Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc przy zakupie Kombajnu!!

17 odpowiedzi na ten temat

#1 Share duska

duska

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 14 luty 2009 - 10:19

Pomoc przy zakupie Kombajnu!! Witam
Mam zamia złotych i do swojego gospodarstwa kupić używany kombajn za około 100 tys. i chciałem uzyskać wasza pomoc.
Jestem rolnikiem "bez kasy" ;) i jedyną kasę jaką będę miał to będzie kasa za sprzedaż starego kombajnu i proszę was o pomoc.
Poradźcie mi jak mam sie zabrać za kupno kredyt, PROW itp. I ile będę musiał mieć wkładu własnego.
Jeśli już są takie tematy to bardzo proszę o podanie linka. Szukałem tematów podobnych ale nie za bardzo mi to wyszło.
Pozdrawiam i prośże wszystkich o wyrozumiałość.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Pomoc przy zakupie Kombajnu!! Dzisiaj, 07:23
  •  

#2 Share Wielkopolanin

Wielkopolanin

Zaawansowany

• Redaktor
  • PipPipPip
  • 401 postów
  • Zainteresowania:Szerokie

Napisany 14 luty 2009 - 16:40

Pomoc przy zakupie Kombajnu!! Na uzywaną maszynę to chyba dofinansowania nie dostaniesz. W Prowie jest taka możliwość, ale maszyna nie może być starsza niż 5 lat, a wiadomo, za 100 tys 5 letniego kombajnu nie kupisz. Kredyt preferencyjny Młody rolnik też chyba nie może być przeznaczony na używaną maszynę. Zostaje Ci raczej tylko komercyjny kredyt. Jeśli miałeś stwierdzone szkody suszowe, to możesz wziąć niskooprocentowany kredyt suszowy.

#3 Share Waltra

Waltra

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Zainteresowania:Ekologia,nowe technologie przyjazne środowisku,bioenergia,mechanizacja ,kulinaria.

Napisany 14 luty 2009 - 18:21

Pomoc przy zakupie Kombajnu!! Napisz przede wszystkim ile masz hektarów ,może mały nowy byłby uzasadniony na PROW.A jak masz malutko to może ten stary"obleci" po remoncie.Pozdrawiam

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share MTZ1

MTZ1

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 190 postów

Napisany 14 luty 2009 - 19:04