Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?


1395 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Pod jakim względem Fendt jest najlepszy ;)? (592 użytkowników głosowało)

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1381 Share Zoch

Zoch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jabłoń Spały
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Motoryzacja

Napisany 25 listopad 2014 - 19:55

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Z tego co słyszałem to tak jak kolega up napisał Vario to już nie ta żywotność co w serii 300,500 do 2000r.Tamte skrzynie są praktycznie nie do zajechania.Jest problem z wyskakiwaniem biegów ale to nie ma tragedii z tym bo najczęściej wystarczy wymienić synchronizator,koszt 2-3 tyś za jeden bieg.W nowszych budach czasami jest problem z czujnikiem od L-M-S i rewersu ale to też nie jakaś katastrofa.Jeżeli zaś porównamy skrzynie JD z tamtych lat czyli seria 6xxx to tam jest dopiero MASAKRA!Hamulce i skrzynia są w jednej kąpieli olejowej,przez co opiłki z okładzin hamulców wędrują do skrzyni a potem to już sami wiecie...Koszty są okropnie duże i w wielu przypadkach nie ma sensu tego nawet robić.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt naj naj naj, ale dlaczego? Dzisiaj, 19:46
  •  

#1382 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 listopad 2014 - 19:10

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Fendt przy takich cenach i vario, które często siada  przy 10tyś. mth to już nie jest taki naj...Chociaż teraz to już wszystkie marki lecą z jakością. Najlepsza seria fendta jak dla mnie http://www.konedata....it/fendt816.htm B)



#1383 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 26 listopad 2014 - 20:33

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Nie miałeś od nowości to się nie udzielaj. To nie fiat siena albo lanos że koszt wymiany rozrządu,olejów i filtrów = koszt zakupu tego samego rocznika :)  Tylko zetor trzyma rzeszę idiotów że za 7245 płacą po 50 tys zł, bo i na superolu jeździ ot cała tajemnica sukcesu rynkowego



#1384 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 listopad 2014 - 23:23

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

@pawel855 akurat jako taką wiedzę mam i staram się obiektywnie podchodzić do tematu. Idąc twoim tokiem rozumowania to chłop musi kupić sprzęt, żeby mieć jakieś zdanie, czyli kupuje w ciemno?



#1385 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 21 grudzień 2014 - 20:39

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Konstrukcją Fendt nie ma sobie równych, moc mocą (chodź na filmie widać, że ma) ale konstrukcji żaden z ciągników lepszej nie ma masywności..



#1386 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 21 grudzień 2014 - 21:07

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

He? JD 8R jest 2tony cięższy.

Chyba każdy z użytkowników Fendta przyzna mi rację że ciągnik fajny ale za lekki.

Pracowałem na 820Vario z 5 skibowym Kuhnem MM122 to jak nie było ciężarku na przodzie to pług od ziemi się nawet nie oderwał tylko przód ciągnika szedł w górę :)



#1387 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 21 grudzień 2014 - 21:21

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Taka logika konstruktorów, najpierw głowią się jak wydusić 200koni z silnika 4cyl a potem martwią się jak dociążyć przód... Ciekawe co będzie za 30 lat - ciągnik z aluminium i kevlaru 4cyl 300 koni i balast 5 ton z przodu i po 2 tony na tylne koło?  ;)



#1388 Share pawelol111

pawelol111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3822 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Siedlec.

Napisany 22 grudzień 2014 - 10:48

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Dziwie się że zmieniono silnik MWM na inny. Te są nie do zajechania jak się o nie dba. Po 10 tys mth wał jak nowy. Silnik oszczędny, prosty, czego chcieć więcej?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt naj naj naj, ale dlaczego? Dzisiaj, 19:46
  •  

#1389 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 22 grudzień 2014 - 11:05

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Normy spalin, hałasu itd itp, W latach 80-tych MWM kupił Deutz który sam posiadał bdb silniki chłodzone powietrzem wycofane właśnie między innymi przez hałas 



#1390 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 22 grudzień 2014 - 23:39

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

He? JD 8R jest 2tony cięższy.

Chyba każdy z użytkowników Fendta przyzna mi rację że ciągnik fajny ale za lekki.

Pracowałem na 820Vario z 5 skibowym Kuhnem MM122 to jak nie było ciężarku na przodzie to pług od ziemi się nawet nie oderwał tylko przód ciągnika szedł w górę :)

 

Chodziło mi o masywnie zbudowaną konstrukcję ciągnika, nie ciężar. Tak, rzeczywiście ciężaru, wagi to mu brak. Bez ciężarka do talerzowania, siewu czy orki nawet nie wyjeżdżam.. Tył ma ciężki, za to przód lekki, zbyt lekki.

Film wrzuciłem, bo zaciekawił mnie, że wagony ciągnął.



#1391 Share center

center

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Łęcznej :-D
  • Zainteresowania:hmmm jest tego dość dużo:D

Napisany 02 styczeń 2015 - 19:33

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Nie jest tak do końca jak to piszecie.... Po pierwsze primo ciągnik jest maszyną wielozadaniową i stosowanie jego jest wielozadaniowe raz takie że potrzebujemy b.dużo masy by zwiększać uciąg lub stabilność jego pracy z innymi narzędziami ciężkimi, a raz potrzebujemy lekkiej maszyny do jazdy po szosie, po łąkach podmokłych albo po szosie w transporcie. Panowie Fendt to jeden z pierwszych ciągników jaki pamiętam który na tuzie miał porządny obciążnik. Po co jest na tuzie? po to żeby można było go sobie bez kłopotu wrzucić i z ciągnika lekkiego zrobić ciężki.  Jak kupowałem miałem obawy teraz nie mogę się doczekać wiosny!!:D



#1392 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 02 styczeń 2015 - 20:48

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Konstrukcją Fendt nie ma sobie równych, moc mocą (chodź na filmie widać, że ma) ale konstrukcji żaden z ciągników lepszej nie ma masywności..

Ile ton mogą ważyć te wagony? Ursus 1224 pociągnie prawie 500 ton po torach więc ciężko wyczuć czy ten fendt jest mistrzem 



#1393 Share center

center

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Łęcznej :-D
  • Zainteresowania:hmmm jest tego dość dużo:D

Napisany 02 styczeń 2015 - 21:22

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Nie jest tak do końca jak to piszecie.... Po pierwsze primo ciągnik jest maszyną wielozadaniową i stosowanie jego jest wielozadaniowe raz takie że potrzebujemy b.dużo masy by zwiększać uciąg lub stabilność jego pracy z innymi narzędziami ciężkimi, a raz potrzebujemy lekkiej maszyny do jazdy po szosie, po łąkach podmokłych albo po szosie w transporcie. Panowie Fendt to jeden z pierwszych ciągników jaki pamiętam który na tuzie miał porządny obciążnik. Po co jest na tuzie? po to żeby można było go sobie bez kłopotu wrzucić i z ciągnika lekkiego zrobić ciężki.  Jak kupowałem miałem obawy teraz nie mogę się doczekać wiosny!!:D


Nie jest tak do końca jak to piszecie.... Po pierwsze primo ciągnik jest maszyną wielozadaniową i stosowanie jego jest wielozadaniowe raz takie że potrzebujemy b.dużo masy by zwiększać uciąg lub stabilność jego pracy z innymi narzędziami ciężkimi, a raz potrzebujemy lekkiej maszyny do jazdy po szosie, po łąkach podmokłych albo po szosie w transporcie. Panowie Fendt to jeden z pierwszych ciągników jaki pamiętam który na tuzie miał porządny obciążnik. Po co jest na tuzie? po to żeby można było go sobie bez kłopotu wrzucić i z ciągnika lekkiego zrobić ciężki.  Jak kupowałem miałem obawy teraz nie mogę się doczekać wiosny!!:D


Nie jest tak do końca jak to piszecie.... Po pierwsze primo ciągnik jest maszyną wielozadaniową i stosowanie jego jest wielozadaniowe raz takie że potrzebujemy b.dużo masy by zwiększać uciąg lub stabilność jego pracy z innymi narzędziami ciężkimi, a raz potrzebujemy lekkiej maszyny do jazdy po szosie, po łąkach podmokłych albo po szosie w transporcie. Panowie Fendt to jeden z pierwszych ciągników jaki pamiętam który na tuzie miał porządny obciążnik. Po co jest na tuzie? po to żeby można było go sobie bez kłopotu wrzucić i z ciągnika lekkiego zrobić ciężki.  Jak kupowałem miałem obawy teraz nie mogę się doczekać wiosny!!:D



#1394 Share PronarekP5

PronarekP5

    MarcinWyrwich

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Strzelec Opolskich

Napisany 24 luty 2015 - 14:01

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

Dziwie się że zmieniono silnik MWM na inny. Te są nie do zajechania jak się o nie dba. Po 10 tys mth wał jak nowy. Silnik oszczędny, prosty, czego chcieć więcej?



Fabryka jako tako dalej istnieje i silniki równie tylko tyle ze DEUTZ połknął mwm . Czyli wniosek ze to dalej w fendtach są te same silniki tyle ze w nowszej technologi
FENDT PoweR i nie ma mocnych !

#1395 Share pawelol111

pawelol111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3822 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Siedlec.

Napisany 25 luty 2015 - 08:55

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?

To co oni ładują teraz do Fendta nie ma prawa zwać się silnikiem. W porównaniu do MWM to piszczałki bardzo awaryjne. 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt naj naj naj, ale dlaczego? Dzisiaj, 19:46
  •  

#1396 Share PronarekP5

PronarekP5

    MarcinWyrwich

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Strzelec Opolskich

Napisany 25 luty 2015 - 10:28

Fendt naj naj naj, ale dlaczego? Ja powiem tylko tyle ze kiedys stare Fendty przyjeżdżając do polski to po 15-20 latach miały po 9/10 tys albo mniej mth a dzisiaj fendty seria vario sciagana do polski ma nierzadko ponad 15 a nawet 20tys godzin słyszałem juz o przypadkach w których miał 9 na liczniku a w rzeczywistości juz 27tys mth i 12 tys a rzeczywiście 22 tys mth i zobacz w jak krótki czasie to robia - w ciagu 10-15 lat . I wychodzi ze często polowe młodszy ma dwukrotnie większy przebieg od tych starszych . Są kupując swojego mialem możliwość wzięcia z 2009r tez 714 vario ale mój z 2006 ma dokladnie 5470mth a tamten z 2009 juz 7500mth . I chodzi mi o intensywność pracy nowych ciągników i i można nazwać natężeniem ich używania ( chodzą non stop caly rok każdego dnia po kilka kilkanaście godzin dziennie. A stare ? Zrobil swoje i stal...

Mi w Fendtach podoba sie ta ciasnota wszystko upchane zero wolnych przestrzeni i ciasna kabina - wszystko pod ręką, a o bezstopniowej skrzyni juz nie wsponeeee, choc 512 tez bardzo dobrze obsługiwało sie skrzynie - w szczególności to sprzeglo które nie pozwoli zdusic ciągnika.
FENDT PoweR i nie ma mocnych !


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy