10:17

DEUTZ FAHR AGROPLUS 77 @ Ferdek07, nie cygań mi tu kolegi hih "żartuje"\\
87 jak za elektronike nie zapłaci to będzie tak mechaniczna jak 67 i 77 i poverbost posiada tylko 1 wersja 87 ta która posiada elektrohydrauliczny revers i skrzynie w wydaniu D czyli 45x45 biegów z dodatkowym elektro sprzęgłem w gałce zmiany biegów i to urządzenie włancza dodatkową moc 10% tylko i wyłącznie wtedy jak ciągnik jedzie ponad 20km/h czyli tylko i wyłącznie w transporcie i dużej szybkości podstawowe a nawet ładnie wypasione 87 nie posiadają tego dodatku i nie mają elektroniki praktycznie wcale w standardzie na te ha to ja polecam ten 3cyl ale jeżeli by brał ten 77 to lepiej już jednak do niczego nie dopłacać a wziąść 87 bo jak ja brałem to różnica była dokładnie 5 tys a w spalaniu jest maława różnica przynajmniej bez obciążenia.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy