mav

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?


Polecane posty

krzysiu    5

Fendt, jest najlepszy pod względem zużycia paliwa dzięki silnikowi Deutz-Fahr, i tu najlepszość się kończy, małe porównanie cen Fendt 310 Vario 240tys zł netto Mroczeń Korbanek bez dodatkowych bajerów, JD5100R Premium wszystko co możliwe (łącznik hydrauliczny, przedni TUZ, WOM, obciążnik przedni, Auto cuad plus, przekładnia redukcyjna ful 184tys netto Chempest Racibórz, DF Agrofarm 430 TTV pełna obcja 200tys netto, DF Agrofarm 430PL pełna obcja 175tys netto, NH T5060 145TYS netto, T620elite czyli już siła za 180tys netto, a najgorsze w Fendt jest to że wyłączność w Polsce ma Korbanek

Edytowano przez krzysiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

Ja mam dwa 308ci i 412 vario i jak do tej pory nie miałem takiej poważnej awari tylko tamten kabelek w 412 a mają ponad 1300mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Janek, u mnie prawie każdy ciagnik rocznie stuka 1000mth. I jeszce się z Tobą poddroczę:D sorry ale dla mnie kupować Fendta, ciagnik wygodny itd do paszowozu i pasz to czysta głupota. Możesz powiedzieć jak on teraz wygląda? Znam wielu krowiarzy, którzy maja po 50, 100, 200krów i w kazdym przypadku ciagniki tam pracujące wyglądają jakby pracowały nimi chłopcy z PGRu

 

Skoro u Was krowiarze mają syf w ciągnikach to nie znaczy że wszędzie panuje taka zasada. Niejeden ma burdel w samochodzie, w chałupie to po co ma nie mieć również syfu w ciągniku.

Kwestię higieny może zostawmy w spokoju, bardzo często u świniarzy panuje taka sama zasada, zapachy są dużo gorsze i nawet mimo posprzątania ciągnika po prostu dalej śmierdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zgoda Robert, ja piszę o własnych spostrzeżeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

zgadzam sie z robertem, w gosp hodowlanych trudno o czystosc w ciagniku ze wzgledu na czesto wsiadanie, wysiadania z ciagnika, nie ma na to rady. Dlatego do prac np przy wozie paszowym, opryskiwaczu, rozsiewaczu moim zdaniem nalezy wybieram ciagniki z jak najmniejsza iloscia elektorniki, elektroniki co w przypadku fendta jest praktycznie niemozliwe;/


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

@statek właśnie o to chodzi i tu często bardzo dobrze sprawdza się choćby poczciwy Ursus, nawet pozostawienie go w oborze na zimę w przypadku problemu z odpaleniem aż tak bardzo mu nie zaszkodzi, gorzej znosi to gąszcz kabli, przekaźników, bezpieczników w bardziej wypasionych maszynach, nie ma rady, gazy robią spustoszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Szczególnie gdy taki ursus ma szczątkową podłogę i można g.... powygartać na każdą, dowolną stronę. :D

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

mialem zetora forterre i stal 2 lata w oborze, tragedia co sie z nim dzialo;/ z elektryka nie mialem problemow, wszystko chodzilo ale widac bylo postepującą rdze na calym ciągniku. Nie wyobrazam sobie fendta w tej roli, zreszta jakie jest uzasadnienie ekonomiczne takiego zakupu?

moim zdaniem dajac tyle kasy za ciagnik trzeba w nim samemu jezdzic, u mnie w 412 wybilo wlasnie 800h, rok i 3 miesiace. Wszystkie godziny zrobilem wlasnorecznie:)


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Dlaczego Fendt? Bo w 2002r tylko korbanek podszedł poważnie do propozycji sprzedaży mi ciągnika w takim wyposażeniu. Agromix olał sprawe a NH nie miał systemu LBS poprzednika iso busa. Po 9 latach nie żałuję decyzji. Najważniejsze w Fendzie dla mnie to niskie spalanie oraz komfort jazdy i zwrotność. Minusem jest małe i nie wygodne siedzenie dla pasażera.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ty chyba nie widzialeś siedzeń pasażera w innych ciągnikach :P Fakt faktem, że jedno z lepszych jest w JD 8030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Widział,widział-już lepsze mam w JD 5720...-zawsze oczywiście można powiedzieć "a po co dodatkowe siedzenie w ciągniku ?":D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

siedzenie pasazera to porazka, ciagle bede to powtarzal, juz w T6020 jest lepsze, mam nadzieje ze cos z tym zrobia:)


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

nikt nie mówi że Fendt jest bez wad bo ma ich sporo ale w moich oczach ma ich najmniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Towarzystwo wzajemnej adoracji ?:D -a tak poważnie to uważam że JD ma dokładnie tyle samo wad co i Fendt :D .Wyższe spalanie można zniwelować za pomocą racjonalnego zachowania "kierownika" ewentualnie dzięki kuracji przeprowadzanej przez firmy tuningowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Ja mam johna 5720 spalanie jest wadą ale gdy nie szalejemy tylko wszystko idzie płynnie biegi pod obciążeniem nie są zmieniane z miejsca wszystkie naraz i dodajemy gaz spokojnie to zapewniam że ta wada pójdzie w zapomnienie tylko problem w tym,że nikt nie ma czasu i robi wszystko jak najszybciej jak się da.Przynajmniej ja tak sądze ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ja też mam ten model i nie narzekam-co najwyżej dołożę parę koników...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Jak tuningiem? jeżeli tak to ci nie radze silnik będzie awaryjny, chociaż powiedz z jakiego powodu chcesz dodawać konie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie będzie zapewniam.Co do koni to powody są dwa-pług i belarka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Aha.A z jakich firm te 2 maszynki pochodzą bo ja mam pług uni grudziądz ibis xxl4 VARIO rewelacja :) a prasa to sipma z 590/1 bez rewelacji <_<.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Też Unia-Tur 3+1 na resorze (więc gorszy) a belarka to Metalfach-myślę że lepsza od Sipmy :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Metal-facha miałem jeszcze 2 lata temu zmieniłem bo było tragicznie zmieniłem 5 walców i podbieracz był 2 razy robiony a najważniejszy powód zmiany to to że ten model sokółki nie miał obwiązywacza siatką.

Teraz znowu mam problem z sipmą a mianowicie obwiązywanie siatką jest niedopracowane bo np. zamiast owijać bele to owijało mi walec :blink:. A prase kupiłem z powodu awari rozrzutnika tesz sipmy :D.

Ja nie chce cię straszyć tym moim metalfachem tylko mówie jaki miałem wyboje z tą prasą no nie wiem może ten model był jakimś nie wypałem. Ile masz mtg w johndeere ja przez 3 lata mam 2500 a mój kolega przez 3 lata nabił 8000 mtg tesz johnem :blink: 5720 a pronar stoi i ciągle olejem sika :lol:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Czyli że jak mniemam Twój Metalfach był młodszy niż mój (mam taką swoją małą teorię-a zapewne podbieracz był na łożyskach ?).Ja mam raptem 2000 mth (350 mth/rok).

 

Jak sprawuje się ten JD koledze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez martyniuk_93
      Witam. Mam problem w moim Fendt 816 mianowicie sprzęgło bierze przy samym końcu, był jakiś czas że było ok, skrzynia była robiona i ze strony samego sprzęgła jest ok, co może być przyczyną? Wygląda na zapowietrzone. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania czy coś ? 
    • Przez Anteek
      witam problem zFENDT 939 błąd  EDC1d.1.08  2015 rok
      Błąd pojawia się pod obciążeniem czy to transport czy pole.. 
      Wymieniony układ cały paliwowy ponad 50 k pln poszło i dalej ciągnik nie działa... wtryski pompa paliwowa wymieniona nic nie pomogło...
      Czy ktoś miał problem podobny z ciągnikiem?
       
    • Przez Zielony111
      Witam .Czy ktoś wie ja kalibruje się skrzynie Vario . Nie chce wzywać serwisu ponieważ wiem że nie potrzeba do tego podłączenia komputera .Jeśli ktoś umie to zrobić poprosze o instrukcjie . Z góry dziękuje .
    • Przez Kamilx
      Witam znajdzie sie ktos to posiada instrukcje napraw do fendt 311lsa i zechcialby sie nia podzielic? 
    • Przez tomgli
      jak w temacie, ktos sie do tego dobierał??
      Zajrzałem tam ale chyba trzeba wybić sforzen od rączki zeby dostac sie do tłoczka i moze by sie udało uzupełnic płyn.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj