Zaloguj się, aby obserwować  
krycha094

Czy w skrzyni dyna 4 jest możliwość odblokowania do 50 km/h

Polecane posty

b0gdan    90

podejrzewam że nie, bo jak jechałem te 41,5 to miałem gaz do podłogi na D4, a wyższego przełożenia już nie ma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Raczej nie, blokada przewaznie jest na obrotach na ostatnim biegu chyba.

 

A co 40km/h Ci nie starcza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
nie mam jeszcze tego traktora ale chciałbym się dowiedzieć czy jest taka możliwość

A jaki ciągnik masz teraz z jaka skrzynia?(ile km/h)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@krycha to nie wyscigówka zeby inny program wgrac... ;)

 

@bOgdan przy jakich obrotach masz te 41,5km/h?? i ile masz przy 1800rpm??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

obecnie mam 1014 i ciągnie z 30 km/h nie mówie że 40 to mało ale gdyby była możliwość na 50 to czemu nie skorzystać

Widziałem gdzieś w ulotce pisało że prędkość jest ograniczona do 40 (zależne od kraju) no teraz zwątpiałem może to była inna wersja skrzyni ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Do 50km/h to cięzko jest sie ciągikiem na polskich drogach rozbujac bo kazdy wie jakie sa.

 

A 40km.h to nie jest wcale wolno pisało pewnie że jest ograniczona do 40km/h bo jak przekroczy nawet o kilka km to nie dostałby homologacji np: na Polske.

 

@piterq1991: A przy jakich obrotach masz te 30km/h w 3080 jakie masz opony i skrzynie czy wogóle w 3080 była skrzynia 30km/h???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

ale mi chodzi żeby po gwarancji jakby co

a co do dróg to mam ładny kawałek dobrego asfaltu 30 kilometrów a zawsze wożę tą trasą pomidory do zakładu przetwórczego i tam by te 50km/h rozwinął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Opony to 13,6/28 i 16,9/38 czyli takie jak są oryginalnie. Obroty maksymalne 2,8tys. Skrzynia to Plus Power Shift 32/32.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

To dziwne ze tylko 30km/h leci ale to pewnie wolna skrzynia a myslałem ze w 3080 juz nie ma wolnych tylko sa 40km/h we wszystkich.

 

Do tych którzy znają sie na tych rodzajach skrzyn: To jakie wkońcu można trafic skrzynie w 3080 30km/h i 40km/h jak to sprawdzic przy zakupie trzeba sie przejechac? Nie ma innego wyjscia?

Czy wolne skrzynie czesto sie trafiają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robigal    0

To zależy jaka wersja skrzyni. Ja posiadam MF 3095 dynashift i jedzie 40km/h przy około 1900 obrotów.

Pojechał by jeszcze więcej ale prędkość jest ograniczona elektronicznie na najwyższym biegu.

W praktyce wygląda to tak że jeżeli na biegu D4 przekrocze obroty powyżej 1900 to najpierw ostrzegawczo migają kontrolki od półbiegów i jeżeli się nie zdejmie trochę gazu to zrzuci o jeden bieg niżej.

Podobno można to odblokować, ale mi ta prędkość wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia 30kmh głównie występuje w skrzyniach speedshift a zależy to od skoku półbiegu na 4 biegu.

Przy wersji przekładni 30kmh zmniejszyć o 20% a w przypadku wersji 40kmh zwiększyć o 26%,nasuwa się pytanie czy jest to już skrzynia bez możliwości kalibrowania prędkości co zrobić by z 30kmh zrobić na 40kmh oczywiście przy skrzyni speedshift,nurtuje mnie to pytanie długi czas ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
@bOgdan przy jakich obrotach masz te 41,5km/h?? i ile masz przy 1800rpm??

 

szczerze Ci powiem że nie pamiętam, bo ostatnio max speeda robiłem w październiku, ale w każdym bądź razie gaz był do dechy, nic nie migało i biegów nie redukowało. Zaraz po nowym roku będę przyprowadzał swój ciągnik z korbankowa to zobaczę jak to jest, może wersja po lifcie ma lepszego speeda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

odświeżenie tematu

W kwestii max speeda to jak dziś wracałem z Wierzchowisk z korbankowa, to przy 2200 na równym odcinku drogi dało się wycisnąć 42,4 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby zwiekszyc predkość w serii 30xx zamniena sie kolejnościa położenia dwóch trybow w przekładni planetarnej na poczatku skrzyni biegow cos w rodzaju wzmacniacza momentu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

tylko ze po tej zmianie półbieg będzie działał na zasadzie wzmacniacza czyli po jego włączeniu ciąnik bedzie zwalniał a takiego sposobu stosowania tego mechanizmu bym nie radził ponieważ skróci to jego żywotność. Oprócz tego ten system jest przewidziany i zaprojektowany tak zeby działał jako półbieg i tylko tak działa on delikatnie i płynnie. Jeżeli ktos zna zasade działania to wie o czym mówię. Oczywiście mona to zrobic tylko niech nikt później nie pisze że mu cos się rozleciało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak mozna zrobic w autotronicu i jest tak w instrukcji obslugi serii 30xx i 31xx zamienia sie miejscami 4 tryby jezeli mialo by to spowodowac uszkodzenie przekladni to by tego niepodawali chyba raczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

a czy w mojej wypowiedzi widziasz takie słowo jak "uszkodzenie" napisałem jedynie że skraca zywotność tarcz zwłaszcza tej duzej. W przypadku pewnych nieszczelności układu zwłaszcza siłownika, co jest niemal pewne w 20 letnim ciągniku, to i małe tarcze będe się dużo szybciej zuzywały po zamianienie miejscami no chyba że ktoś przestanie uzywac speedshift ale taka zamiana jest jak najbardziej mozliwa i niezbyt skomplikowana. Tylko ja w swoim ciągniku bym czegoś takiego nie zrobił. Jezeli chodzi o scisłośc to trzeba zamienić miejscami tryb z wałka sprzęgłowego z tym na wałku skrzyni biegów i odwrócić 3 tryby podwójne w koszu speedshift. W istrukcji jest to zamieszczone ponieważ nawet jezeli byłoby to zrobione w nowym ciagniku to dajmy na to speedshift bedzie działał bez problemu np 4 tys. mth co jest wartością nie najgorszą ale te same tarcze w wolniejszej skrzyni mogą słuzyc powiedzmy 7 tys. mth oczywiście wszystko zalezy od sposobu i częstości uzywania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

kiedy wujek kupował swojego MF 5465 to mowił cos ze pogwarancyjnie da rade zrobic do 50km/h ale po co hee skrzynia dostanie i przyjda wydatki i bedzie placz ;) napewno sie daa serwisant o tym mowił ze za 900 zlotowek zrobi B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Nie mam już ochoty opie...ać kogoś za bajki.

Jak mam chwilę to czytam tematy poświęcone maszynom korbankowa, bo mam dostęp do większości danych i mogę odpowiedzieć na pytanie.

Seria 5400 ma skrzynię Dyna4 - 40km/h, co nie oznacza kagańca do 40stu, tylko jej możliwości. Kagańce mają dopiero 6400 i wyżej.

A jak wujek po gwarancji przerobi za 9 stówek dyne na 50, to daj znać :) , chętnie to obadam.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj