Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mocowanie ładowacza czolowego

10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 13 styczeń 2009 - 17:07

Mocowanie ładowacza czolowego Witam. Otóż przy fendtcie 309lsa jest załozona oryginalna rama z 95roku do ładowacza czołowego i joy jest w kabinie załozony. Przeglądając ładowacze to nie wiem który by pasował itd. Napewno wiem ze odpada stoll bo ma całkiem inne mocowanie. Ale mam takie pytanie. Macie przy swoich ciągnikach ładowacze i wiecie jakie sa mocowania wiec liczę na wasz że może coś mi podsuniecie pozytywnego:) i powiecie że np ten ładowacz i ten by pasował. (przeszukałem całe google ale nnie miałem styczności z ładowaczami i niewiem jakie sa ramy mocowania itd itp.) Pozdrawiam i daje zdjęcia.

Lewa strona
Prawa strona
Może sie przyda, nalepka z ramy
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Mocowanie ładowacza czolowego Dzisiaj, 03:47
  •  

#2 Share deer

deer

gleboryjca

• V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów

Napisany 13 styczeń 2009 - 17:11

Mocowanie ładowacza czolowego Firma alo robi ładowacze pod trzema nazwami obecnie: quicke, trima,veto i bodajże baas. Ja bym obstawiał ładowacz trima.
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

#3 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 13 styczeń 2009 - 17:30

Mocowanie ładowacza czolowego Z tego co widzę to jak by miał być trima to trzeba przerabiać ramę a czy robią jeszcze takie ładowacze że bez przeróbek pasują?? Co do quicke to hmm za drogie

#4 Share deer

deer

gleboryjca

• V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów

Napisany 13 styczeń 2009 - 17:50

Mocowanie ładowacza czolowego Z nowych to raczej nic nie bedzie pasować. Dzisiaj nowe alo maja inne mocowania.