Skocz do zawartości

Zdjęcie

Turbo w Ursusie C-330M


161 odpowiedzi na ten temat

#101 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2013 - 21:13

Turbo w Ursusie C-330M Z tobą nie mam o czym poczytać jeszcze musisz troszkę bo z teorii jesteś cienki :D

Edytowany przez bitbit, 05 grudzień 2013 - 21:16.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo w Ursusie C-330M Dzisiaj, 04:56
  •  

#102 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 05 grudzień 2013 - 23:57

Turbo w Ursusie C-330M panowie spokojnie bo jak tutaj admin wejdzie to posypia sie % zapewne dla was :(

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#103 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 grudzień 2013 - 17:55

Turbo w Ursusie C-330M No tak

#104 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 grudzień 2013 - 18:58

Turbo w Ursusie C-330M Panowie kupiłem turbinie garret t2 z allegro 350zl zamontowalem tak jak jest w aucie (golf 3 1,9td) niestety mniej niż ta pierwsza ale się poci przy obrotach prawie 2000/min widać co jakiś czas wypluje krople oleju! Druga sprawa jest taka ze ciśnienie w układzie smarowania jeśli wskaźnik dobrze wskazuje mam ( zimny olej) 5,5 bar/ przy 1600 obr/ min przy mocno rozgrzanym pewnie z 1bar mniej czy to może być wina tego ze turbo cieknie ( caly silnik tzn osiowanie bloku nowy wał z Toczyna panewki, korby,tuleje, tloki, pierścienie, glowica no i pompa olejowa nóweczki ze sklepu nie jakieś zamienniki tylko made in poland)ciągnik dotarty 700mtg od remontu niewiem dlaczego ciśnienie takie duże wskaźnik mataczy i czy to będzie wina cieknocych turbin? Ps kupiłem zestaw naprawczy do turbiny 89zl jeśli ja uszczelnie i nie rozd*pcy się bez wywazania to git a jak nie to chyba dam sobie spokój dopóki nie wpadnie mi w łapy sprawne i pewne turbo!

#105 Share kamyk82

kamyk82

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów

Napisany 06 grudzień 2013 - 20:08

Turbo w Ursusie C-330M Turbo za 350 zł to nadaje się tylko na złom . To że Ci cieknie oznacza że jest zużyte , lepiej oddaj ją do regeneracji albo kup coś lepszego . Sprawdź też smarowanie turbiny , głównie chodzi o powrót oleju czy może przewód nie jest gdzieś zagięty ale raczej masz turbo padaczkę . Sam turbo nie naprawisz , nawet się za to nie bież , od tego są specjalistyczne warsztaty z odpowiednim zapleczem urządzeń i fachowców .
Max ciśnienie oleju w tym silniku to 5.5 bar , tyle podaje instrukcja więc u Ciebie jest dobrze .
To że pokazuje Ci tyle na zimnym silniku to normalne tym bardziej że masz silnik świeżo po naprawie . Zimny olej jest gęsty , po nagrzaniu robi się bardziej wodnisty i ciśnienie nieznacznie spada .

Co Cię skusiło żeby założyć turbo do 30 ? i jakich zmian dokonałeś oprócz samej sprężarki ?

#106 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 06 grudzień 2013 - 20:33

Turbo w Ursusie C-330M cisnienie oleju masz jak najbardziej okej. Jak silnik sie zagrzeje i olej to normalne ze cisnienie spadnie.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#107 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 grudzień 2013 - 21:11

Turbo w Ursusie C-330M Masz jakiej sterowanie turba zrobione czy zamknięta na stale jest ?

#108 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 grudzień 2013 - 07:45

Turbo w Ursusie C-330M To jes turbina od zwyklego td tak ze ona nie ma żadnych dodatkowych zaworów czy wpiecia w pompę paliwa zawór upustowy sterowany jest tą tzw. gruszką na sztandze i tyle! Spawdzalem sztanga gdy już turbina wstanie wystarczy dotknąć palcem i uchyla ta klapke od spalin! A do montażu oprócz względów czysto hobbistycznych i ciekawości skłoniła mnie cheć podniesienia mocy od 5do 10KM gdyż jest to jedyny moj ciągnik który jeszcze pracuje z ładowaczem ;mojego wykonania 3 sekcyjny, z konstukcją wsporniczą przez cały ciągnik ( z profila 50/30/4) od tylnej pochwy półosiek do przedniego wspornika całość z ciagnikiem jest dość masywna waży 2650kg z łyżka 1,5 metra pustą oczywiście i w orce czy transporcie czuć te dodatkowe 700kg a ładowacz mi jest co chwilę potrzebny i niechce mi się go odpinać z reszta trakcja czy uciag jest nawet leprzy z ładowaczem i w orce ciągnik idzie prosto jak po sznurku i nie boksuje byle gdzie tylko zastrzyk z 7 KM bardzo by mu pasował! Oprócz nienagannego stanu silnika, smarowania oleju do silników lekko doładowanych, wiatraka na 4 łopatki , nowej chłodnicy,termostatu płynu i filtra suchego z jakiegości busa renault nie dokonywalem żadnych zmian konstrukcyjnych!

A jeśli chodzi o używane i sprawne turbo to dlaczego nie? Jak by to było dwa lata temu to bym był ustawiony szwagrowi w starym pasacie przeskoczyl pasek rozrządu auto zgasło, i poszlo na złom za 800 zł a turbo miało sprawne, które pięknie gwizdało! Co do silnika to podzielam wypowiedź któregoś z kolegów co do sporego zapasu wytrzymałosciowego silnika S-312! Sam obserwuje ciapka u sąsiada z 85 roku bez jakiego kolwiek remontu a pracuje na 9ha, ostatnie 5 lat leje do niego olej który ja spuszczam ze swojego traktora, broń boże nie naśladować!!!

Edytowany przez kanako339, 07 grudzień 2013 - 10:29.


#109 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2013 - 10:38

Turbo w Ursusie C-330M Jeśli działa sztanga to popusc ją delikatnie by wcześniej otwierała i przestanie się pocic a za jakiś czas zamknij na max i zobacz czy się pocic powinna przestać .

#110 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 grudzień 2013 - 13:27

Turbo w Ursusie C-330M Tylko otwierając sztangą klapke strace napęd turbiny bo spaliny pójdą bezpośrednio w komin, a to raczej nie usunie usterki tylko zaleczy objaw i to nie do końca bo jeśli by tego oleju było sporo a nie da rady go wydmuchac to będzie zbierał się w muszli kola kompresji! No i priorytetowe sprawa ze stracę ciśnienie doładowania tak mi się wydaje

Dziś pojezdziłem trochę około 1h na różnych obrotach silnika i zsunąłem węża przy wlocie go kolektora ssącego jakichś wielkich ilości oleju tam nie było ledwo na palcu było widać. Z drugiej strony na forum VW przeczytałem ze śladowe ilości oleju ze starego turbo to jeszcze nie powód do płaczu każda turbina z biegiem czasu puszcza olej a droga od wilgotnych węży w środku do rozbiegania silnika nie jest taka krótka! Myślę ze pojeżdże z tym turbo do wiosny i zaobserwuje co się będzie działo czy nie będzie dymił i czy nie będzie pił oleju, co myślicie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo w Ursusie C-330M Dzisiaj, 04:56
  •  

#111 Share kamyk82

kamyk82

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów

Napisany 07 grudzień 2013 - 17:23

Turbo w Ursusie C-330M Ja proponuje prostsze rozwiązanie .

Skoro mało Ci mocy to najlepiej sprzedać ciapka a skoro mówisz że masz go w nienagannym stanie to weźmiesz za niego 13-14 tyś dołożysz 5 i kupisz 360 3p i problem z brakiem mocy znikne.
Spali Ci niewiele więcej niż 30 ale zrobisz nim już dużo więcej .

#112 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 grudzień 2013 - 18:24

Turbo w Ursusie C-330M Nie sprzedam ciapka po kapitalce silnika tylnego mostu z rozbudowana hydrauliką ( 5 szybkozłaczy 3 do tura, 1 łącznik hydrauliczny i 1wolne)+ standardowy rozdzielacz) z uturem który 800 kg odrywa od ziemi bez problemu nowa pompą Hylmet 25l/ min wspomapanie na orbitrol założone 2 lata temu na nowych częściach za 13 tys.,a cena która by była dla mnie opłacalna to pewnie około 20 tys! A po tyle chodzą ciapki z 93 roku z tysiącem mtg! Więc to nie jest takie proste! Tak czy inaczej dzięki za sugestie i rady wszystkim!!! Oczywiście dam znać jak sprawuje się ciągnik po jakichś grubszych pracach i czy jest to zabawa warta świeczki!

Z reszta pewnie wiecie jak to jest z tym handlem- chcesz sprzedac niema komu, chcesz kupić niema co

Edytowany przez kanako339, 08 grudzień 2013 - 09:35.


#113 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 grudzień 2013 - 16:04

Turbo w Ursusie C-330M C 330 o niebo lepsze od c360 a zwłaszcza od c360 z silnikiem 3p bo to złe połączenie .Jeśli miał byś zmienić to lepiej obrazu na oryginały mf 255 tam wszystko dobrze współgra

#114 Share Dodek

Dodek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 grudzień 2013 - 19:00

Turbo w Ursusie C-330M kanako339 , Prosze jak to nie problem o jakieś foty przeróbki ;)

jakie Macie ustawione ciśnienie doładowania ? NIkt nie chce odpowiedzieć czyli macie to ustawione na oko czy jak >?

Edytowany przez Dodek, 12 grudzień 2013 - 19:01.


#115 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 grudzień 2013 - 23:38

Turbo w Ursusie C-330M Na turbo od forda nie przeladujesz ciapka :D Wsadz coś z vnt będzie mocno dmuchać

#116 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 12 grudzień 2013 - 23:40

Turbo w Ursusie C-330M wlasnie panowie , zmierzylby ktos cisnienie doladowania na postoju i na full obciazeniu bo jestem ciekawy ile ciapaj wydmuchnie 2 garami i tym swoim paf paf paf :D

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#117 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2013 - 14:33

Turbo w Ursusie C-330M Za tydzień wracam do pl do zrobię pomiar

#118 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 16 grudzień 2013 - 20:26

Turbo w Ursusie C-330M okej super by było , bo naprawde jestem ciekawy. Ford na postoju tym turbem dmuchal jakies 0,5 max. Ciekawe jak ciapek ?

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#119 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 grudzień 2013 - 20:05

Turbo w Ursusie C-330M Co do ciśnienia to u mnie ciężko się wyznać z zegara bo nie mieli mniejszego i kupiłem do 10atm i ta wskazówka bardzo minimalnie drga między 0 a 0,4 może 0,5 bara ale to na pusto i 1800 obr/min jak kupię typowy do turbo to będzie bardziej precyzyjny! Niestety turbina ma dość dużą bezwładność i wąż do kolektora robi się twardy dopiero przy 1500 obr.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo w Ursusie C-330M Dzisiaj, 04:56
  •  

#120 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 grudzień 2013 - 06:41

Turbo w Ursusie C-330M A zabawa zaczyna się dopiero od 1600 obr. w górę. Potwierdzam fakt że ciągnik mniej kopci a przy wyższych obr. równiej i ciszej pracuje! Jeśli teraz bym zakładał to szukałbym z 1,4 albo 1.6 silnika a pewno ideałem by była hybryda strona gorąca z1,4 a koło kompresji z 1,9 albo zmienna geometriia!

Podobne tematy