Skocz do zawartości

Zdjęcie

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410


179 odpowiedzi na ten temat

#161 Share PatrykGY

PatrykGY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:~~Pałuki~~
  • Zainteresowania:Fantastyka

Napisany 22 listopad 2010 - 13:57

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Napisał wcześniej że prawie 2 tys :)
Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Dzisiaj, 01:55
  •  

#162 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2010 - 17:58

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Tak dokładnie-i po takiej ilości mth głupotą byłoby wznoszenie peanów pochwalnych-tak jak powyżej pisałem po 5-6 tys możemy o czymś tam mówić.

#163 Share marcin1701

marcin1701

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 styczeń 2011 - 19:38

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 mam podobny problem, a mianowicie potrzebny mi ciągnik z turem do łąk ( ornego mam mało jakies 10ha pod QQ i troche pod zboże na pasze dla krówek) ja wybierałbym pomiędzy valtra N92, massey ferguson 5435 ( lub 5445 - ale ten ma CR i powerboosta i podobno sporo więcej pali) lub deutz fahr agrofarm 430 ( ewentualnie agrotron k 420), prosze o pomoc.
pozdrawiam

#164 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 02 styczeń 2011 - 15:51

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 wskażcie mi proszę jak kształtują się warunki gwarancji dla ciągników różnych producentów (NH, Case, JD, Valtra, Claas, MF), poszukuję ciągnika 90-100KM o jak najbardziej uniwersalnym charakterze (raczej 4 cylindry), porównuję NH T5050, Jd 5100R, Case JXU95, Claas Arion 410, Valtra N92 oraz MF 5445, zestawiłem najbardziej istotne parametry i najlepiej wypadła Valtra, chociaż ma nienajlepszy silnik i udźwig tylnego TUZ, NH ma słabszy silnik, JD jest zbyt lekki, podobnie Case (czy jego głośność to rzeczywiście 78dB w kabinie?), Claas pod względem danych technicznych odpowiada mi najbardziej, ale wątpliwości budzi jego jakość (mimo silnika Jd), MF również jest w porządku ale troszkę lekki i wymiana oleju co 300h odpycha niczym ursus

#165 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 02 styczeń 2011 - 17:54

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Wymiana oleju w MF jest co 400h, a 300h to sobie korbanek wymyślił. Perkins pozwala wymieniać olej co 500h z tym że nie będzie się to pokrywało z wymianami filtrów hydrauliki które są co 400h.

#166 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 02 styczeń 2011 - 18:28

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 bardzo ciekawe, byłem przekonany, iż filtry wymienia się razem z olejem, czy zatem olej hydrauliczny wymienia się co 400h oraz czy w Polsce jest jakiś dystrybutor MF, który dopuszcza wymianę oleju w silniku co 500h

#167 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 02 styczeń 2011 - 18:44

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 filtr hydrauliczny przekładni mały wymienia się co 400h, duży co 1200h razem z olejem hydraulicznym. Sam MF zaleca wymianę co 400 h w silniku. W Polsce jest jeden dystrybutor :)

#168 Share frycek

frycek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów

Napisany 02 styczeń 2011 - 22:11

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 kolego kissmy... kup lepiej MTZta jeśli myslisz żadko wymieniać olej. Tamten idzie nawet na maśle :lol:

#169 Share karolek12

karolek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2011 - 09:32

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410

wskażcie mi proszę jak kształtują się warunki gwarancji dla ciągników różnych producentów (NH, Case, JD, Valtra, Claas, MF), poszukuję ciągnika 90-100KM o jak najbardziej uniwersalnym charakterze (raczej 4 cylindry), porównuję NH T5050, Jd 5100R, Case JXU95, Claas Arion 410, Valtra N92 oraz MF 5445, zestawiłem najbardziej istotne parametry i najlepiej wypadła Valtra, chociaż ma nienajlepszy silnik i udźwig tylnego TUZ, NH ma słabszy silnik, JD jest zbyt lekki, podobnie Case (czy jego głośność to rzeczywiście 78dB w kabinie?), Claas pod względem danych technicznych odpowiada mi najbardziej, ale wątpliwości budzi jego jakość (mimo silnika Jd), MF również jest w porządku ale troszkę lekki i wymiana oleju co 300h odpycha niczym ursus

Nie wiem jak inne marki ale ja valtre n 92 porownałbym do MF 5435 poniewaz moc prawie taka sama i wtedy oba modele sa jeszcze na zwykłej pompie rotacyjnej po2 w valtrze wzmocniony podnosnik ma 5.8t i haki 3 kat przeszkadz tylko brak mozliwosci zakupu kabiny amortyzowanej.

#170 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 03 styczeń 2011 - 13:21

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 czy te modele mają identyczne silniki? tzn czy w valtrze też jest perkins, czy też podobnieństwo jest przypadkowe

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Dzisiaj, 01:55
  •  

#171 Share karolek12

karolek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2011 - 15:35

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Własnie jak sie pytałem sprzedawcy to mi mowił ze to silnik valtry,i tak mi sie wydaje ze jest. To raczej silniki valtry (sisu) sa wkładane do MF-a.Przed chwila sprawdziłem w konedacie to nie sa takie same silniki na 100% valtra ma srednica/skok tłoka 108*120 pojemnosc 4399 a MF 105*127 pojemnosc 4400 dopiero w od mf 5470 siedzi silnik sisu o takiej pojemnosci i oznaczeniu i ma 135 km

Edytowany przez karolek12, 03 styczeń 2011 - 16:15.


#172 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 03 styczeń 2011 - 16:31

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 dziękuję za odpowiedź, jestem świeżo po lekturze artykułu na temat różnic między ciągnikami 4 oraz 6 cylindrowymi tej samej klasy i mocy (RPT styczeń 2011), uderzyło mnie zdanie na temat kosztów serwisu - otóż zdaniem autora jego wysokość determinuje nie tylko ilość oleju i koszt filtrów lecz również poziom zaawansowania technicznego, tutaj pojawia się moje pytanie dlaczego koszt serwisowania silnika z układem common rail jest znacznie większy niż silnika zasilanego mechaniczną pompą?

#173 Share lukaszofendt714

lukaszofendt714

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:poznań
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 03 styczeń 2011 - 19:59

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 wybierz fendta bo badzo mało pali :rolleyes: :unsure:

#174 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 03 styczeń 2011 - 22:25

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410

dziękuję za odpowiedź, jestem świeżo po lekturze artykułu na temat różnic między ciągnikami 4 oraz 6 cylindrowymi tej samej klasy i mocy (RPT styczeń 2011), uderzyło mnie zdanie na temat kosztów serwisu - otóż zdaniem autora jego wysokość determinuje nie tylko ilość oleju i koszt filtrów lecz również poziom zaawansowania technicznego, tutaj pojawia się moje pytanie dlaczego koszt serwisowania silnika z układem common rail jest znacznie większy niż silnika zasilanego mechaniczną pompą?

W układzie Common Rail trzeba stosować lepsze, dokładniejsze filtry i są one droższe poza tym droższy olej silnikowy jest chyba też. No i częściej trzeba filtry wymieniać.
Przy pompie mechanicznej są tańsze filtry i rzadziej można zmieniać na dobrym paliwie nawet co 1000 godzin. ( znane z autopsji)

#175 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 04 styczeń 2011 - 17:36

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 z tego co zaobserwowałem to częstotliwość przeglądów nie zależy od producenta lecz dilera, w JD Agrosieć 6x30 przeglądy co 250mth (pierwszy po 50mth drugi na 250mth), Case w zależności od modelu przeglądy co 250-300mth (z pierwszymi podobnie)

#176 Share Pedro

Pedro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:SKL

Napisany 24 styczeń 2011 - 12:03

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Częstotliwość przeglądów zależy też od użytych olejów i zawartośći siarki w paliwie np w john deere seria 6030 okres wymiany przy zawartośći siarki w paliwie poniżej 0,2% może wynosić przy stosowaniu oleju PLUS-50 500 mth a przy stosowaniu oleju Torq-Gard 250 mth

#177 Share bocek

bocek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 25 styczeń 2011 - 10:01

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 A ten układ Common Rail w JD jest już sprawdzonym rozwiązaniem? Jak myślicie czy na dłuższą metę to będzie dobrze pracowało? Myślę nad 5r i 5m(mechaniczny wtrysk).

#178 Share Pedro

Pedro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:SKL

Napisany 26 styczeń 2011 - 10:09

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Przy dobrej jakości paliwa układ comman rail będzie się sprawował dobrze a poza tym przed tym się nie ucieknie jak widać w coraz mniejszych ciągnikach montowane są silniki z tym układem

#179 Share adrian300895

adrian300895

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/Mazury

Napisany 26 styczeń 2011 - 11:05

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Na pewno CR jest już sprawdzonym rozwiązaniem,praktycznie do wszystkich nowych traktorów się to wsadza,i chyba nikt na to nie narzeka.Oczywiście trzeba uważać z paliwem,ale spokojnie będzie chodzić np.na rzepaku...Tak więc ja wybrał bym 5R. ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Dzisiaj, 01:55
  •  

#180 Share Pedro

Pedro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:SKL

Napisany 26 styczeń 2011 - 11:36

JD 5090R vs Fendt 307 vs Valtra N92 czy DF K410 Jeśli masz fundusze to tylko 5R, euro policzą po 3,50 to cena powinna być dobra


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy