pawel

C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

Polecane posty

locke    293

Nie,na rozgrzanym oleju powinno lekko się kręcić.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mocher były jakieś opiłki i inne syfy w zaworze? Zauważyłeś jakieś oznaki niesprawności w zaworze po rozkręceniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

Z tego co pamiętam to serwo chodziło ładnie a pompa była walnięta i miał zerwane mocowania i dlatego zostało wyjęte. Opiłków nie było, obydwa zaworki pracowały, z tym że jedno ciężko wychodziło z tej tulejki, i ta sprężyna od zaworków była trochę zdeformowana. Poza tą sprężyną nie stwierdziłem jakichś nieprawidłowości co mogły by się przyczynić do niesprawności tego układu, jeżeli był nie sprawny. Po niedzieli pewnie w 1224 będę rozbierał tak samo serwo to będę miał porównanie tu i tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

Nie tędy droga . Sprawdzałeś inne elementy układu ?: pompa ,olej, zawór na zbiorniczku , rozdzielacz , manszety w serwie , gładzie w serwie , na końcu zaworek o którym mowa wyżej .

 

widzisz, ja pytałem tak bardziej teoretycznie, bo za rok prawdopodobnie będę zakładał przedni napęd do tego ciągnika, więc wtedy zamontuje orbitrol. a ten rok się jakoś przemęcze


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

Dzisiaj przetestowałem serwo w 1224 z którego wcześniej wykręciłem zawór, niestety w zaworze nie było żadnego syfu ani niczego co mogło by przeszkadzać w prawidłowym funkcjonowaniu. Jedynie zaworki miały gładź trochę za dużo podtartą, założyłem z drugiego serwa w którym były prawie jak nowe (prawie dlatego bo coś pracowały ale wyglądały naprawdę w porządku ). Niestety po tej operacji poprawa może w 5% skuteczności serwa. Także u mnie trzeba szukać gdzieś indziej przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozik251    9

Witam! Jak zamocować siłownik od orbitrola w ursusie C 385 a ??


Mój kanał na YouTube:

Żywiec Akpil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;) Mam założony orbitrol w ursusie 1014 i kieruje się lekko ale gdy wyjade na prosty odcinek drogi i przejade tak gdzies z 5 km to na prostej drodze kierownica do okoła obróci mi cię może z 4 bądź 5 razy :/ mam gałke na kierownicy i zamontowaną pod lewą reką to mogę policzyc właśnie obroty... Moje pytanie: Czy te ciągniki na orbitrolu już tak mają? Czy można to poprawić? orbitrol mam zamontowany przy kierownicy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    21

Witam mam zalozony orbitrol w c385 na balonie. Jezeli by to komus pomoglo to moge wstawic zdjecia mocowan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozik251    9

A do czego mathewc385 masz przymocowany siłownik ?? Bo na tej osi niema żadnych uchwytów??


Mój kanał na YouTube:

Żywiec Akpil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

jak nie masz przy napędzie uchwytów do mocowania siłownika to trzeba albo nawiercić i nagwintować otwory lub pospawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;) Mam założony orbitrol w ursusie 1014 i kieruje się lekko ale gdy wyjade na prosty odcinek drogi i przejade tak gdzies z 5 km to na prostej drodze kierownica do okoła obróci mi cię może z 4 bądź 5 razy :/ mam gałke na kierownicy i zamontowaną pod lewą reką to mogę policzyc właśnie obroty... Moje pytanie: Czy te ciągniki na orbitrolu już tak mają? Czy można to poprawić? orbitrol mam zamontowany przy kierownicy ;)

 

ma ktos tak w swoim z tą kierownicą?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

to raczej wina orbitrola, ma prawdopodobnie nieszczelności w środku i dlatego tak się robi, u kolegi w zetorze też tak było że jak się jechał po prostej i kontrowało się tor jazdy to kierownica zmieniała swoje położenie cały czas, raz gałka była pod lewa ręką raz pod prawą, potem u góry itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja podobnie mam w nowym NH, może nie aż tyle, na 5 km to z pół obrotu. Zgłaszałem na serwis, powiedzieli że to norma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qawsedr    1

Witam ;) Mam założony orbitrol w ursusie 1014 i kieruje się lekko ale gdy wyjade na prosty odcinek drogi i przejade tak gdzies z 5 km to na prostej drodze kierownica do okoła obróci mi cię może z 4 bądź 5 razy :/ mam gałke na kierownicy i zamontowaną pod lewą reką to mogę policzyc właśnie obroty... Moje pytanie: Czy te ciągniki na orbitrolu już tak mają? Czy można to poprawić? orbitrol mam zamontowany przy kierownicy ;)

 

ma ktos tak w swoim z tą kierownicą? ;)

Obrót kierownicy w układzie z orbitrolem bierze się z różnicy objętosci siłownika (po stronie tłoczyska jest mniejsza). Kierownica w przypadku Twojego U-1014 pewnie obraca się w lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qawsedr    1

Normalnym jest że kierownica obraca się w tą stronę, przy skręcie w którą tłoczysko siłownika się wysuwa. Jeśli jest inaczej, przyczyną może być jakaś nieszczelność lub rozregulowany zawór w orbitrolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konvaro    4

Witam, nie jestem nowy tylko zapomniałem hasła do starego konta, ale nie wazne. Mam pytanie do tych co montowali ta łapę do przodka po przez wiercenie i gwintowane. Otóż dobrze się trzyma to połączenie? Jak gruba jest ścianka przedniego mostu w tym miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

Ja wczoraj przyprowadzilem 914 od mech. bo zakladalem orbitrol. I przyspawal gruby kawal metalu do mostu nagwintowany by pasowal ten uchwyt na skrecenie przez sruby i dokrecil ten uchwyt do tego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konvaro    4

A nie wiesz może czym on to przyspawal? Zwykło spawarką czy migomatem? Czy może jeszcze czymś innym?

Edytowano przez Konvaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
    • Przez ursusikc330m
      Witam,ciężko się kieruje kierownicą w moim 1634 orbitrol był robiony i dalej to samo
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj