Skocz do zawartości




Reklama



Zdjęcie

Naprawa skrzyni biegów w ZETORZE 7745


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
10 odpowiedzi na ten temat

#1 Uczony

Uczony

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 25 styczeń 2009 - 19:27

Mam problem popsuła mi się skrzynia biegów. Dźwignia posuwa się po wszystkich biegach a żaden nie działa. Słychać chrobotanie. Co to może być?
Proszę o odpowiedź.
  • 0

#2 tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4416 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2009 - 19:32

Radził bym zdjąć dekiel i będziesz juz co nieco wiedział :(
Ale wrzucisz bieg i co? Nie rusza z miejsca by coś "chrobocze"?
  • 0

#3 paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2725 postów
  • 7964877
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 25 styczeń 2009 - 19:40

Sproboj przestawic reduktor biegów pełzających w inna pozycje. Obstawiam ze to jego wina jak zaden bieg nie dziala.
  • 0

sprzedam opryskiwacz Pilmet 600l/12m

www.olx.pl/oferta/pilmet-612-opryskiwacz-600-litrow-12-m-belka-CID757-ID4myB9.html


#4 farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 25 styczeń 2009 - 20:18

Sprawdź jeszcze kołek na dzwigni reduktora (pod tą gumową charmonijką) mi kiedyś się wysunoł i dźwignia była ok a wodzik sie nie przesunął.Ale jak słychać "chrobotanie" i wajcha chodzi po wszystkich biegach to może kamień na końcu dźwigni zmiany biegów się rozsypał albo wyleciał.
  • 0
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

#5 ABC

ABC

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Radom . Gmina Wierzbica

Napisany 06 luty 2009 - 14:22

U mnie to na wstecznym chrubotał i trzeba było go rozpoławiać i cały korpus od skrzyni wyjmować bo tam mocowanie na jeden wałek się urwało .2 tygodnie było roboty bez tura lipa
  • 0

#6 rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • 5460848
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 06 luty 2009 - 14:44

To co wy dwa tygodnie przy tam zetorze robiliście, rozebrać zetora to jeden dzien i 2 dzien złozyć, no max 3 dni, chyba ze częsci nie mieliście. U mie kiedyś zetor przestał ciągnąć ale to tarcza sie obcieła na nitach.
  • 0

#7 tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4416 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2009 - 14:50

Jeden dzien rozbierać, drugi dzien wymienic częsci w skrzyni, trzeci złozyc skrzynie a w czwartym wszystko do kupy w piatym dokręcać wszystko w szóstym jeździc.
  • 0

#8 Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/ byłe Łomżyńskie

Napisany 15 maj 2011 - 08:47

Szanowni koledzy forumowicze, w naszym zetorku 7745 zniknęły półbiegi, podczas wiosennej kultywacji to zaczął sam sobie biegi dobierać jak automat :lol: ale do rzeczy. Oprócz tego nie włącza się WOM w górnym położeniu dźwigni i do tego jeszcze często blokuje się na wstecznym i jedynce. Mam takie pytanie. Czy ta skrzynia jest jakaś skomplikowana co do remontu? Chodzi mi o to czy sam dam radę ją rozebrać i złożyć? Dodam że mam pojęcie o remontach bo silniki to robiłem już różne i ten też wiele razy, ale skrzyni nigdy nie rozbierałem. Na co zwrócić uwagę podczas rozbierania, żeby niczego nie spier...ić?
Wszelkie podpowiedzi i sugestie mile widziane.

Pozdrawiam Marcelix
  • 0
I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał

#9 Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2965 postów
  • 8872878
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 15 maj 2011 - 09:21

Ktoś kiedyś powiedział mi że skrzynia jest bardziej skomplikowana jak silnik (w silniku nic nigdzie indziej nie założysz a w skrzyni kto wie, ale zdrowe).

Ale jeżeli robiłeś silniki to katalog do ręki i sobie poradzisz, dla ułatwienia tryby wałki itp. układamy tak jak wyjmujemy i jak są zamontowane tzn nie wszystko razem na gromadę bo później się komplikuje.
Możesz się wesprzeć taką techniką jak aparat, oraz doskonałym do znaczenia takich elementów jest zwykły korektor.
  • 0
Jeżeli pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

#10 bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2119 postów
  • 33860696
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 15 maj 2011 - 09:38

Dokładnie nie znasz , nie wiesz to zapisuj znacz itp, w 7745 ze skrzynią szału nima prostota, zalatuje do c360 a raczej na odwrót nie ważne... bez problemów dasz radę, tylko dobre wózki, i jakaś wiatka aby przywiesić i ustabilizować kabinę
  • 0
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Google

  • Reklama google
  •  

#11 Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/ byłe Łomżyńskie

Napisany 15 maj 2011 - 09:52

Dzięki koledzy, co do rozbierania wszystkiego to wiem co i jak żeby potem do kupy złożyć i żeby jeszcze potem banglało. Garaż jest narzędzia itp. aparaty markery to wszystko obcykane. Chodziło mi tylko o to żeby przy rozpoławianiu nic nie urwać - zepsuć etc. Dzięki raz jeszcze .
  • 0
I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: %s



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk