pawel

C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

Polecane posty

znajomy ma oryginalnie pod kierownicą, i ma nagrzewnicę , ja nawet wywalam to ogrzewanie co tam jest bo i tak będę montował cały nawiew pod dachem

Edytowano przez azifelek115622

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

możesz może porobić zdjęcia u tego znajomego?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@Nikita_Bennet jeśli jesteś zaiteresowany ja mogę wstawić coś z 912, jaki rzut cię interesuje ?


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

pod kierownicą to troche kiepski pomysł moim zdaniem bo przy każdym rozpoławianiu ciągnika trzeba odpowietrzać wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

@mocher- dokładnie jak jest pod kiera to tylko dodatkowy problem przy rozpoławianiu, ale ogólnie to tam orbitrol pasuje nie wiem czy oryginalnie nawet tam nie montowali, i z nagrzewnicy rezygnować nie trzeba, choc i tak mary efekt z tej nagrzewnicy jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

pod kierownicą to troche kiepski pomysł moim zdaniem bo przy każdym rozpoławianiu ciągnika trzeba odpowietrzać wspomaganie

 

 

Rozpoławiałem już kilka razy i jakoś nigdy nawet nie pomyślałem o odpowietrzaniu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
@Nikita_Bennet jeśli jesteś zaiteresowany ja mogę wstawić coś z 912, jaki rzut cię interesuje ?
a masz go oryginalnie wstawionego?

Interesuje mnie to jak wygląda oryginalnie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaTiOs95    0

Ja proponował bym założyć pod kierownicą ze względu na to że będzie lżej chodzić niż pod sprężarką czy chłodnicą. Ewentualnie jak komuś będzie przeszkadzać przy rozpoławianiu to proponuje umiejscowić go gdzieś w okolicach wydechu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rozpoławiałem już kilka razy i jakoś nigdy nawet nie pomyślałem o odpowietrzaniu.

 

W instrukcji napraw jest jak dobrze kojarzę napisane, że aby odpowietrzyć taki układ wystarczy skręcić kierownicą najpierw chyba maksymalnie w lewo później max. w prawo i tak ze 3 razy powtórzyć i po kłopocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

Wstawiając orbitrol pod kierownicą odpadają problemy z przegubami wałka kierowniczego przy bloku silnika. Zawsze to mniejsze luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, byłem u znajomego oglądnąc co i jak z tym orbitrolem pod kierownicą, zdjęcia nie zrobiłem, bo nie warto(zbytnio nie było by widać) ale widziałem to i mam koncepcję by to tak zrobić, jutro mi ma przywieść kurier części, także jak będę to przerabiał to zrobię kilka zdjęć krok po kroku, co przyciąłem co dorobiłem i wstawię tutaj, może się przydają komuś

Edytowano przez azifelek115622

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Wczoraj rozmawiałem z kolegą, który m ma w jednej dwunastce orbitrol, a w drugiej półserwo , i mówi ze o wiele lzej kreci sie na tym półserwie, nawet na wolnych obrotach leciutko.

Edytowano przez ursus1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
Wstawiając orbitrol pod kierownicą odpadają problemy z przegubami wałka kierowniczego przy bloku silnika. Zawsze to mniejsze luzy.
i o to właśnie chodzi. Może kiedyś będę zmuszony wymienić serwo to wtedy będę robił tak aby było jak najmiej krzyżaków.
witam, byłem u znajomego oglądnąc co i jak z tym orbitrolem pod kierownicą, zdjęcia nie zrobiłem, bo nie warto(zbytnio nie było by widać) ale widziałem to i mam koncepcję by to tak zrobić, jutro mi ma przywieść kurier części, także jak będę to przerabiał to zrobię kilka zdjęć krok po kroku, co przyciąłem co dorobiłem i wstawię tutaj, może się przydają komuś
czekamy ;)

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak na razie dzisiejsze zdjęcia z postępów w rozbiórce ;] i niestety części będą w poniedziałek bo kurier zawiódł, także po niedzieli możecie się spodziewać zdjęć orbitrola pod kierownicą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Ja przerobiłem w 1201 na pól serwo i jestem nie zadowolony. Problem taki ze ciężko się kręci i czasami się zacina i nie idzie ukręcic kierownica jak by był brak oleju, jak się trochę po siłuję to puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

może zastosowałeś przewody o zbyt małej średnicy, miałem kiedyś podobną sytuację w starze 200 były zbyt cienkie przewody i wszystko się dławiło i nie chodziło tak jak powinno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety do końca tygodnia nie dam rady zrealizować mojego planu , wyskoczyła awaria i trochę się przeciągnie ta przeróbka , ale gwarantuję że zdjęcia będą z mocowania orbitrola pod kierownica :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
    • Przez ursusikc330m
      Witam,ciężko się kieruje kierownicą w moim 1634 orbitrol był robiony i dalej to samo
    • Przez tom31
      Miał ktoś podobny problem ze wspomaganiem w 1224?Otóz sytuacja wyglada nastepujaco,podczas długiej pracy ciągnikiem od czasu do czasu kierownica zrobi sie twarda [jak by ciagnik był zgaszony nie idzie ukrecic kierownicą] a koła samoczynnie skrecaja w prawo i lewo siłownik wymienione uszczelnienie bo pierwsze podejrzenie ze przepuszcza drugie pompa przy obrotach silnika 1500 pokazuje 100bar a przy 1000 800 czyli cisnienie prawidłowe.Czy to wina orbitrola bo raczej pompa odpada bo cisnienie ma,Miał ktoś kiedys podobną usterke?Podzielcie się spostrzezeniami mysle ze chyba najlepeij bedzie zacząc od wymontowania orbitrola i dania go do sprawdzenia w jakimś zakładzie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj