Zaloguj się, aby obserwować  
wyrebski1

Dlaczego nie leci woda?

Polecane posty

wyrebski1    103

Witam!

Odpalam ostatnio codziennie C-330 gdyż jest docierany po remoncie silnika, a że temp. jest ujemna zalewam go ciepła wodą. Ale zauważyłem ostatnio, że woda z bloku wszystka nie zlatuje! Nie wiem co jest bo wcześniej tak nie miałem. Po prostu trochę zleci i koniec i raz leci raz nie, tak jakby było coś zapowietrzone. Czy termostat ma coś z tym związanego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Może Ci kranik zamarza.Ja też będę docierał 30 ale mam problem z uszczelką od filtra paliwa i nie chce palić.Bo teraz te mrozy.Odezwij się do mnie na GG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    15

To raczej jakieś ciało obce musi zatykać któryś kanał - proponuje kompresor podłączyć do kraniku blokowego.


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Wlej wodę i wykręć całkowicie kranik z bloku wtedy powinno wypłynąć z wodą a sprężarką to tylko wdmuchasz to do środka i po jakimś czasie problem się pojawi


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

A korek wlewowy z chłodnicy otwierasz do spuszczania wody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

podzielam zdanie kolegów wyżej ;)

znaczy cienki drucik i poruszac (mogło coś zależć, albo kamien zweżył otwór w kraniku ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Też mi sie wydaje tak jak mówia koledzy, cienki drut i przetkać kranik, napewno zalazł jakimś brudem czy czymś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Podzielam zdanie "bolo12121", jeśli da się wykręcić kranik, to to będzie najskuteczniejszy sposób wyczyszczenia bloku z paprochów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Tylko nie radził bym ci kupować nowych kraników do chłodnicy i bloku silnika :P Ja sobie ostatnio kupiłem dwa wkręciłem i tak z nich kapało że hoho, te stare wyczyściłem i wkręciłem i są 100 razy lepsze od tych nowych :D Nie wiem może mi się jakiś wadliwe trafiły :D


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Zrobiłem jak mi radziliście (odkręciłem kranik ) i wszystko ok. A tak przy okazji ile litrów się mieści w układzie chłodzenia? Ok 7litrów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

No coś około 7 /8 litrów wchodzi powinno na chłodni pisać ?a i wszystko zależy od tego z jaką celnością nalewasz wodę bo jak byle jakie oko to i 20lwejdzie :P a co do kraników to wszystko zależy od tej sprężynki jak przegnije albo brudem zajdzie to ci się albo sam podczas jazdy będzie otwierał albo będzie kapał ja jak coś to tylko sprężynkę wymieniam albo co jakiś czas WD40 pśiknę i gra


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paulo    0
Tylko nie radził bym ci kupować nowych kraników do chłodnicy i bloku silnika :P Ja sobie ostatnio kupiłem dwa wkręciłem i tak z nich kapało że hoho, te stare wyczyściłem i wkręciłem i są 100 razy lepsze od tych nowych :D Nie wiem może mi się jakiś wadliwe trafiły :D

ja tez kiedys kupilem i ciekly wiec kupilem jeszcze raz i to samo ale jest na rada gdy sie zakreci kurek trzeba z gory mlotkiem poklupac (tylko z umiarem :D ) od tego czasu mam juz spokoj. A jak chce odkrecic i sie nie da to od dolu poklupie i idzie elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

No jak zacznie kapać ze starych to dam te nowe i tak jak mówisz po klupie z góry :P ale jak sie nie psuje to sie nie wymienia :D Dzięki za rady :D


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Tylko nie radził bym ci kupować nowych kraników do chłodnicy i bloku silnika :P Ja sobie ostatnio kupiłem dwa wkręciłem i tak z nich kapało że hoho, te stare wyczyściłem i wkręciłem i są 100 razy lepsze od tych nowych :lol: Nie wiem może mi się jakiś wadliwe trafiły :lol:

Ja też jak kupowałem nową chłodnicę kupiłem od razu nowy kranik ale też ciekł. Ale dotarłem go pastą od zaworów i do dzisiaj jest spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

@Elektrotechnik.....wlasnie kazdy nowy kranik powinno sie tak docierac. Przynajmniej z tego co wiem zadne nowe kraniki nie sa dotarte :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj