center

Ciśnieniomierz elektryczny w 7211

Polecane posty

center    11

Witam wszystkich pisze w tym temacie gdyż Ciśnieniomierz pneumatyki jest elektryczny i sądzę że na mój problem tutaj ktoś mi odpowie, a mianowicie taki że zegar w Zetorze 7211 od ciśnienia powietrza w pneumatyce pokazuje mi cały czas max nie ważne że w okładzie jest 0 pokazuje to zaraz jak włączę kluczyk do stacyjki. Jak włączę sprężarkę to samo nic się nie zmienia. Do zegara jest kilka przewodów jak odłączę bodajże czerwony wskazówka opada na dół. ale to nie rozwiązuje problemu bo zegar ma działać. Ma ktoś pomysł co to może być? Może ktoś wie jak sprawdzić zegar i czujnik? Ktoś wie który to jest czujnik ciśnienia bo tam koło zbiornika jest kilka? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Problem z pokazywaniem wskazówki maks. to może być że jakiś kabel się przetarł i dotyka masy. A jeżeli nie wiesz który to jest właściwy czujnik to leć po kabelku i Cię zaprowadzi :( bo i tak musisz sprawdzić czy któryś się nie przetarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

no tak wszystko super tylko nie wiem dlaczego ale w moim zetorze kolory pod zegarem nie są takie same co do czujników:/ poza tym kable chyba są pociągnięte z początku w wiązkach a później gdzieś w ramie kabiny i trudno po nim pojechać myślę żeby je przemierzyć miernikiem ale sam już nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

U mnie czujnik cisnienia jest przy butli. Trzeba włozyc głowe miedzy blotnik a koło, do czujnika podłaczony jest jeden kabel (masa). Mam identyczny problem jak u ciebie ale narazie jeszcze tego probowalem naprawiac. Chociaz fajnie by bylo jakby to dzialalo, moze kiedys sie za to wezme.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
U mnie czujnik cisnienia jest przy butli. Trzeba włozyc głowe miedzy blotnik a koło, do czujnika podłaczony jest jeden kabel (masa). Mam identyczny problem jak u ciebie ale narazie jeszcze tego probowalem naprawiac. Chociaz fajnie by bylo jakby to dzialalo, moze kiedys sie za to wezme.

Przewód podłączony do czujnika nie jest masą tylko przewodem sygnałowym. Rzeczywiście pokazywanie maksymalnej wartości może być spowodowane zwarciem własnie przewodu sygnałowego do masy (najbardziej prawdopodobne). Nie pozostaje nic innego jak sprawdzić ten przewód od czujnika do zegara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Dewro dobrze mówi głowe między koło a skrzynkę od akumulatora (albo zdjąć podłogę) tam nad butlą jest czujnik-miernik. U mnie po prostu wsówka przewodu spadła z czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Przyjrzyj się temu brazowemu przewodowi z pierwszego zdjęcia, bo on jakoś tak mocno opiera się o metal. Zdejmiesz i trzymaj tak by nie dotykał nigdzie i patrz na wskazówkę, powinno być zero. Jeśli go zewrzesz bezpośrednio na masę, to wskazówka powinna pokazać max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

jak mnie pamiec nie myli to juz miales taki problem od dawna i pisalem zebys pozamienial przewody pod cisnieniomierzem

do tej pory tego nie zrobiles?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

no tak miałem i zmieniałem przewody i wyobraź sobie że nic nie pomogło:-) hehe no wiec dalej tkwię w miejscu poza tym gdzie brązowy styka się z masą? jak ruszam nimi nic się nie dzieje ze wskazówka:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak odłaczsz przewody pod zegarem i wsakzówka opada, to odłaczaj te przewody na czujnikach czy czyms tam podobnym. jak spadnie to juz wiadome który to przewód i który to czujnik.

żeby wyeliminowć zwarcie przewodu sygnałowego do masy wes jakis kawałek przewodu i podłacz go pod zegarem a nastepnia na czujniku.(oryginalny przewód odłącz) Jesli objawy beda takie same mozna przypuszczac że czujnik cisnienia walniety. Jesli jednak pokaże tyle co trzeba badz zero przy braku cisnienia to przewód miał zwarcie do masy. wystarczy połozyc nowy przewód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

moze nie loczyc na kostce pod maska.musisz odkrecic maske w kabinie podniesc ja cala z kierownica troche do gory i zobaczyc na kostke ktora jest na przewodzie wychodzacych z tylu ciagnika.to ten na 1 zdjeciu czarny ,tam moze nie laczyc lub jak dobrze widze masz przewody uciete i koncowki poskrecane tam tez sprawdz


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11
moze nie loczyc na kostce pod maska.musisz odkrecic maske w kabinie podniesc ja cala z kierownica troche do gory i zobaczyc na kostke ktora jest na przewodzie wychodzacych z tylu ciagnika.to ten na 1 zdjeciu czarny ,tam moze nie laczyc lub jak dobrze widze masz przewody uciete i koncowki poskrecane tam tez sprawdz

 

Ale gdzie na 1 zdjęciu masz czarny przewód ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039
Ale gdzie na 1 zdjęciu masz czarny przewód ?

po prawej stronie u samej gory to co zwisa?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

O ile dobrze pamiętam to zwarcie kabla sygnałowego do masz będzie skutkować wskazaniem 0 a całkowite odpięcie kabla będzie wychylać wskaźnik na maksimum. Proponuje zdjąć kabel z czujnika i zewrzeć go do masy i jeśli wskazówka opadnie to winny będzie czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gawelmi    0

A zadam inaczej pytanie. Jak powinno być to PRAWIDŁOWO podłączne? bo wskaxnik ma 4 wyjścia: +1V, "masa" i dwa dodatkowe. A przy butli sa też dwa wyjścia. więc połączyć to tak bezpośredni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj