Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praktyki zagraniczne

75 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Sperling3350

Sperling3350

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Maszyny, j.Niemiecki

Napisany 31 grudzień 2008 - 20:29

Praktyki zagraniczne Jestem uczniem szkoły rolniczej i za dobre wyniki w nauce moja klasa dostała propozycję wyjazdu na 3-miesięczne praktyki do nowoczesnych gospodarstw w Niemczech (południowa Saksonia). Wszystko by było ok tylko termin jest od 1 lipca 2009 do 31 września 2009:( Czy może ktoś z was był może kiedyś na takich lub innych praktykach rolniczych??

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Praktyki zagraniczne Dzisiaj, 13:10
  •  

#2 Share skiet135

skiet135

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 80 postów

Napisany 31 grudzień 2008 - 21:50

Praktyki zagraniczne Ja tez dostałem taka propozycję... Faktycznie termin jest kiepski bo to jest od początku żniw aż po siew ozimin ;) Sam musze to jeszcze dobrze przemyśleć i zastanowić...

#3 Share Sperling3350

Sperling3350

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 114 postów

Napisany 31 grudzień 2008 - 22:15

Praktyki zagraniczne Haha...ja mam podobnie, nie wiem czy rodzice mnie puszczą a naprawde bardzo bym chciał;) Czas największych prac w gospodarstwie itp:(

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share kamieniak89

kamieniak89

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 688 postów

Napisany 01 styczeń 2009 - 01:09

Praktyki zagraniczne Ja też miałem taką propozycję, no ale nie skorzystałem bo termin był trochę lipny ;)
Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

#5 Share Sperling3350

Sperling3350

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 114 postów

Napisany 01 styczeń 2009 - 13:36

Praktyki zagraniczne Termin jest bardzo lipny...gdyby to był np. kwiecień, maj i czerwiec to smoliłbym nawet szkołę i bym pojechał;)

#6 Share lambogrand

lambogrand

Zaawansowany

• Members