Skocz do zawartości

Zdjęcie

różnokolorowe postojówki do samochodu

23 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tomash

tomash

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 05 luty 2009 - 18:52

różnokolorowe postojówki do samochodu tak jak w temacie.
otóż kupiłem na allegro niebieskie postojówki. nie dawno przeczytałem w necie ze są one nielegalne i policja każe mandatami a nawet zabiera dowód rejestracyjny.
Czy ktoś z Agrofoto'wiczów miał nieprzyjemne spotkanie z panami mundurowymi w takiej sprawie????
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
różnokolorowe postojówki do samochodu Dzisiaj, 11:19
  •  

#2 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 luty 2009 - 19:03

różnokolorowe postojówki do samochodu Każde dodatkowe oświetlenie jest nielegalne... Postojowe, podświetlenie spryskiwaczy czy podwozia, świecące czapeczki na wentyle itp. Do tego w większości wypadków wygląda to co najmniej okropnie(wiejski tunning, podwozie na niebiesko a z przodu największy spoiler jaki był na giełdzie :) ).

#3 Share banan575

banan575

Najwyzsza Izba Kontroli

• Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów

Napisany 05 luty 2009 - 19:09

różnokolorowe postojówki do samochodu normalnie to co nie fabryczne to jest zabronione.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#4 Share tomash

tomash

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 05 luty 2009 - 19:14

różnokolorowe postojówki do samochodu a jak mam podróby żarówek Xenonowych H4 i dają lekko niebieski poblask to też zabronione??
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

#5 Share banan575

banan575

Najwyzsza Izba Kontroli

• Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów

Napisany 05 luty 2009 - 19:19