Sperling3350

Praktyki zagraniczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Jestem uczniem szkoły rolniczej i za dobre wyniki w nauce moja klasa dostała propozycję wyjazdu na 3-miesięczne praktyki do nowoczesnych gospodarstw w Niemczech (południowa Saksonia). Wszystko by było ok tylko termin jest od 1 lipca 2009 do 31 września 2009:( Czy może ktoś z was był może kiedyś na takich lub innych praktykach rolniczych??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

Ja tez dostałem taka propozycję... Faktycznie termin jest kiepski bo to jest od początku żniw aż po siew ozimin ;) Sam musze to jeszcze dobrze przemyśleć i zastanowić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha...ja mam podobnie, nie wiem czy rodzice mnie puszczą a naprawde bardzo bym chciał;) Czas największych prac w gospodarstwie itp:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasne...nawet wymagają prawa jazdy kat. T:) W praktykach przewiduje sie obsługa ciagnika, obsługa sieczkarni, orka, siew i wiele innych:) Ale poza uprawą są jeszce działy takie jak ogrodnictwo i sadownictwo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

Wszystko fajnie a ten termin jest prawdopodobnie taki temu że tam też brakuje pracowników. A jak to łatwo załatwic zorganizować praktyke ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Termin z jednej strony lipny a z drugiej strony lepszego nie można sobie wymarzyć ;). Bo zobaczycie wszystko w ,,praniu" - czyli na gorąco jak to jest w innych gospodarstwach.

 

Jedźcie i się nie oglądajcie na nic, nie ma ludzi niezastąpionych, co bez was w gospodarce żniwa się nie odbędą ? Może zasiać też bez was nie da rady ?

 

A co może pojedziecie później jak będziecie starsi ? Przecież wtedy będzie mieli jeszcze więcej obowiązków.