ania2728

Zetor 8011 - grzałka

Polecane posty

ania2728    0

jak zamontowac grzałke w zetorze 8011 w chłodnicy .....prosze o pomoc ! :(


Pozdrawiam wszystkich którzy mnie odwiedzili .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

A co to da? W bloku trzeba zamontować. Jest tam okienko do montażu tyle ze pasuje tam grzałka z mniejszych zetorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

W tygodniku rolniczym jest opisany dość obszernie temat montowania grzałki w ciągniku proponuje kupic ostatni numer tygodnika i najlepiej o tym poczytać, jest sposób montowania ceny grzałek miejsce założenia Ogolnie wszystko. polecam :(


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

A czy mógby ktoś mi przeskanowac i podesłać ten artykuł na nikita_bennet@poczta.onet.pl ??

Chodzi mi o czas potrzebny do rozgrzania płynu w takim zetorku. Pytam bo właśnie założyłem grzałkę. Jeszcze go nie paliłem a chciałbym wiedzieć ile mam grzać :)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Grzałke montujemy w miejsce zaślepki z lewej strony silnika w blok ,podgrzewamy płyn w silniku co za tym idzie ułatwiamy w ten sposób rozruch silnika nie męcząc rozrusznika i akumulatora.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Hmm kurde ostatnio u kumpla tak szukałem tej zaślepki i znalazłem jakąś ale po prawej stronie silnika ( z prawej strony według kierowcy a z lewej stojąc na przeciw ciągnika) Ale nie jestem pewny czy to ta a kumpel ciągniki nie dawno kupił i tez za dużo o nim nie wie. Szukałem w okolicach gdzie ma grzałkę Zetor 7211 ale tez nic może ktos zrobić foto ? Z góry dzięki


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

@samczyk1991 - ja już ją zamontowałem dawno, tylko ciekaw jestem ile trzeba grzać tą grzałką??

 

@miki7211 - w sumie to nad filtrem odsrodkowym oleju ona jest (tak pi razy oko), taka zaślepka na dwie śrubki.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

To dobrze patrzyłem i znalazłem :) Bo ona się właśnie nad filtrem znajdowała. Co do grzania nie wiem jak w tych ciągnikach ale ja w zetorze grzeje od 15 -30 min zależy jaki mróz itp i pali bez problemu


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

A u mnie w 80 ta blaszka zaspawana jest B) Może da się gdzie indziej zamontowac ?


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

zaślepka przeciwmrozowa jest też centralnie na środku głowicy po lewej stronie w silniku starego typu w 385.


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzałke montuje się pod kolektorem ssącym w miejscu zaslepki,są dwa typy grzałek do starszych modeli(np.8011)albo nowszych(np.8111).Mam zamontowaną już kilka lat B) i zimą jest naprawde bardzo potrzebna.Mam nowe akumulatory i rozrusznik wysokoobrotowy Magneton ale przy dużym mrozie bez grzania to by mi nie zapalił.Więc polecam B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

jeśli ktoś ma artykuł o tych grzałkach, to też bym prosił żeby mi ktoś wysłał tompil6@wp.pl

Ja mam grzałkę w 8045 właśnie nad tym filtrem oleju, ale chyba niestety nie działa, jeszcze raz spróbuję któregoś dnia podłączyć na dłużej, jeśli nie zadziała trzeba będzie wymontować i wstawić nową, bo przy dzisiejszych temperaturach już sam nie chce zapalić.

Tylko muszę się przyjrzeć jak ta grzałka jest wmontowana w blok, czy nie będzie problemu z jej wyjęciem po tylu latach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Ja mam 385 więc ciągnik prawie taki jak zetor 8011 i nad filtrem oleju mam coś takiego jak "zaślepka" ale od tego wychodzi przewór z woda pod miske olejową. Mógłby ktoś zrobić zdjęcie dokładnie jak tę grzałke założyć. Ja potrzebuje ciągnik do tura codziennie a zapalenie go to po prostu meka w mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

U mnie w 385 ta zaślepka nad filtrem oleju nie jest na sróbki i jest zaspawana ale zamontowałem ją też z prawy strony za pompą paliwową jest taka okrągła zaślepka i trzeba ja umiejętnie wyjąć i zamontować grzałkę która kosztowała 75 zł i zależy od mrozu jak mały to 30 minut a jak duży -22 to do 3 godzin


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Czy przy włączonej grzałce słyszycie taki lekki szum wydobywający się gdzieś z grzałki, bo zastanawiam się czy to normalne??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Mam grzałkę w Zetorze 8145 i chciałbym się dowiedzieć ile czasu grzejecie płyn grzałką, 2 wypowiedzi już przeczytałem w tym temacie, ale chciałbym usłyszeć więcej wypowiedzi w tym temacie. Wczoraj mieliśmy w dzień mróz ok. -11st C i grzałkę miałem podłączoną przez godzinę, dopiero wtedy odpalił normalnie, to długo czy nie? Bo kiedyś słyszałem opinie właśnie o 15-30min, ale czy to prawda czy trochę naciągane wypowiedzi to nie mam pojęcia.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Z tego co wiem co prawda nie z własnego doświadczenia to całkiem normalnie. Sam chce założyć taką grzałkę do zetora 9540 i w którymś sklepie pisało: czas grzania 1-2 godzin w zależności od temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Mam grzałkę w Zetorze 8145 i chciałbym się dowiedzieć ile czasu grzejecie płyn grzałką, 2 wypowiedzi już przeczytałem w tym temacie, ale chciałbym usłyszeć więcej wypowiedzi w tym temacie. Wczoraj mieliśmy w dzień mróz ok. -11st C i grzałkę miałem podłączoną przez godzinę, dopiero wtedy odpalił normalnie, to długo czy nie? Bo kiedyś słyszałem opinie właśnie o 15-30min, ale czy to prawda czy trochę naciągane wypowiedzi to nie mam pojęcia.

ja w zetorze 7045 grzeje od 30 minut do 1h przy dużym mrozie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

przecież grzeje się tutaj wodę w bloku silnika - dobrze gadam?

Jeżeli więc jest termostat to po nagrzaniu parti wody otworzy się i wrząca woda pójdzie do chłodnicy a do bloku napłynie zimna.

Jak grzejecie tą grzałką w bloku to sprawdzcie czy woda w chłodnicy nie robi się ciepła - jak robi się ciepła (a macie termostat) to znaczy że już dość grzania.

 

Ja dwa lata temu się bawiłem i stykało ok 25 minut tyle że zetorek stał w pomieszczeniu więc podmuchy wiatru nie chłodziły bloku.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Właśnie tu jest też bardzo ważna kwestia termostatu czy w ogóle jest albo czy może jest cały czas otwarty, bo wiem, że mi trochę nie dogrzewa. Będę to rozbierał na wiosnę, ale czy do tych ciągników to jest jeden termostat czy kilka różnych?

Edytowano przez Marcin91

Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc914    56

Właśnie tu jest też bardzo ważna kwestia termostatu czy w ogóle jest albo czy może jest cały czas otwarty, bo wiem, że mi trochę nie dogrzewa. Będę to rozbierał na wiosnę, ale czy do tych ciągników to jest jeden termostat czy kilka różnych?

Są dwa typy: dla 4-ro cylindrowych http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/11155

i dla 6-cio cylindrowych http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/11156

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam zetora 8011 i mam problem z zamontowaniem grzałki, ponieważ z tego miejsca wychodzą dwa przewody jeden idzie w okolice chłodnicy-wiatraka a drugi schodzi niżej do miski, która jest umieszczona pod miską olejową na lato, aby chłodziła!!Czy jest jakaś zasada jak te przewody idą, bo już rożnie myślałem mam pomysł, aby połączyć chłodnice bezpośrednio z ta dodatkowa miska olejowa, ale nie mam pojęcia i nigdzie nie mogę znaleźć czy obieg płyny ch?ma taki sam kierunek???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

grzałkę musisz zamontować w takim miejscu , a najlepiej w bloku silnika, a jesli nie ma tam miejsca, to zamontuj na przewodzie który wchodzi w blok sinika od strony kabiny... ciepła woda zawsze idzie do góry... aaa i jaka to jest grzałka???


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj