KrzychuM

Lamborghini r3 evo 110-Dane techniczne i informacje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KrzychuM    0

tyle koni maja lambo... r3 evo 85 i 100 no ten 110???

na pewno nie ma równe 110 koni.

 

85 ma 82 konie

100 ma 96koni

obstawiam że ten 110 ma jakieś 105 koni a Wy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
Opieram się na informacji kolegi

Traktor jest dostępny z silnikem 82-konnym i 96-konnym.

hmmm cos mi sie zdaje, ze mowisz o zwyklym r3, podejzewam, ze polscy dilerzy nie slyszeli nawet o r3 110, a vrt to w ogole z czym to sie je :) takie sa realia sprzedazy sprzetow rolniczych przez nieudacznikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
serwisant02    0

Poczytaj sobie mistrzu prospekty najlepiej z mamą :) a jak ty nie wiesz co to jest VRT to co ty tutaj piszesz, chcesz to podam ci strony specjalne dla takich jak ty :)

Edytowano przez brzozak2
nie cytujemy poprzedniego postu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzychuM    0

ja postaram się dowiedziec cos o tym nowym "wynalazku" od mojego dilera.Mam nadzieje ze sie czegoś dowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
serwisant02    0

Nowe R3 EVO 110 posiadają wersje VRT ( nie wiem czy standard). Jest to przedział prędkości od 0-40 km/h.

Spytaj się dilera czym różni się on od tradycyjnego CVT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

rozni sie najprawdopodobniej elektronika odpowiadajaca za zmiane przelozenia mechanicznego przekladni hybrydowej, poza tym co to za CVT?? o ile dobrze pamietam to byl eccom w innych modelach grupy SDF

EDIT

byc moze chodzilo im o CVT - continuously variable transmission, a teraz bedzie CVT plus, rewelacja nie ma jak chłyt materkingowy, zeby tylko skupic na czyms uwage

Poczytaj sobie mistrzu prospekty najlepiej z mamą :) a jak ty nie wiesz co to jest VRT to co ty tutaj piszesz, chcesz to podam ci strony specjalne dla takich jak ty :)

jesli nie umiesz odpowiadac w sposob kulturalny to moze w ogole tego nie rob, znasz mnie, ze pozwalasz sobie na takie uwagi??

wyrazilem swoja opinie o sprzedawcach, bo do tej pory takich spotkalem, jakos zagadnienia ze swiata techniki ich nie bardzo pociagaja, a powinny.

a swoj poziom wlasnie okresliles, takze wiemy z kim mamy do czynienia - gratuluje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzychuM    0

czyli te lambo... ma tyle samo koni co r3 100, tylko sie wyposarzeniem rózni. i to jest cała filozofia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusson    0

Witam ! Więc z Tym R3 EVO 110 to jest tak, że ma porzyczony silnik z większego brata - R6 100 i ma 108,8 KM ( 4/4038 ccm) i kosztuje 37880 euro netto. :)

 

Tzn. chyba źle się wyraziłem. Silnik ten sam ale moc 108,8 bo R6 ma 100. A z resztą sami sobie zobaczcie jakie nowości czekają nas w 2009 w lamborghini http://www.landtechnik-haegele.de/download...ogramm-2009.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusson    0

Jeśli głupoty gadam to w takim razie Ty powiedz jak jest. Bo może żeczywiście wprowadzam ludzi w błąd. A jeśli nie masz nic na poparcie swojej tezy to lepiej obejrzyj sobie stronę, do której dodałem wcześniej link. Wszystkie informacje które napisałem wziąłem z tamtąd tylko cenę znalazłem gdzie indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

R3 evo 110 różni sie od evo 100 tym , że ma 9 koni wiecej , czyli 108, prędkość rzeczywista wynosi 41,8km/h , ma wieksze gumy w standardzie i nieco więcej waży, w tym roku chyba dołożyli mu jeszcze intercoler:)ale wciąż ma ten 4 cylindrowy motor, przydałby sie 6:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez Vinci4
      Witam, co warto wymienić w Lampku rozłożonym na pół, potrzebowałem dostęp do sprzęgła. Ma nabite 3200 mtg, i skrzynia biegów skrzynia biegów bardzo żęzi na luzie przy załączonym rewersie. Pozdrawiam
    • Przez MOTOMANIAK1
      Witam. Posiadam ciągnik Lamborghini Grand Prix 95 Target z silnikiem (1000.4-WT). Poszukuje do niego momentów dokręcania: głowicy, wtryskiwaczy i wielkości luzów zaworowych. Z góry dziękuję za pomoc MOTOMANIAK1
    • Przez Przemek443
      Witam wie może ktoś gdzie moge kupić ten plastik do błotników?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj