kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PawelWlkp    726

Hubert,Ty bystry poszukiwacz wiedzy internetowej jesteś.Masz może gdzieś dane odnośnie sprzedaży ciągników w innych krajach UE, bo jestem ciekaw czy kubota cokolwiek zwiększa sprzedaż i jak to się ma na tle innych firm. W sadownikach i mini traktorach widać są mocni, w małych rolniczych też jako tako, ale te większe to jeszcze nie bardzo. Oglądałem taki większy model to za te pieniądze spodziewałem się troche więcej i lepiej wykonanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie zajmuje się jakoś szczególnie takimi rzeczami. Jednak w polsce faktycznie kubota jest mocna w mini, małych ciągnikach i sadowniczych. Ze względu na bogatą ofertę w tym segmencie na tle innych firm działających w polsce. Druga sprawa to fakt, że firmy takie jak korbanek, jd czy nh lub sdf. Mające co prawda skromniejszą gamę ciągników małych czy sadowniczych nie skupiają się tak mocno na tym segmęcie. Wolą skupić się na dużych ponieważ więcej zarabia się na sztuce.

@wolowik nie jestem do niczego uprzedzony. To, że w twojm ciągniku jest akumulator japoński nie znaczy, że we wszystkich jest tak samo i nie znaczy, że ty to na 100% wiesz. Więc w tym momencie to ty tworzysz bzdury. Podając swój ciągnik/akumulator jako przykład wszystkich kubot na świecie. Podsumowując ty piszesz, że jestem uprzedzony ja moge napisać, że masz klapki na oczach i bezkrytycznie wierzysz w kubote. Akumulator jest tego doskonałym przykładem. Ja napisałem co napisał użytkownik kuboty a ty zaraz się unosisz bo u ciebie jest japoński. Przy czym ja nie napisałem, że w 100% kubot jest koreański.

Co do raportów mowa była o tym, że kubota zaczyna gonić wielkie koncerny produkujące ciągniki. Chodziło w postach o poprawianie nowych modeli, wchodzenie na nowe segmenty rynku i zdobywanie doświadczeń. Poczytaj sobie jeszcze raz. Ty napisałeś, że nikogo nie goni i podałeś linki do raportów. Niestety te raporty nic nie mówią o rozwoju produktów czy choćby wynikach sprzedaży ciągników powiedzmy powyzej 100 KM, nowych rynkach itd. W tym momencie raporty poprzedzone zdaniem, że nikogo nie goni sa poprostu nie na temat. Moje pytanie więc brzmi czy wiesz czym różni się innowacyjność kompanii od innowacyjności produktu? Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem, interpretowac dane, które podajesz w danym kontekście? Bo na forum była mowa o innowacyjności produktu i poprawianiu następnych modeli a ty wyrwałeś się z innowacyjnością kompanii. Dodałes jeszcz raport o wielkości spółek. A na koniec podsumowałeś jak kulą w płot, że jestem malkontentem i tak napisze, że kubota się psuje. Ja pytam gdzie są tam raporty awaryjności skoro taakie podsumowanie posta? O nic innego ci nie chodziło jak tylko o głupią zaczepke pod moim adresem na koniec.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

@nie masz ciągnika i czerpiesz wiedzę o nim z forum. A potem zarzucasz użytkownikom że pisza bzdury... hehehe dobreee.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Kubota coraz więcej sprzedaję ciągników w naszym kraju co obrazuje załączony link.

 

A czy ciągnik wyprodukowany w Europie będzie gorszy od ciągnika wyprodukowanego w Japonii. Odpowiedz jest prosta - wszsytko zależy na jakim poziomie jakości chce pozostać na bardzo wysokim czy jakość będzie obniżała by obniżać cenę na swoje produkty. Tego to nikt nie wie.

 

Zgadzam się z kolegą PawłemWlkp, iż jakość wykonania (zapewne chodzi o wnętrze) pozostaje wiele do życzenia i tu Kubota powinna nad tym popracować. W m9960 którą miałem na testach panel z włącznikami napędu itp był lużny i miał jakby zaraz wypaść. Mogłoby być w niej troszkę ciszej, wykładzina podłogowa dla mnie była za miękka (wyciśnie się po iluś latach).

 

http://agrofoto.pl/index.php/aktualnoci/1336-sprzeda-nowych-cignikow-spada-ronie-rynek-uywanych

Edytowano przez krowka62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Kolego Versu kiedys pisłeś o wibracji kabiny, czy coś się zmieniło? Zdaje sie,że jeszcze kilku użytkowników o tym pisało, a jak narazie podobno jestem jedyna osobą która to zareklamowała. Umnie kolejne podejście w celu wyeliminowania usterki zakończone niepowodzeniem. Poza tym z maszyny jestem zadowolony (m7040) i na razie bez awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

Koledzy, bloki skrzynie i inne odlewy stalowe są produkowane przez kubote, w ich odlewni w japonii :)

Co do wtryskiwaczy to najczęściej problemy z nimi są związane ze złą jakością paliwa. Nie zależnie czy to w kubocie JD czy mf.

Sami mieliśmy takie paliwo w żniwa ze co do czego to musiałem ze zbiorników spuszczać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Do kolegi Maniusia te wibracje to występują tylko przy 1500 obr powyżej nie ma i poniżej też ale teraz jakby mniej odczuwalne majstrowałem trochę z ciśnieniem w kołach i wydaje mi się że to ma jakiś związek bo jest lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Dzięki kolego za odpowiedz, pamiętam pisałeś, że im nie odpuscisz więc myślalem, że może coś wskórałeś. ja dalej walczę... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej ME9000. ostatnio czyściłem parownik od klimy bo zalepił się kurzem nawiew słabo dmuchał i szyby parowały. dach jest przykręcony śrubami które trzymają podsufitke, co druga sruba jest z szerszą podkładką i trzyma również dach. odkęcamy co drugą śrube a podsufitka zostaje na swoim miejscu. Żeby dostac sie do parownika trzeba zdjąć pokrywe nawiewu , wszystko jest proste i rozbieralna przy pomocy śrubokręta gwiazdkowego, klucza 10 i 12. jak dla mnie to kolejna zaleta. w 1 godzine rozwiązałem samodzelnie sobie mały problem i dlatego moje zadowolenie z kuboty jest coraz większe. Dla informacji nawiew nagrzewnica i parownik marki Denso oznakowany model itd... Myśle również ze odkryłem słaby punkt w kabinie. Przestrzeń pomiedzy dachem a podsufitką jest kanałem dolotowym do wentylatora. Wszystkie słupki w kabinie są przelotowe (nie maja dna ani pokrywy) przednie i tylne słupki są odizilowane od przestrzeni podsufitka-dach. niestety środkowe słupki Trzymające drzwi mają poprowadzone przewody od nagrzewnicy i od klimatyzacji. te słupki są nieszczelne. przy mocna zalepionym filtrze kabinowym nawiew moze przez te słupki ciągnąc lewe powietrze niefitrowane oczywiście. Dwa kawałki gąbki myśle że skutecznie rozwiązały ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie w Kubocie sa oznaczenie Kolego Versu innuch marek niż Kubota... Denso napewno nawiew /klima,filtr kabinowy, Hubertus pisał ze wtryski też.... pompa Hitach, stcja bezpieczników Nissan Motor, Filtr powietrza Donaldson i wszystko jest oznakowane konkretnym producentem.czy to żle mysle ze dobrze. wiadomo co jest co. jak dla mnie to najbardziej mnie w JD to wkurzało, wydałem 800zł na katalog częscii dostałem... katalog z numerami części gdzie zwykly o-ring czy łożysko ma swój numer katalogowy a nie konkretny wymiar Myslę ze to tez wpływa na cene maszyny... wiekszy część zysk generuja ze sprzedaży niż z servisu pogwarancyjnego...

Edytowano przez Misiek100245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Tak jak pisałem proces produkcyjny kuboty nie odbiega od procesów produkcyjnych innych marek. Jeśli cofniecie się do stron z wiosny tego roku lub ciut wcześniej zobaczycie jak wiele osób oburzało się na te słowa. Wielu slepo wierzyło, że jest to ciągnik od początku do końca wyprodukowany w jednej fabryce w japoni. Nie dopuszczało nawet myśli, że najmniejsza śróbka nie jest kuboty. Kto nie wierzy niech cofnie się o te klikanaście, kilkadziesiąt stron i sobie poczyta. Nie uczciwa i to bardzo według mnie jest kampania reklamowa. Twierdząc, że ciągnik jest w całości wyprodukowany w jednej fabryce w japoni kubota poprostu oszukuje klienta. Tym bardziej ,że podkreśla się, że jest to jedyna taka marka. Te ciągniki są zmontowane jak inne w jednej fabryce i to nie w całości. A że montaż ma miejsce w japoni więc większość dostawców, kooperantów jest japońska. Tak więc w japoni są wtryski denso w europie był by boosch czy simens. Pompa jest hitachi w europie był by np boosch.

Czy to dobrze, czy źle, że ciągniki buduje się z części od różnych dostawców. Myslę, że dobrze. Spadają koszty bowiem dostawca może wyprodukować większe serie niektórych części dla innych jak np łożyska. Co obniża koszt jednostkowy sztuki. Części spełniają kryteria postawione przez odbiorce np kubote. I jak mówiłem cały świat tak robi produkując auta czy traktory czy nie wiadomo jeszcze co.

Nie wiem tylko czy do końca dobrze, że podwykonawcy są z japoni. Są mniej obecni na polskim rynku. W ciągnikach europejskich występują częsci europejskich podwykonawców jak np sachs czy bosch. Można więc kupić np wtryskiwacze bosch czy sprzęgło sachs poza oficjalną siecią dealerską, aso danej marki ciągnika. Takie firmy jak bosch mają swoje hurtownie i tam jest taniej. Przykład do forterry 11741 z silnikiem sdf kupiłem jedną pompe monoblokową boscha za 1450 plus vat. cena takiej w serwisie Zetora to około 3 tys brutto. Być może z czasem hitachi, denso czy inne japońskie firmy produkujące części dla pojazdów, ciągników otworzą swoje hurtownie w polsce. Narazie chyba takich nie ma. Wszystkie części musimy kupić w aso kuboty.

Co do katalogów części rozmiary niektórych uniwersalnych jak łożyska się przydają. W katalogu do mf a mam takie rozmiary. Nie wiem jak jest w innych markach. Nawet średnice gwintów i rozmiar klucza jest podawany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

nareszcie wyważony post hubertusa. :D

Co do podzespołów to oczywiste, przecież Kubota nie będzie produkowała klimy i filtrów oaaz podzespołów do niej skoro w cżesci może nawet większej w ciągnikach bez kabiny tego nie potrzebuje, tak samo z akumulatorami czy innymi mniejszymi podzespołami (przecież śrubek tez nie produkuje) ale główne podzespoły typu silnik, skrzynia biegów, tylny most, przedni most jest produkcji Kuboty projektowane jest przez zespół inżynierów Kuboty. To zapewne ma spory wpływ na finalny produkt. Koncern jest wielki i fabryk może mieć sporo. Jedna produkuje silniki inna odlewy a inna to składa do kupy ale wszystko pod skrzydłami jednego koncernu. Gdyby ktoś był zainteresowany trochę budowa wewnętrzną i normatywami godzin naprawy poszczególnych podzespołów niech napisze na priv mam to w pdf-ie niestety nie po polsku.Co do częsci można kupić sporo na polskim alledrogo ;) albo na zagranicznych serwisach aukcyjnych (najlepsiej w USA choć dochodza koszty przesyłki) czasem jest taniej niż w serwisie czasem tak samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Czasem rynek części zamiennych poza ASO także się utworzy. Rynek nie lubi pustki - tak jak kilkanaście lat temu nie było można kupić części do zachodnich ciągników poza siecią serwisową. Niestety niektóre firmy trzymają wyłączność na niektóre części. Części choć są produkowane przez podwykonawców są dostępne tylko w serwisach przez ileś tam lat.

W Kubocie jeżeli silnik, skrzynia, mosty są ich produkcji to wyłączność na części będzie miała tylko Kubota, chyba że sprzeda je na wolnym rynku. A co do ceny tych części to zależy tylko od firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Silnik, skrzynia i mosty nie są ich produkcji tylko ich montażu. Części przyjeżdżają do fabryki od podwykonawców np wtryskiwacze denso a i pewnie cały układ zasilania, podobnie cała masa innych komponentów. Chociaż pewnie śa też części robione przez kubote. W fabryce dopiero składany jest silnik a potem w tej samej lub innej fabryce cały traktor. Więc jeśli denso produkuje taki wtryskiwacz, może go sprzedawać w swojch hurtowniach. Mój przykład boscha i zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

Nie sa ich produkcji to napisz czyjej są.

 

edit:

Jesli znasz angielski tu masz linka do japońskiej fabryki silników gdzie robią wszystko do podstaw (czyli od odlewów)

 

http://engine.kubota.co.jp/english/profile/plant.html

 

i nie pisz więcej bzdur bo nawet powtarzane 1000 razy nie staną sie prawdą.

Edytowano przez wolowik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

No coż każdy widzi to co chce zobaczyć. Po roku doszliśmy do tego, że cały ciągnik kuboty nie jest co do jednej śróbki wyprodukowany przez kubote. Może po następnym roku co niektózy dojdą, że tak samo jest z silnikiem np. W linku wyczytałem, że są trzy fabryki silników. Więc nie ma jednej dużej fabrylki, pod opisem żadnej z fabryk nie ma napisane, że produkuje też traktory. Każda z 3 produkuje tylko silniki. Więc logiczne jest, że silniki z jednej z fabryk jadą do innej by stac się częścią traktora. Tak jak u innych producentów. Mit o ciągniku w całości z jednej fabryki został więc definitywnie obalony. Kubota miała produkowac 100% ciągnika w jednej fabryce inni nie - kłamstwo. Dzięki za linka przydał się.

W linku wyczytałem, że kubota zajmuje się sama odlewaniem części do silników oraz ich obrabianiem i oczywiście montażem. Ja nigdzie nie twierdziłem, że kubota 100 % części silnika kupuje u podwykonawców. Ale też nie napisano tam, że silnik od odlewu do końca co do jednej śróbki powstaje w jednej fabryce. Nie ma tam też napisane, że w jednej i tej samej fabryce opróćz odlewów i obróbki powstają alternatory, rozruszniki, paski klinowe, uszczelki, śróby, wentylatory, wtryskiwacze, pompy i co tam jeszcze chcecie. Wogóle nie napisano, że kubota produkuje te rzeczy w jakiej kolwiek fabryce. Widać jednak niektózy żyją w swoim własnym świecie za nic nie chcąc dopuścić do siebie nie przychylnych i m myśli. Pewnie następny rok minie nim co niektórzy zrozumieją. A miało byc tak pięknie ciągnik w 100 % z jednej fabryki z japoni. Robiony przez kubotę od podstaw. A tu denso, hitachi, donaldson, nissen i nie wiadomo co jeszcze. Podwykonawcy jak u innych.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nissan a nie nissen( pewnie niezamierzona literówka Hubertusie ale nie ma co tworzyc nowej marki) poprawiłem też wcześniejszy post. Pomyliłem się , przepraszam. Pompy hamulcowe Aisin a orbitrol nie wiem.

Dzisiaj wystąpił problem z zamkiem w drzwiach. Niestety zablokował sie i zatrzasnoł drzwi. Wydłubałem i rozebrałem. Urwała sie jedna spręzynka i nie miała loga kuboty. Niestety serce mechanizmu jest znitowane i nierozbieralne. Rozwierciłem nity i wszystko się rozsypało. znalazłem przynajmniej ta popsutą spręzyne, Jutro a własciwie dzisiaj bede próbował to poskładać...

Edytowano przez Misiek100245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Czytam tą waszą dyskusje od jakiegoś czasu i zadam wam jedno pytanie. Czy widział ktoś z was skrzynię, silnik, lub mosty od kuboty w innych ciągnikach? No i właśnie, tym kubota różni się od innych marek, że każdy podzespół zaprojektowany jest tak aby uzyskać optymalne warunki wspópracy czego nie da się osiągnąć zamawiając poszczególne podzespoły u różnych producentów

Przykładem złego dopasowania podzespołów jest farmer gdzie silnik john deer skrzynia zf czyli dwie dobre marki a ciągle są problemy ze sprzęgłem i pękającą obudową skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

Poproszę o miejsce i post w którym napisałem lub napisano że ciągnik jest produkowany w jednej fabryce czego się czepiłeś hubertusie. Ale nawet nie o to chodzi bo rzeczywiście w Tsukuba Plant oprócz silników jak podąłem wyżej w linku produkowane są ciągniki rolnicze.

http://www.ogrodinfo.pl/galerie/z-wizyta-w-fabryce-kubota-w-tsukuba

Także ciągnik jest produkowany od podstaw.

Co do częsci denso, hitachi czy innych tego nie wiesz czy nie sa produkowane na miejscu na zasadzie licencyjnej. Fabryka ma odlewnie i obrabiarki więc nie powinno być z tym problemu. Wszystkie Twoje wywody obalone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

W fabryce kuboty produkują części kilku jak nie kilkunastu innych firm podwykonawców. Nie ośmieszaj się.

Nie podawajcie farmera jako przykład. Jest to ciągnik nisko budżetowy. Zrobiony jak najtaniej. To, że skrzynia jest zf nic nie znaczy. Poprostu w tych ciągnikach odlewy są słabe i pekają.

Fendt ma df a silnik i własne skrzynie. Nic nie peka. Ciągniki jedne z najbardziej ekonomicznych i nie zawodnych. Mf silnik perkins lub sisu. Konstrukcja bez ramy i tak samo nic sie nie dzieje. To naprawde nie ma znaczenia. Silnik można dostroić pod konkretną skrzynie, konkretny traktor. To, że silniki jd czy perkinsa są w wielu konstrukcjach nie tylko ciągników a często są to konstrukcje z górnej półki dobrze o tych silnikach świadczy. To samo tyczy sie dt a. To, że claas montuje skrzynie mf a tez dobrze o tej przekładni świadczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

Ty już dawno jesteś śmieszny ze swoimi wywodami. Sypiesz mądrościami z reklamówek tak na prawdę nic nie wiedząc o świecie. Sloganami za którymi nic nie stoi. Rzucasz błotem bo wiesz że jak rzucisz 1000raz to może coś się przyczepi. Znam ja takich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Denerwujesz się, że w twoją bajkę, jakoby podwykonawcy produkowali swoje części w fabryce kuboty nie chce uwierzyć? Może robią je krasnoludki w nocy gdy, załoga idze do domu? Śmieszny czasami bywam czemu nie, Ale nie ośmieszam się wypisując bajki, aby tylko swoje obronić. Chwytasz równice między byc śmieszny o ośmieszać się?

Kto tu sypie mądrościami z reklamówek to widać? Niestety czas pokazuje jakie to prawdziwe te reklamowe mądrości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

W fabryce kuboty produkują części kilku jak nie kilkunastu innych firm podwykonawców. Nie ośmieszaj się.

Nie podawajcie farmera jako przykład. Jest to ciągnik nisko budżetowy. Zrobiony jak najtaniej. To, że skrzynia jest zf nic nie znaczy. Poprostu w tych ciągnikach odlewy są słabe i pekają.

Fendt ma df a silnik i własne skrzynie. Nic nie peka. Ciągniki jedne z najbardziej ekonomicznych i nie zawodnych. Mf silnik perkins lub sisu. Konstrukcja bez ramy i tak samo nic sie nie dzieje. To naprawde nie ma znaczenia. Silnik można dostroić pod konkretną skrzynie, konkretny traktor. To, że silniki jd czy perkinsa są w wielu konstrukcjach nie tylko ciągników a często są to konstrukcje z górnej półki dobrze o tych silnikach świadczy. To samo tyczy sie dt a. To, że claas montuje skrzynie mf a tez dobrze o tej przekładni świadczy.

 

 

Wiadomo że Kubota to ciągnik z wyższej półki i nie ma co porównywać go z konstrukcjami typu Farmer, Zetor, Ursus Crystal itp.

Co do MF do niedawna większość silników były to Perkinsy ale od niedawna biorą Sisu nie dlatego że są lepsze ale dlatego że Perkins nie nadąża z produkcją a Sisu należy do tego samego koncernu co Agco.

Co do Claasa to jest idealny składak a że biorą skrzynię z MF może nie dlatego że jest naj ale może dlatego że fabyka jest rzut beretem i odchodzą koszty transportu.

Wolowik nie myśle, że niektóre części są produkowane na podstawie umowy licencyjnej z prostego powodu - kosztów.

Ja mam znajomego, który swojego czasu pracował w fabryce VABCO w Wrocławiu. Produkują oni tam systemy hamulcowe i hamulce dla róznych odbiorców różniły się jakością i oczywiście ceną. Oprócz tego części inne jakościowo na pierwszy montaż a inne na zamienne.

Czy Kubota wymaga od swoich dostawców wysokiej jakości części - sądze, że tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Sorry (przy całym szacunku do Ciebie)-ale Kubota to jedynie ŚREDNIA półka co doskonale widać po wyposażeniu,wykonaniu,opcjach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tak z przyziemnych spraw posiadacza napisze ze zamek w dzwiach naprawiłem domowym sposob. Jest to wykonalne przy pomocy podstawowych narzędzi włączająć migomat i wiertarke. Niestety niektóre elementy wykonane z twardego polietylenu noszą ślady zuzycia i już nie pracuje tak jak powiniem,tzn: narazie działa ale zobaczymy jak długo. przy nastepnej awari bedzie juz konieczna wymiana na nowy. W katalogu nie ma jego schematu i jest pod jedenym numerem katalogowym, więc producent przewidział zeby wyrzudzic stary kupić nowy... nie rozbierać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj