JOzEk9

FIAT 780

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
drejsyk    0

moja opinia jestem negatywnie nastawiony do fiata w prepracowalem na wiekszosci marek w Polsce i fiatem 150KM ten ciagnik mial bardzo durze ruznice miedzy biegami malo innym zachodni 100 KM ciagal na przyklad grober z leoszym skutkiem zaznacze ze fiat mial silnik idealny moze nie dotyczy to mniejszych ciagnikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxi7441    0

Ja posiadam właśnie fiata 780 jest to całkiem fajny ciągnik ja sobie na niego wcale nie narzekam jest bardzo zrywny i jeśli jest obciążony odp ilość obcziążników to ma nawet przyzwoity uciąg ma on na tyle dość wąskie gumki 11.2/44 gdy woziliśmy piach przyczepką a było na niej napewno nie mniej niż 4 tony po śniegu to zetor 8011 na radialkach 18.4/34 w 60% zdartych to szło fiatem lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

Mam pytanie mam ktoś więcej informacji o tym traktorze bo są mi potrzebne wszystko co wiecie proszę kierowaci albo na PW albo na ten numer GG:11411621 ,bęnde niezmiernie wdzięczny za udzielenie jakich kolwiek informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgw1    1

ja mam fiata 80-90 to następca 780 bardzo wypasiony traktor jest bardzo oszczędny spalanie porównywalne z c 360 a robota dwa razy szybsza no i pdzedni napęd. dobrze zachowuje się na pochyłościach. bardzo żywy ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1988    0

cześć ja posiadam fiata 680h od około 4 lat nie mogę nic złego o tym ciągniku powiedzieć mało pali

zrywny i w tej cenie bo ja za mojego z zakupem nowych opon wyszedłem tak ok 16 500

ogólnie w miarę szybki komfortowy w porównaniu do c360 może mógł by być trochę cięższy ale zamontuje

obciążniki i będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel6610    0

Ja miałem takiego fiata, sąsiad ma fiata 100-90, u wuja sąsiad ma 680 i wszyscy są zadowoleni. Mało palą, części dostępne i są trwałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

ja mam fiata 880 dt i złego słowa o nim nie powiem mam go 5 lat i 1 zł do niego nie dołożyłem {nie licząc oleju i filtrów :D }pali tyle co 3p :D części są i to całkiem tanie i orginalne -




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fiat ma bardzo dobre silniki, i słabe półośki z przodu. Często mają 28' przednie koło i jak gdzieś mocno wpadnie to może strzelić. Poza tym blachy ma strasznie słabe b.lachy - gniją. Ale mimo wszystko to bardzo dobry t.raktor, myślę że lepszy od same czy case.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Fakt blachy gniją ale tylko w kabinach serii ''agri'' a jedynym minusem który dostrzegłem w swoim fiacie jest brak błotników z przodu :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miniek    0

Witam

Mam pytanie dotyczące FIATA 680DTH

Chciałbym się dowiedzieć do czego służy nie za duża gałka znajdująca się po prawej stronie pod siedzeniem?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Witam mam fiata 780 dt i mam pytanie czy ktos wie ile miesci sie oleju w skrzyni

ja mam Fiata 880DT to jest to samo tylko ma przedni napęd i do skorzyni wchodzi około 15-20l, o ile dobrze pamiętam..... ale na 100% nie jestem pewien


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

oelj w skrzyni i w tylnim moście jest mieszany i zalewasz to po prostu jednym olejem.

Ja przy swoim teraz wymieniałem i poszło 40 litrów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Olej w skrzyni jest przekładniowy ,a w moście hydrauliczno- przekładniowy [byle nie hipol ].W skrzyni jak dobrze pamiętam 15L w moście 25L oleju ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Mam pytanie dotyczące Fiata 680 H.

Od czego jest ta kontrolka zaznaczona na obrazku? Po uruchomieniu ciągnika świeci się cały czas.

 

bcb4ce26.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Witam. Mam pytanie dotyczące Fiata 680 H.

Od czego jest ta kontrolka zaznaczona na obrazku? Po uruchomieniu ciągnika świeci się cały czas.

 

bcb4ce26.jpg

u mnie się świeci kiedy jest mało płynu hamulcowego lub gdy są zapowietrzone

PS: co on tak mało ma godzinek?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

u mnie się świeci kiedy jest mało płynu hamulcowego lub gdy są zapowietrzone

PS: co on tak mało ma godzinek?

Licznik od jakiegoś czasu już nie kręci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

johenek to dlaczego u mnie w 780 DT leje się jeden olej przez jeden korek, nie ma 2 wlewow, ani 2 miarek, trochę go rozkręcałem i zaglądałem do skrzyni biegow i do mostu i wszędzie masz kanały olejowe ktore łączą wszystkie komory, także nie ma możliwości aby były lane 2 rózne oleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Jest taka możliwość...Jeden wlew jest z tyłu przy mocowaniu łącznika górnego,drugi jest po prawej stronie skrzyni nie jest on od góry tylko od boku.




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Lub tak jak u mnie w 880DT(wersia leśna) jeden korek mam koło mocowania kabiny z prawej strony a od mostu jest przed pochwą

PS ja też nie mogłem znaleść tego korka od skrzyni, ale w końcu się udało :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

a u mnie tak jak pisałem nie ma takiego drugiego wlewu a zeby na miarce na tyle pokazało musiałem wlać 40 litrów..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj