Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z alternatorem W C-360


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Romek12345

Romek12345

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 28 styczeń 2009 - 18:53

Problem z alternatorem W C-360 Witam.
Wiem że juz kilka tematów na ów temat było.
Mój problem polega na tym ze kupiłem altrnatorek od opla Kadeta/astry 1.4/1.3[na pewno opel]
Instalacje mam pod prądnice.To akurat umie przerobić.
Alternator jest juz zamontowany ale nie podłączony.
Mam problem nie wiem czy ten alternator ma juz wbudowany regulator napięcia no i do których biegunów podłączyć wzbudzenie i ładowanie.
No i najważniejsze czy on jest kompletny może ktoś z was montował juz tego typu alternatorek.

Robiłem kiedyś taki sam patent na alternatorze o d VW i działo.Tam był jasne bo regulator był razem ze szczotkami.

Pozdrawiam
wszystkich i proszę o pomoc.

Linki do zdjęć altka

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z alternatorem W C-360 Dzisiaj, 17:30
  •  

#2 Share adi8

adi8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 28 styczeń 2009 - 19:48

Problem z alternatorem W C-360

Witam.
Wiem że juz kilka tematów na ów temat było.
Mój problem polega na tym ze kupiłem altrnatorek od opla Kadeta/astry 1.4/1.3[na pewno opel]
Instalacje mam pod prądnice.To akurat umie przerobić.
Alternator jest juz zamontowany ale nie podłączony.
Mam problem nie wiem czy ten alternator ma juz wbudowany regulator napięcia no i do których biegunów podłączyć wzbudzenie i ładowanie.
No i najważniejsze czy on jest kompletny może ktoś z was montował juz tego typu alternatorek.

Robiłem kiedyś taki sam patent na alternatorze o d VW i działo.Tam był jasne bo regulator był razem ze szczotkami.

Pozdrawiam
wszystkich i proszę o pomoc.

Linki do zdjęć altka

dawaj te linki

#3 Share michas1934

michas1934

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 28 styczeń 2009 - 20:02

Problem z alternatorem W C-360 jesli chcesz wiedziec czy ma regulator to go podłacz gdy bedzie swiecic kontrolka to znaczy ze niema regul.a co do podlączenia strzelaj

#4 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 28 styczeń 2009 - 20:14

Problem z alternatorem W C-360 zrób zdjęcia, tak, żeby było widać tył altka, ja założyłem z skody favorit, i ładuje pięknie, szkoda, że za późno to zrobiłem bo akumulatory i tak na złom

#5 Share Romek12345

Romek12345

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 28 styczeń 2009 - 20:33

Problem z alternatorem W C-360 Witam.
Dzięki za szybką reakcje linki juz dodałem.


http://www.fotosik.p...9d48ec2bf5.html
http://www.fotosik.p...70b64709a6.html

Wiem ze alternator "jest dobry" tzn sprzedający zapewniał ze działa na 100%.

Ale jak dopaliłem traktor to jak podłączyłem 12v do cienkiego styku to na grubym styku było 0,09v

Nie wiem czy altek jest uszkodzony czy ja żle podłączam.

proszę was o opinie.

#6 Share Romek12345

Romek12345

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 28 styczeń 2009 - 20:35

Problem z alternatorem W C-360 Ja mam nowe akumulatory firmy CENTRA.
A alternator potrzebuje w traktorze bo pozmieniałem lamy przy montażu tura.Lamy zamontowane w przednim grilu z Innego ciągnika zachodniego na żarówki H4.
No i ten obowiązek jazdy na światłach wykańcza akumulatory a prądnice ma już ......

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z alternatorem W C-360 Dzisiaj, 17:30
  •  

#7 Share adi8

adi8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 28 styczeń 2009 - 21:19

Problem z alternatorem W C-360 wychodzi na to że to alternator z wbudowanym regulatorem
do grubszego styku musisz podłączyc przewód pradowy do zacisku rozrusznika (czyli+)
a do drugiego styku przewód do kontrolki ładowania
drugi przewód do kontrolki musisz podłaczyć do stacyjki
powinno zadziałac po podłączeniu kontrolka powinna świecić (silnik nie pracuje)
a gdy uruchomisz silnik powinna z gasnąć na koniec dokonaj pomiaru na zacisku ładowania powinno wynosić 14V

#8 Share Romek12345

Romek12345

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 28 styczeń 2009 - 22:28

Problem z alternatorem W C-360 Ok Zastosuje sie do podpowiedzi.
Pozdrawiam

#9 Share Romek12345

Romek12345

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 29 styczeń 2009 - 12:24

Problem z alternatorem W C-360 Witam.
Dzis podłączyłem altka tak jak mi powiedział adi8 Kontrolka sie zaświeciła.Jak zapaliłem zgasła przy jakieś 600-700 obr/min
ładowanie ma 14.6 do 14,8v.
Dzięki za podpowiedz .

Ja również służę pomocą w sprawach mechanicznych/hydraulicznych/przekładniowych c-330/c360/c385/MF 255 Śmiało piszcie na e-mail.

Temat zamknięty.

#10 Share c330ursus

c330ursus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko co jest związane z rolnictwem i mechanika ;)

Napisany 31 styczeń 2009 - 21:08

Problem z alternatorem W C-360 Ten temat proponuje przenieść do elektryka i elektronika w rolnictwie ;) tam będzie bardziej pasował :)
:D

#11 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 31 styczeń 2009 - 21:10

Problem z alternatorem W C-360 Przeniesione ;)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z alternatorem W C-360 Dzisiaj, 17:30
  •  

#12 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 02 luty 2009 - 15:40

Problem z alternatorem W C-360 Jwszcze sprostowanko ;) Alternator widoczny na zdjeciach jest zeczywiscie od Opla, najpredzej od Astry. Jest produkcji Delco- Remy i powinien miec max wydajnosc na poziomie ok 60A. Regulator jest zabudowany w srodku. Lozyskowanie wirnika przod 6203, tyl lozysko igielkowe. Trzeba wyjac, wymyc nastepnie nasmarowac i zlozyc do kupy.

Dzis podłączyłem altka tak jak mi powiedział adi8 Kontrolka sie zaświeciła.Jak zapaliłem zgasła przy jakieś 600-700 obr/min
ładowanie ma 14.6 do 14,8v.


Zaloz zaroweczke 4W. Bedzie gasla juz przy 400-500 obr/min.
Wkladales miedzy blacchy kola pasowego podkladne 16mm?? Po tym zabiegu pasek pasuje idealnie. Przynajmniej u mnie.

Podobne tematy