tomash

tur podniesiony czy opuszczony??

Polecane posty

tomash    7

nie wiem czy to dobry dział...

zapytanie takie jak w temacie.. mianowicie chce sie dowiedzieć co mówi prawo na temat jazdy ciągnikiem z turem po drodze publicznej. Czy ładowacz czołowy może być opuszczony do około 50 cm nad ziemią czy musi być podniesiony do samej góry???

mam dylemat bo ostatnio chodziłem na kurs operatorów wózków widłowych i w przypadku jazdy wózkiem należy mieć widły opuszczone... A jak z ładowaczem czołowym????????


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

gdzies czytalem ze tur nie powinien wystawac dalej niz 1 m po za przod ciagnika wiec wydaje mi sie ze powinien byc podniesiony do gory ale nie calkiem bo mozesz linie energetyczne zdjac. ja zawsze jezdze z podniesionym na 2-3 m a jak mam zalozone cos na turze(lyzka, chwytak, widly) to je opuszam zeby byly jak najblizej ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmers99    1

nie trzeba nic podnosic ,wystarczy tyle podniesc,zeby nie czepiał o ziemie i mozna jechac.


sie robi tym ,co się ma ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7

no tak... ja tam jeżdżę z opuszczonym do około 50 cm.. bo wygodniej....

ale co na to prawo????


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Kiedyś się nad tym też zastanawiałem :) My jeździmy tak żeby było droge widać a narazie nie mieliśmy starć z prawem


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75