kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ktom    1

U mnie jest 800 mth i jak ciągnik rozgrzany to biegi wchodza lżej niż w mojej Avensis

 

 

 

zmiana biegów popsuła się w nowych Kubotach, stare modele było dużo lepsze. Porównywałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkubota9    0

Powiem Ci ze u mnie na początku tez był z tym problem (a i 5 szosowa nie chciała wchodzic ale serwis sobie z tym poradził) teraz biegi teraz chodzą znacznie lżej ;) oczywiście jak rozgrzany bo jak teraz w zime jak sie odpali to z lekkim oporem ale wejdzie spokojnie ;)

Edytowano przez adamkubota9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

@ktom co do biegów to biegi u nas w 108s po rozgrzaniu oleju wchodzą lekko , natomiast w m6040 odrobinę ciężej ale nie ma tu jakiejś lawinowej różnicy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

generalnie jak zbieram bele w żniwa lub sianokosy na polu to jeżdżę na jednym biegu , zmieniając kierunek jazdy rewersem

Edytowano przez pioter03

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Kolega ma ME9000 wszystko pieknie chodzi rewers super sprawa piekny ciagnik ale za to strasznie drogi. Jak gnietliśmy qq to mówił że mu sie nudzi bo tylko rewers sobie przezucał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

@ktom co do biegów to biegi u nas w 108s po rozgrzaniu oleju wchodzą lekko , natomiast w m6040 odrobinę ciężej ale nie ma tu jakiejś lawinowej różnicy .

 

@pioter03 zdaje się że kiedyś rozmawialiśmy telefonicznie na temat Kuboty . Raczej w Polsce niema za wielu użytkowników dwóch Kubot m6040 i 108s. Zdaje się że z tej większej jesteś bardziej zadowolony ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaskader911    0

Witam;] mam pytanie związane z serwisowaniem kuboty... Otóż moja przeszła już ten pierwszy "duży" przegląd a w opisie drugiego który będzie robiony po 300mth czyli za jakiś czas :D w opisie jest napisane że olej z przekładni jest wymieniany po 600mth i też jest napisane że filtry od oleju przekładniowego miałyby byc zmienione po 300 w trakcie drugiego przeglądu trochę tego nie rozumiem... czy to jakiś błąd w tłumaczeniu instrukcji?? bo już sam nie wiem... co o tym sądzicie jak było w waszym przypadku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudemenes    2

U mnie jest 800 mth i jak ciągnik rozgrzany to biegi wchodza lżej niż w mojej Avensis

 

No to za jakieś 3 lata (jak dobije 800 mth) nie będzie problemu z wkładaniem biegów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Nie wiem w czym jest problem ale bardzo parują mi szyby w 6040 i nie moge sobie z tym poradzić. działa tylko uchylenie tylnej szyby, ale zimno się robi więc nie jest to najlepszy sposób. Ma ktoś dobry patent na suche szyby? Przy dużych mrozach jest to szczególnie dokuczliwe.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkubota9    0

Szwagier mi mówił ze gdzieś wyczytał ze mozna umyć szyby szmponem dla dzieci z wodą ale nie testowałem tego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

@LeonOr. Tak ja mam patent. Podczas pracy w zimie włącz klime i ustaw ogrzewanie na max. a jak będzie za ciepło to reguluj pokrętłem temp. Klima osusza powietrze.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Panowie-tak sobie czytam o Kubocie,praktycznie wszyscy piszecie o legendarnej wręcz oszczędności tego ciągnika a tu @tomsky pisze coś takiego "test na hamowni 1800 do 2200 obrotów poniżej 300g/kWh"- i w związku z tym mam pytanie jest li to prawda ?-pytam się bo kiedyś mierzyłem na hamowni swój ciągnik w tym zakresie obrotów spalanie ok.280-290 g/kWh dopiero przy 2200 owe 300 g/kWh (ale u mnie obroty robocze to poniżej owych 1800 z racji innej charakterystyki silnika i tam spalanie było jeszcze niższe) a marka mojego ciągnika słynie wręcz z niewiarygodnego apetytu na paliwo :D .Możecie się do tego jakoś ustosunkować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Pytanie czy jak dacie swoim KUBOTOM ostro w gwizdek to czy temperatura wam nie skacze za wysoko . Jak sobie radzi KUBOTA w wysokich temperaturach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Ze swojego doświadczenia (510 godz.- może to nie jest dużo , ale zawsze) wiem że Kubota jest bardzo odporna na wysokie temperatury .Temp. pracy łapie szybko i utrzymuje na niezmienionym poziomie bez względu na temp. czy obciążenie.Pracowałem kultywatorem podorywkowym Rolmako 3m w różnych temperaturach i warunkach - po garach dostaje zdrowo - ale temperatura zawsze w normie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

@LeonOr. Tak ja mam patent. Podczas pracy w zimie włącz klime i ustaw ogrzewanie na max. a jak będzie za ciepło to reguluj pokrętłem temp. Klima osusza powietrze.

 

Nareszcie znalazłem bolączkę zaparowanych szyb. Sposób z klimą początkowo też nie zdawał egzaminu, ale zajrzałem do filtra kabinowego i teraz to w parę sekund mam suche szyby. Filtr był tak zapchany, że nie podawał powietrza z zewnątrz tylko kręcił w kabinie cały czas wilgotne powietrze i klima nie dawała rady osuszyć takiej ilości wody.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaskader911    0

Czy mieliście jakieś problemy z instalacją elektryczną ?

 

 

jak narazie wszystko w porządku... tylko mała niegroźna awaria kiedy to podłączyłem dwie przyczepy do m8540 przepalił mi się bezpiecznik :D a tak to nie było już nic więcej;) pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Przedni napęd przy KUBOCIE trzeba włączyć na postoju czy można podczas jazdy i przy obciążeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

W M9540 zaraz za dźwignią zmiany biegów jest jeszcze jedna wajcha do czego ona służy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudemenes    2

Pewnie masz na myśli dźwignię od blokady skrzyni biegów..

Jak skrzynia jest na luzie, to możesz ją zablokować i nie można wrzucić biegu

Nie używam tego ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj