kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Legat997    31

Czyli moim zdaniem teraz firma od Kuboty podchodzi z głową do kwestii z testowaniem maszyn. Jak pisał KrzysztofJ większość bierze ciągniki na "czarną robote", w pedał i budzik zamykamy. <_< Znam przypadki że i na dwóch kołach ludzie jeździli, i ciągnik wogóle nie gaśnie od obioru od dilera na test, :huh: Bo nie moje, i tak nie kupie, a fajnie pojeździć.

Generalnie chcąc obejrzeć ciągnik po kilkuset, lub więcej h można odwiedzić użytkownika danego modelu, (diler napewno wie gdzie takowy poszukiwany egzemplarz pracuje) niekiedy posiadającego 2 maszyny tej samej marki. :rolleyes:

@kokoman mnie również odwiedza Mariusz, więc też jeśli coś zamówię, to dany produkt przywiezie :D

Edytowano przez Legat997

Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Pytanie do kolegi Artur96 miałeś m108 na testach i jakie paliwo do niej zalałeś ?? Bo chodzi mi o to co jest w stanie spalić ten CR??

 

Wiesz czy ruską też będzie palił bez większych problemów. W jakich pracach testowałeś tą 108 Artur96??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem na teście Kubote m105s tą starsza wersje i byłem z niej ZADOWOLONY, miałem ją przez tydzien i kosilem zbieralem i wozilem szambo, miała stosunkowo niskie spalanie jak na taka moc. Polecam i sam mam zamiar kupic Kubote m108s ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

lałem polską ze stacji.ja myślę ze można lać ruską bo z tego co wiem to pompa paliwowa do niego kosztuje 4tyś.słyszałem nawet o ludziach co do kubota nm6040 leją przepał.a testowałem ją w orce.porządnej glinie.jak będziesz kupował to bierz m108. :)

 

 

a ruska ropa wcale nie jest gorsza od naszej polskiej zależy kto ci wozi,i czy jest to zaufana osoba i czy z niczym jej nie miesza.

Edytowano przez Artur96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

me 9000 - 1808 mth, nissan 15 14650 h (wózek widłowy), nissan patrol Y60 245tys km, Honda Africa Twin XRV 750 rd04 97 tys km, może to fanatyzm a może przekonanie się o jakości, trwałości i niezawodności .

 

Pozdrawia zadowolony fanatyk ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

W mojej M8540 spalanie wyszło mi na poziomie 8,8 litra na mtg w transporcie. Gaz w zasadzie non-stop do oporu. Razem 140 kilometrów zrobiłem. W jedną stronę ciagnalem 2 puste przyczepy 4,5 tonowki. Tam załadunek około. 15 np drewna i wiksa spowrotem.

Edytowano przez gazela77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Wczoraj zamówiłem M8540. Co do ładowacza jeszcze się nie zdecydowałem. Chyba wezmę z metal-fachu, ale ten tańszy bo wyżej podnosi, a jakościowo podobno to samo co ten droższy. Mam nadzieje, że ten zestaw będzie się dobrze spisywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

A gdzie można znaleźć tego tura z Mrągowa? Jaka to marka? Ja dogadałem się, że odbiorę go dopiero w lutym, ale traktor mógłby być już w grudniu. Biorę go w Żninie, bo jest najbliżej. Ceny wszędzie chyba podobne, bo na Kubotę rewelacyjnych upustów nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

to jest firma agromasz z mrągowa.polska firma cena dobra i jakość tez.ja nie narzekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

Ja przy mojej M8540 mam ładowacz z Metal-Fachu i nic nie mogę na niego złego powiedzieć. Porządnie wykonany i sprawdza się w każdej pracy do jakiej został stworzony :-). Za ładowacz z osprzętem dałem w czerwcu 28 tyś zł. Jest to ta tańsza wersja o której wspomniał yarpen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

A gdzie można znaleźć tego tura z Mrągowa? Jaka to marka? Ja dogadałem się, że odbiorę go dopiero w lutym, ale traktor mógłby być już w grudniu. Biorę go w Żninie, bo jest najbliżej. Ceny wszędzie chyba podobne, bo na Kubotę rewelacyjnych upustów nie ma.

mam pytanie jaka macie opinie na tamat dilera i serwisu z Żnina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

ja brałem moją Kubotke,ładowacz i prasę w Żninie w Mark-Rolu i jestem zadowolony. Chociaż mam do nich 90 km to jak narazie dojeżdżają na tzw.zawołanie.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Na temat serwisu kuboty to kolega gazela77 może coś powiedzieć, ja jeszcze nie miałem z nimi nic do czynienia. Co do dilera to każdy próbuje przekonać na swoją stronę i twierdzi, że jego traktory są najlepsze. Mi i tak poszli na rękę w pewnej sprawie, także jestem zadowolony. Na pewno serwis zetora w Żninie zasługuje na pochwałę, bo znają się na rzeczy i szybko działają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

ja myślę o 6040 lub 7040 .jak wasze modele się sprawują bo mój kolega myśli o zakupie M 8540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Ja mam M6040 i jestem zadowolony z prac polowych i załadunkowych, ale jeśli chodzi o transport to tragedia. Wczoraj jeździłem po żużel(czyli lekki towar) to spalił mi koło 6 l/h ale pod lekkie wzniesienia nie dawał rady podjechać i musiałem redukować do 4ki a pod wyższe to 3ka i gaz do oporu żeby obroty utrzymać.

Praca z ładowaczem to już sama przyjemność przez dwa dni załadowałem 300 ton i jeszcze czekałem na rozrzutniki. Mam tura Agromaszu t202 i max mogę załadować rozrzutnik 13 tonowy, 25 jes dla mnie za wysoka.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

LeonOr czy twoja kubota pracuje przy prasie jeśli tak to czy nie brakuje jej mocy ,w domyśle mam prasę Sipma lub warfarma bez rotora powiedzmy i zastanawiam się czy da radę, a może lepiej m 7040 to jest kilka koni więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

poradzi sobie z sipmą.znajomy ciąga sipme power cut 130*130.z rotorem i nożami i mówił ze daje rade nawet dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

Skoro pociągnie to po co przepłacać a paliwa pewnie więcej te dodatkowe kuce potrzebują

a filmik fajny ,dzieciaki mówią "a wiec to tak się robi ciągniki"

Edytowano przez batrek4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

a prosze Cie bardzo. Śmiech to zdrowie ;-)

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiu2008    0

Witam mój Kolega kupuje Kubusia L5040(oczywiście za moją Namową) z przednim Tuzem i Wom teraz czeka na odbiór Maszynki,gdyż muszę po dokładać w/w wyposażenie miejmy nadzieję że zdążą przed opadami Śniegu!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj