Skocz do zawartości

Zdjęcie

tur podniesiony czy opuszczony??

48 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tomash

tomash

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 21 styczeń 2009 - 18:45

tur podniesiony czy opuszczony?? nie wiem czy to dobry dział...
zapytanie takie jak w temacie.. mianowicie chce sie dowiedzieć co mówi prawo na temat jazdy ciągnikiem z turem po drodze publicznej. Czy ładowacz czołowy może być opuszczony do około 50 cm nad ziemią czy musi być podniesiony do samej góry???
mam dylemat bo ostatnio chodziłem na kurs operatorów wózków widłowych i w przypadku jazdy wózkiem należy mieć widły opuszczone... A jak z ładowaczem czołowym????????
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
tur podniesiony czy opuszczony?? Dzisiaj, 14:20
  •  

#2 Share Henius91

Henius91

Rolnik z pomorza

• Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów

Napisany 21 styczeń 2009 - 18:51

tur podniesiony czy opuszczony?? gdzies czytalem ze tur nie powinien wystawac dalej niz 1 m po za przod ciagnika wiec wydaje mi sie ze powinien byc podniesiony do gory ale nie calkiem bo mozesz linie energetyczne zdjac. ja zawsze jezdze z podniesionym na 2-3 m a jak mam zalozone cos na turze(lyzka, chwytak, widly) to je opuszam zeby byly jak najblizej ciagnika.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#3 Share farmers99

farmers99

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Zainteresowania:praca na roli,obsługa maszyn rolniczych

Napisany 21 styczeń 2009 - 18:53

tur podniesiony czy opuszczony?? nie trzeba nic podnosic ,wystarczy tyle podniesc,zeby nie czepiał o ziemie i mozna jechac.
sie robi tym ,co się ma ;]

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share tomash

tomash

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip