Skocz do zawartości

Zdjęcie

Opisy nowych DF i Lamborghini.


28 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 27 grudzień 2008 - 20:17

Opisy nowych DF i Lamborghini. Postanowiłem założyć ten temat gdyż może te opisy pomogą komuś kto chce kupić nowy ciągnik ze stajni Deutz Fahr lub Lamborghini.



Deutz Fahr:



AGROKID 210-220-230
39 - 50 Moc (KM)

Kompaktowy ciągnik na wszelkie potrzeby Gama ciągników kompaktowych i nowoczesnych, stworzonych dla prac w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Zaczynając od prac polowych, poprzez uprawy specjalistyczne, prace w szklarniach, sadach oraz przy konserwacji zieleni, seria Deutz- Fahr Agrokid jest doskonałym rozwiązaniem.

* Silnik Mitsubishi EURO III, 4 cylindry, turbo o wolnossący, od 1500 do 1758 cm3
* Zsynchronizowana skrzynia biegów: 16P + 16T z super reduktorem i zsynchronizowanym inwersorem,prędkość 30 km/h
* Niezależny układ hydrostatycznej kierownicy
* Układ hydrauliczny podnośnika i 6-cio drogowych dystrybutorów, z pompą 30 l/min
* Kąt skrętu kół 570
* Napęd na wszystkie koła z blokadą dyferencjału na obydwu osiach
* Niezależne sprzęgło wałka odbioru mocy z obrotami 540/1000/540ECO
* Wydajny podnośnik hydrauliczny tylny o udźwigu do 1200 kg
* Podnośnik przedni zintegrowany o udźwigu 400 kg oraz niezależny W.O.M. przedni 1000 obr./min
* Precyzyjna regulacja hydrauliki - regulacja pozycyjna, siłowa i mieszana




AGROPLUS 310-320-410
70 - 87 Moc (KM)

Kompaktowe ciagniki Agroplus zostaly stworzone z mysla o tych, którzy poszukuja ciagnika wszechstronnego, który sprosta pracom polowym, jak równiez pracom w obrebie zabudowan gospodarskich. Nowy silnik Euro III, zwarta budowa, idealny do poruszania sie w ograniczonej przestrzeni, bogaty wybór przekladni, to tylko niektóre mozliwosci jakie oferuje nowa seria modeli Agroplus. Modele Agroplus to oferta róznorodnych kompletacji, wysoki komfort i nowoczesne rozwiazania technologiczne, dzieki czemu ciagniki te sprawdzaja sie w róznych typach prac i staja sie niezastapione w gospodarstwie.


* Silnik SDF serii 1000 Euro III, 3 i 4 cylindry, turbo lub turbo intercooler, z regulacja elektroniczna
* Inwersor hydrauliczny zalaczany pod obciazeniem poprzez dzwignie pod kierownica oraz system Stop&Go
* Skrzynia 5 biegów z Powershift o 3 zakresach, 45P + 45T
* Skrzynia 5 biegów Overspeed, predkosc maksymalna (40 km/h) przy ekonomicznych obrotach silnika
* Kabina na czterech slupkach
* Mozliwosc dachu wysokiej widocznosci
* Uklad hydrauliczny o wysokiej wydajnosci z pompa 54 l/min oraz 6-cio drogowe rozdzielacze hydrauliczne z regulacja przeplywu
* Podnosnik z elektroniczna regulacja o udzwigu 3600 kg




AGROPLUS S 320-410-420
82 - 96 Moc (KM)

Specjalista do sadów Agroplus S to nowoczesne rozwiązanie dla tych, którzy oczekują od ciągnika specjalistycznego precyzyjnego działania. Trzy modele Agroplus S o nowoczesnej technologii, ogromnej zwrotności i wysokim komforcie pracy umożliwiają efektywną prace między rzędami w sadach.



* Silnik SDF serii 1000 EURO III, 3 i 4 cylindry,turbo intercooler, regulacja elektroniczna
* Możliwość zmiany i programowania obrotów silnika poprzez przycisk
* Skrzynia biegów Overspeed 5 biegów z Powershift o 3 zakresach (45 w przód + 45 w tył), prędkość maksymalna 40 km/h, również przy ekonomicznych obrotach silnika
* Inwersor hydrauliczny pod obciążeniem i system Stop&Go
* W.O.M., napęd na obie osie i blokada mechanizmów różnicowych sterowane elektrohydraulicznie
* Układ hydrauliczny z pompą o wydajności 58 l/min: możliwość rozdzielaczy 6-cio drogowych
* W.O.M. tylny 540/540E/1000 Kąt skrętu kół 55°



AGROPLUS F 320-410-420
82 - 96 Moc (KM)

Zwinny i wszechstronny Gama Agroplus F to specjalny ciągnik do specjalnych upraw i zadań. Stworzony z myślą o sadach. Odpowiednie rozwiązania techniczne, zwrotność i wąska budowa sprawia, że ciągnik ten idealnie się sprawdza podczas pracy w warunkach ograniczonej przestrzeni w nowoczesnych sadach.



* Silnik SDF serii 1000 EURO III, 3 i 4 cylindry,turbo intercooler, regulacja elektroniczna
* Możliwość zmiany i programowania obrotów silnika poprzez przycisk
* Skrzynia 5 biegów z Powershift w 3 zakresach,45P + 45T
* Skrzynia biegów OVERSPEED z prędkością maksymalną40 km/h, osiąganych również przy ekonomicznych obrotach silnika
* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą oraz system Stop&Go
* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła
* Kąt skrętu kół 60°
* Kabina o czterech słupkach, izolowana i wyciszona
* Nowoczesny design maski silnika




AGROFARM 410-420-430
85 - 109 Moc (KM)

Agrofarm to ciągniki różnorodne i kompaktowe, przeznaczone do prac polowych, jak również prac we wewnątrz gospodarstwa: orka, sianokosy, prace w kombinacji. Różnorodność zastosowań sprawia, że gama ciągników Agrofarm świetnie się sprawdza tak w mniejszych, jak i większych gospodarstwach.

* Silnik DEUTZ, EURO III, seria 2012,
4 cylindry turbo, pojemność skokowa 4038 cm3
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* Ergonomiczna kabina ze strukturą na czterech słupkach
* Skrzynia 5 biegów w 4 zakresach z super reduktorem i HI-LO
* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą
* WOM o czterech prędkościach
* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła





AGROTRON K 410-420-610-430
99 - 127 Moc (KM)

Od orki do siewu, od oprysków do zbioru, od transportów do prac w gospodarstwie, Agrotron K zachowuje się jak prawdziwy profesjonalista sektora rolniczego, który świetnie sobie radzi na różnych polach i różnych gospodarstwach. Ciągnik o wielkich możliwościach.

* Silnik DEUTZ turbo intercooler, 4 i 6 cylindry, pojemność skokowa od 4038 do 6057cm3 z elektroniczna regulacją
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* Układ napędowy ZF, ze skrzynią biegów o 4 zakresach z POWERSHIFT (3 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk): 24+8 wybierane jedną dźwignią lub 36+12 z super-reduktorem. Prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h.
* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą: możliwa zmiany kierunku jazdy do 12 km/h
* Podnośnik elektroniczny z radarem oraz WOM o czterech prędkościach 540/540E i 1000/1000E obr/min
* Nowa kabina "sound poof" z szybami o podwójnych dźwiękochłonnych komorach




AGROTRON K 410-420-610-430 ProfiLine
100 - 127 Moc (KM)

Agrotron K powstał również w wersji ProfiLine, której wyposażenie seryjne jest bardzo interesujące, zawierające zaawansowane rozwiązania technologiczne, doceniane tak przez profesjonalistów jak i tych, którzy oczekują maksymalnej wydajności.

* Automatic Powershift (APS)
* Układ hydrauliczny zamknięty 83 l, Load Sensing, z pompą o zmiennej wydajności
* 4 dystrybutory sterowane elektrohydraulicznie (8-o drogowe), z regulacją przepływu i czasu
* Oddzielny zbiornik oleju 35
* l Wielofunkcyjny podłokietnik ze zintegrowanym joystickiem
* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji
* Monitor wykonawczy kontrolujący wydajność
* Automatyczna klimatyzacja




AGROTRON M 600-610-620-640-650
132 - 192 Moc (KM)

Agrofarm to ciągniki różnorodne i kompaktowe, przeznaczone do prac polowych, jak również prac we wewnątrz gospodarstwa: orka, sianokosy, prace w kombinacji. Różnorodność zastosowań sprawia, że gama ciągników Agrofarm świetnie się sprawdza tak w mniejszych, jak i większych gospodarstwach.

* Silnik DEUTZ, EURO III, seria 2012, 4 cylindry turbo, pojemność skokowa 4038 cm3
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* Ergonomiczna kabina ze strukturą na czterech słupkach
* Skrzynia 5 biegów w 4 zakresach z super reduktorem i HI-LO
* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą
* WOM o czterech prędkościach
* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła




AGROTRON M 600-610-620-640-650 ProfiLine
132 - 184 Moc (KM)

Seryjne wyposażenie na najwyższym poziomie, stworzone z myślą o najbardziej wymagających profesjonalistach sektora rolniczego i dla tych, dla których najważniejsza jest wydajność, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego komfortu.

* Wielofunkcyjny podłokietnik ze zintegrowanym joystick`iem
* Skrzynia biegów Automatic Powershift (APS)
* Dystrybutory sterowane elektrohydraulicznie
* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji
* Sprzęgło załączane poprzez przycisk na dźwigni skrzyni biegów
* Boczna konsola o maksymalnej ergonomii





AGROTRON TTV 610-620
165 - 184 Moc (KM)

Układ napędowy TTV w Agrotronie to odzwierciedlenie najbardziej zaawansowanej technologii zastosowanej w układach napędowych maszyn rolniczych. Możliwość bezstopniowej zmiany prędkości, wykorzystania w pełni mocy silnika, bez wysiłku, bez szarpnięć, wszystko to dzięki inteligentnemu podziałowi przepływu mocy pomiędzy układem hydraulicznym i mechanicznym. Nie ma już problemy przełożeń za długich lub za krótkich, ponieważ bezstopniowa skrzynia biegów to zakres prędkości bez przerw wykorzystujących całą energię silnika. Praca jest prosta i wygodna, a automatyzacja staje się cennym sojusznikiem dla rolnika, tak jak tradycja dla Deutz-Fahr.

* Nowe silniki DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów, 24 zawory, turbo intercooler, regulacja elektroniczna i system recyrkulacji spalin
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* Skrzynia biegów bezstopniowa prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h.
* Joystick PowerComV: główne funkcje układu napędowego zawsze pod kontrolą
* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji
* Układ hydrauliczny zamknięty "Load Sensing"




AGROTRON L 720
220 Moc (KM)

Agrotron L 720 to zaawansowana technologia w każdym szczególe, zapewniająca niezawodność i osiągi we wszystkich zastosowaniach. Nowoczesna technologia silników DEUTZ Common Rail Euro III o regulacji elektronicznej, układ napędowy Automatic Power Shift z PowerShuttle, system ASM dla automatycznego sterowania napędem przednim i blokadą mechanizmów różnicowych sprawiają, że praca jest prosta przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego komfortu i wydajności.

* Silnik DEUTZ,Common Rail Euro III, 6 cylindrów, pojemność skokowa 7146cm3, turbo intercooler, regulacja elektroniczna
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* Skrzynia biegów AUTOMATIC POWERSHIFT 27 biegów (9 biegów w Powershift) o podwójnej sekwencji sterowana elektrohydraulicznie
* Electric Parking Brake: mechaniczno-elektroniczy system hamulca stacjonarnego, zwiększający stopień hamowania ciągnika, bezpieczeństwo i komfort pracy
* Układ hydrauliczny "Load Sensing" z pompa o zmiennej wydajności 113 l/min
* Dystrybutory hydrauliczne 8-io drogowe z dżwignia Joystick (4-ro drogowe) sterowane elektrohydraulicznie
* DPC: Deutz Power Control, inteligentne sterowanie mocą w zależności od warunków pracy
* Most przedni na zawieszeniu hydraulicznym oraz kabina amortyzowana na zawieszeniu pneumatycznym regulowanym automatycznie




AGROTRON TTV 630
224 Moc (KM)

Stworzone dla zawodowców, Agrotron X 710-720 doceniane są za wysokie osiągi, niezawodność, niskie koszty eksploatacji, wysoki komfort i prostotę obsługi. Wyposażone w silniki Deutz, Common Rail Euro III o pojemności 7146 cm3, z czterema zaworami na cylinder i regulacją elektroniczną, układ napędowy o 6-ciu przełożeniach z Automatic Powershift oraz wydajny układ hydrauliczny o trzech niezależnych obwodach.

* Silnik DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów,24 zawory, pojemność skokowa 7146cm3, turbo intercooler, regulacja elektroniczna oraz system recyrkulacji spalin
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* Skrzynia biegów o 6 zakresach z AUTOMATIC POWERSHIFT (4 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk): 40+40 z super reduktorem, prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h przy ekonomicznych obrotach
* silnika
* Kabina na zawieszeniu pneumatycznym o regulacji automatycznej
* Układ hydrauliczny zamknięty "Load Sensing" z pompa o zmiennej wydajności
* Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem
* Most przedni na zawieszeniu hydraulicznym oraz kabina amortyzowana na zawieszeniu pneumatycznym regulowanym automatycznie
* Comfortip: proste programowanie i wywoływanie sekwencji operacji



Model wyposażony w silnik, układ napędowy i układ hydrauliczny o najbardziej zaawansowaną technologii.

* Silnik DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów,24 zawory, turbo intercooler, regulacja elektroniczna i system recyrkulacji spalin
* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)
* DPC: Deutz Power Control, inteligentne sterowanie mocą w zależności od warunków pracy
* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem z podwójnym sprzęgłem wielotarczowym w kąpieli olejowej
* Skrzynia biegów bezstopniowa, prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h.
* Układ hydrauliczny zamknięty "Load Sensing" pompą o zmiennej wydajności 160 l/min i 6-o drogowymi dystrybutorami
* Wielofunkcyjny monitor sterujący głównymi funkcjami
* Nowa kabina na autopoziomującym zawieszeniu zapewniającym komfort i optymalne wyciszenie kabiny
* Monolityczna maska silnika



AGROTRON X 710-720
250 - 275 Moc (KM)

A tutaj cała gama ciągników marki DEUTZ-FAHR w formacie PDF:
http://www.deutz-fah...pdf?ccode=pl-PL




Lamborghini:



RS 80-90-100/RF 80-90-100
82 - 96 Moc (KM)

Stosowne napędy, ograniczona wysokość i zwarte wymiary są wymogami koniecznymi, lecz, jak by nie patrzeć, ciągnik tej klasy może być wielki dzięki łatwości poruszania się, gdy zaczyna się robić ciasno: na przykład w sadach i winnicach.

* Silnik SDF EURO III, seria 1000, turbo, 3 lub 4 cylindry, turbo lub turbo intercooler, z elektroniczną regulacją
* Możliwość zmiany i programowania obrotów silnika poprzez proste naciśnięcie przycisku
* Skrzynia biegów o 5-ciu przełożeniach z Powershift ( 3 biegi pod obciążeniem)
* Skrzynia biegów Overspeed: prędkość maksymalna ( 40 km/h ) również przy ekonomicznych obrotach silnika
* Inwersor hydrauliczny pod obciążeniem załączany poprzez dźwignię pod kierownicą i system STOP&GO
* Elektrohydrauliczne sterowanie WOM-em, napędem na obie osie oraz blokadą mechanizmów różnicowych
* Układ hydrauliczny o wydajności 58 l/min., 6-cio drogowe rozdzielacze hydrauliczne
* WOM 540/540 ECO/1000
* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła
* Kąt skrętu kół 550
* Kabina o czterech słupkach i wysokiej widoczności izolowana i wyciszona
* - Nowoczesna linia maski




R1. 35-45-55
35 - 50 Moc (KM)

Niewielki, kompaktowy, ale zacięty jak duży ciągnik. Lamborghini R1 to nowy standard osiągów w przedziale mocy od 35 do 55 KM, gama uniwersalna, różnorodna, przydatna do pracy zarówno na otwartym polu, jak i w niewielkich gospodarstwach rolnych, na poziomie hobbystycznym oraz w uprawach specjalistycznych.

* Silnik MITSUBISHI Euro III, 4-ro cylindrowy, z chłodzeniem ciecz/ olej, turbo
* Tłumik pod maską z wylotem bocznym
* Zsynchronizowana skrzynia biegów: 16P + 16T z super reduktorem i zsynchronizowanym inwersorem 30 km/h
* Niezależny układ hydrostatyczny kierownicy
* Układ hydrauliczny z pompą o wydajności 30 l/min, dystrybutory 6-cio drogowe z szybkozłączami
* Kąt skrętu kół 570
* Elektrohydrauliczne załączanie blokady mechanizmów różnicowych przednich i tylnych
* WOM tylny: 540/540 ECO/1000 obr/min.
* Podnośnik przedni o udźwigu 400 kg i WOM 1000 obr./min. sterowany elektrohydraulicznie z blokadą
* Oryginalna kabina z klimatyzacją i filtrem węglowym





R2.56-66-76-86
55 - 87 Moc (KM)

Jeśli w ciągniku szukacie uniwersalności, skłaniacie się ku maszynom o niskim stosunku masy do moc i wymagacie wysokich osiągów zwłaszcza na wałku odbioru mocy, zwróćcie uwagę na R2 Lamborghini: uniwersalny, do wszystkich prac, wyjątkowo wygodny, zaawansowany technicznie i elegancki jak każdy szanujący się ciągnik Lamborghini. R2 jest oferowany w szerokiej gamie napędów i wyposażeń, od małego 56 - idealnego do prac w gospodarstwie - do mocnego 86, potrafiącego pewnie poruszać się przy ciężkiej pracy na otwartym polu.

* Silnik SDF serii 1000 EURO II, 3 lub 4-ro cylindrowe, turbo, regulacja elektroniczna i OVERBOOST (*)
* Skrzynia biegów Powershift 45P + 45T z Overseed lub 30P +15T z mini i super reduktorem
* Inwersor hydrauliczny z systemem Stop&Go lub inwersor mechaniczny zsynchronizowany
* Sterowanie elektrohydrauliczne: WOM-u, napędu i blokad mechanizmów różnicowych
* Kabina z dachem wysokiej widoczności lub dachem standardowym
* Układ hydrauliczny z pompą 49 lub 54 l/min. oraz 6-cio drogowymi rozdzielaczami z regulacją przepływu




R3.EVO 85-100-110
85 - 109 Moc (KM)

Trzy: liczba doskonała. EVO: zawarta w trzech prostych literach koncepcja ewolucji oraz wytyczania nowych horyzontów. R3 EVO na nowo definiuje standardy dla ciągników średniej mocy, włączając awangardowe rozwiązania technologiczne do solidnego projektu będącego najlepszą syntezą know-how firmy Lamborghini. Wysokie osiągi, ergonomia, ekskluzywny projekt: kompaktowość konstrukcji, technologia użytkowa i rozwiązania techniczne o sprawdzonej skuteczności, wszystko to podkreśla potencjał nowych silników Deutz. R3 EVO, przyczółek technologii stosowanej w mechanizacji rolnictwa

* Silniki DEUTZ, Euro III serii 2012, 4 cylindry turbo o pojemności 4038 cm3
* Kompatybilność z biodieslem w 100% (B100)
* Nowoczesny design monolityczne maski silnika i ergonomicznej kabiny o czterech słupkach dla zapewnienia maksymalnej widoczności
* Skrzynia biegów z 5 biegami w 4 zakresach (40P+40T) z super reduktorem i HI-LO
* Prędkość maksymalna 40 km/h, również z Overspeed
* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą, czujnik bezpieczeństwa
* WOM o 4 prędkościach 540/540ECO/1000/1000ECO obr./min.
* Układ hamulcowy na cztery koła z możliwością park brake




R6. 100-110-115-125
99 - 127 Moc (KM)

Innowacyjne technologie oraz wysoka jakość komponentów to główne elementy projektu, który został opracowany z myślą o zróżnicowanych potrzebach średnich gospodarstw: orka, siew, prace polowe, żniwa, szybki transport. Na tego rodzaju zapotrzebowanie Lamborghini odpowiada gamą ciągników, które są w stanie zapewnić najwyższe parametry pracy.

* Silniki DEUTZ Euro III, turbo intercooler, 4-ro i 6-cio cylindrowe o pojemności od 4038 do 6057 cm3, regulowane elektronicznie i z systemem wtryskowym Common Rail
* Kompatybilność z biodieslem w 100% (B100)
* Skrzynia biegów z POWERSHIFT o 3 zakresach, prędkość maksymalna 50 km/h, ograniczona do 40 km/h, przy ekonomicznych obrotach silnika
* Układ hydrauliczny otwarty lub zamknięty z Load Sensing, pompą o zmiennej wydajności i z oddzielnym zbiornikiem oleju
* Podnośnik regulowany elektronicznie z radarem, WOM o 4 prędkościach 540/540ECO i 1000/1000ECO obr/min.
* Maksymalny komfort zapewniony przez most przedni zawieszony i kabinę na zawieszeniu mechanicznym lub pneumatycznym o automatycznej regulacji
* Nowa kabina "sound poof" z szybami o podwójnych dźwiękochłonnych komorach




R6 130-140-160-175-185
132 - 192 Moc (KM)

Już dzisiaj Lamborghini przedstawia ciągniki jutra: niezniszczalne, niezawodne i zaawansowane technologicznie. R6 to nowa generacja ciągników, które mogą śmiało konkurować z najlepszymi maszynami wyższych kategorii: zarówno pod względem osiągów, mocy, klasy, jak i komfortu.

* Silnik Deutz Euro III, tutbo intercooler, 6 cylindrów, 12 lub 24 zawory, regulacja elektroniczna i system wtryskowy Common Rail
* Kompatybilność w 100% z Biodiesel ( B100 )
* Skrzynia biegów z POWERSHIFT o 4 przełożeniach, prędkości maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h ( ze względuna przepisy o ruchu drogowym ) również przy ekonomicznych obrotach silnika
* układ hydrauliczny zamknięty lub otwarty z pompą o zmiennej wydajności do 120 l/min/200 bar(LoadSensing)
* Elektroniczny Podnośnik z radaremWOM o prędkościach 540/ 540ECO/ 1000/ 1000ECO
* Maksymalny komfort zapewniony poprzez most przedni z zawieszeniem hydraulicznym autopoziomujacym i amortyzowaną kabinę na zawieszeniu pneumatycznym o automatycznej regulacji
* SDS: system programowania i zapamiętywania powtarzanych operacji




R6 VRT
165 - 224 Moc (KM)

R6.VRT to nowa gama ciągników Lamborghini wyposażonych w bezstopniową skrzynie biegów: innowacyjny system w którym kombinacja układu hydraulicznego i mechanicznego umożliwia kontrolę prędkości bez ograniczeń, przy zredukowanym zużyciu komponentów hydrostatycznych na korzyść wysokich osiągów w każdych warunkach pracy. Dzięki czemu ciągnik uzyskuje ogromną zwrotność, oszczędność zużycia paliwa oraz żywotność. Nowa bezstopniowa skrzynia biegów VRT (Variable Ratio Transmission) umożliwia, w prosty i precyzyjny sposób, wybór obrotów silnika i prędkości R6, optymalizując osiągi i wydajność. Rezultat to maksymalne wyniki w każdych warunkach pracy, pełna kontrola ciągnika oraz najwyższy poziom komfortu pracy.


* Nowe silniki DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów, 24 zawory, turbo intercooler, regulowane elektronicznie, system recyrkulacji spalin
* Kompatybilność w 100% z Biodieselem (B100)
* Bezstopniowa skrzynia biegów, prędkość maksymalna 50 km/h, ograniczona do 40 km/h, przy ekonomicznych obrotach silnika
* Sterowanie głównymi funkcjami napędu poprzez wielofunkcyjny podłokietnik z joystickiem
* Układ hydrauliczny zamknięty z pompą o zmiennej wydajności (Load Sensing)
* Elektroniczny Podnośnik z radarem i WOM o prędkościach: 540/540ECO i 1000/1000ECO obr./min.
* SDS: system programowania i zapamiętywania powtarzanych operacji




R7. 210
220 Moc (KM)

Awangardowa technologia, wyjątkowe osiągi i nieporównywalny komfort tak można scharakteryzować Lamborghini R7 o mocy 220 KM. Silniki 6-cio cylindrowe Deutz Common Rail, EURO III o pojemności 7146 cm3. Komfort pracy zapewnia innowacyjny hydropneumatyczny, autopoziomujący system zawieszenia mostu przedniego i kabiny. Sterowanie elektroniczne gwarantuje prostą obsługę oraz stały wysoki poziom wydajności.

* Silnik DEUTZ Common Rail EURO III 6 cylindrowy o pojemności 7146 cm3,turbo intercooler z regulacją elektroniczną
* Kompatybilność w 100% z Biodiesel( B100 )
* Nowa wysokiej sprawności skrzynia biegów Automatic POWERSHIFT o 27 biegach (9 biegów w POWERSHIFT) o podwójnej sekwencji, sterowanie elektrohydrauliczne
* Inwersor elektro-hydrauliczny o podwójnym wielotarczowym sprzęgle w kąpieli olejowej umożliwia zmianę kierunku jazdy pod obciążeniem do 13km/h
* Elektric parking brake: mechaniczno -elektroniczny system hamulca stacjonarnego, zwiększający stopień hamowania ciągnika, bezpieczeństwo i komfort pracy
* układ hydrauliczny zamknięty z pompą o zmiennej wydajności do 113 l/min/200 bar(LoadSensing)
* Most przedni z zawieszeniem hydraulicznym autopoziomującym
* Kabina na zawieszeniu pneumatycznym autopoziomującym
* SDS: programowanie i zapamiętywanie powtarzanych operacji
* Automatyczne sterowanie napędem ( SBA )




R8 230-270
250 - 275 Moc (KM)

Mocna i agresywna linia- już sam jej wygląd podnosi poziom adrenaliny. Nie mogło być inaczej w nowej gamie R8 Lamborghini zaprojektowanym dla przedsiębiorców branży rolniczej, którzy cenią po nad standardowe osiągi, wydajność komfort

* Silnik Deutz Common Rail Euro III, 6 cylindrów, 24 zawory, turbo intercooler, regulacja elektroniczna, system recylkulacji spalin AGRex
* Kompatybilność w 100% z Biodiesel( B100 )
* Skrzynia biegów Automatic POWERSHIFT: 6 przełożeń, 4 biegi pod obciążeniem tryb auto, super reduktor, inwestor elektrohydrauliczny 40P+40T, prędkość maksymalna 50 km/h ogranicznoa do 40km/h ( ze względuna przepisy o ruchu drogowym ) przy ekonomicznych obrotach silnika
* Automatyczne sterowanie przednim napędem i blokadą mechanizmów różnicowych
* Load Sensing układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności ( 9120l/min/200 bar)
*
* Podnośnik sterowany elektronicznie z radarem Most przedni z zawieszeniem hydraulicznym auto poziomującym Kabina amortyzowana (zawieszenie pneumatyczne autopoziomujące ) 72,8 dB
* SDS: programowanie i zapamiętywanie powtarzanych operacji


A tutaj macie gamę ciągników marki Lamborghini:
http://www.lamborghi...polska/3905.pdf


Niestety nie udało mi się załatwić opisów ciągników same.

Długo mnie nie było ale już edytowałem wszystko co się pozmieniało w modelach i ogólnie w produkcji. ;)
Pozdrawiam! :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Opisy nowych DF i Lamborghini. Dzisiaj, 06:08
  •  

#2 Share Olik

Olik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka Mazowieckie-Podlasie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motocykle enduro/off-road chodź innymi też nie gardzę ;)

Napisany 10 styczeń 2009 - 11:33

Opisy nowych DF i Lamborghini. Otwieram na życzenie użytkowników!

Przypinam.
DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

#3 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 10 styczeń 2009 - 21:18

Opisy nowych DF i Lamborghini. Czy ktoś z was trafił na opisy nowego agrotrona K dotyczące wersji wyposarzenia?Kamillo0 wyróżnił tylko dwie wersje wyposarzenia-profiline i standardowe.Z tego co ja znalazlem wynikało,że są trzy wersje.(szkoda że nie zapisalem stronki)
A-to był układ otwarty,3pary wyjśc...itp.
B-zamknięty układ,3pary...itp.
PROFILINE-układ zamknięty,aps...itp
.Więc chodzi mi oto że aby mieć zamknięty uklad hydrauliki w Polsce musowo zamówić wersję profiline,chociaż akurat nie każdy chce dopłacać za aps.Prosilbym więc o pomoc w odnalezieniu tej stronki(próbowalem wczoraj bez rezultatu)-myślę ,że może być przydatna przy dogadywaniu sie z dealerem nie tylko dla mnie.

#4 Share milek

milek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Żuławy

Napisany 11 styczeń 2009 - 14:41

Opisy nowych DF i Lamborghini. szacunek dla kolegi za pracę popraw tylko agrofarmy bo są nowe a tak to super pomysł

#5 Share jankris

jankris

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 637 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 28 kwiecień 2009 - 12:47

Opisy nowych DF i Lamborghini. Czy jest już gdzieś folder Agroplusa 310-420 z tej nowej serii?

#6 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 28 kwiecień 2009 - 14:45

Opisy nowych DF i Lamborghini. Tak sobie przeglądałem stronki i widzę, że praktycznie ten sam opis widnieje tam http://www.ambrozy.c...-k-agrokid.html

#7 Share CzarnyBrat1

CzarnyBrat1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Inowrocław

Napisany 10 maj 2009 - 18:28

Opisy nowych DF i Lamborghini.

Czy jest już gdzieś folder Agroplusa 310-420 z tej nowej serii?

Zdaje się, że jeszcze nie zdążyli umieścić opisów nowej serii agroplusa. Wiem tylko, że najmniejszy agroplus o symbolu 310 DT ma silnik turbo 3000 cm3 o mocy 60 KM, wiem bo go kupuje... :P

#8 Share jacekkombajnista

jacekkombajnista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 392 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat łukowski

Napisany 11 maj 2009 - 07:26

Opisy nowych DF i Lamborghini.

Tak sobie przeglądałem stronki i widzę, że praktycznie ten sam opis widnieje tam http://www.ambrozy.c...-k-agrokid.html

zgadza sie, tez to zauwazylem...kolega pracowal na zasadzie Ctrl+C i Ctrl+V :P

#9 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 12 czerwiec 2010 - 14:43

Opisy nowych DF i Lamborghini. Cieszę, się że tamat został odświeżony. :)

KAROL4 oczywiście mogą być 4 wersje Agrotrona K ale dostępne za granicą naszego kraju, gdyż na Polskim rynku dostępne są 2 wersje i tylko te modele które podałem :) Specjalnie podawałem tylko te modele, które można u nas zakupić.

Co do kolegów: coolman111 i jacekkombajnista to nie rozumiem waszych postów. ;p Chyba logiczne, że skopiowałem te treści z kilku stron gdyż sam nie będę zmyślał jakichś błędnych informacji. Podałem sprawdzone i pewnie info o modelach bo po to jest ten temat. Jeśli dla was funkcja "Ctrl+C i Ctrl+V " jest taka prosta to czemu sami tego nie zrobiliście? Widocznie nie jest taka prosta albo szukanie jest zbyt ciężkie :)

Tak dla ścisłości coolman111 na tej stronce co podałeś nie ma nic o Deutz-Fahr'ach ani o Laborghini więc nie zabłysnąłeś :)

#10 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 18 wrzesień 2010 - 14:22

Opisy nowych DF i Lamborghini. Nowość od deutz fahra agrotrac :) kabina nawet ładna ( podobają mi się kwadratowe kabiny i maski) ale maska >>> ohyda jakby tak wzięli maske od agrotrona M / K albo troche mniejszą wersje od agrotrone L to by była malina :D heh tłumik z boku a na środku filtr wstępny :) :) :D i tylne błotniki* fajne takie kwadratowe :)
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Opisy nowych DF i Lamborghini. Dzisiaj, 06:08
  •  

#11 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 18 wrzesień 2010 - 15:43

Opisy nowych DF i Lamborghini. Chyba znowu próbują wypuścić proste budżetowe wersje tak jak kiedyś były agrosuny.

#12 Share LukaszCh

LukaszCh

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 22 październik 2010 - 11:38

Opisy nowych DF i Lamborghini. Nietety oszczednosc nie idzie w parze z ładnym wygladem. Kwadratowy ksztalt maski to powrot do konca lat 90. ubiegłego wieku, ale byc moze ten trend wróci i znikna przez ostatnią dekadę lansowane zaokrąglenia.

#13 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 październik 2010 - 11:49

Opisy nowych DF i Lamborghini. Tu chodzi o cenę, tak aby zaoferować sprawdzone rozwiązania w przystępnej cenie. Dodany obrazek

#14 Share VIPERS

VIPERS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 22 październik 2010 - 12:21

Opisy nowych DF i Lamborghini. Rozwiązania rozwiązaniami, ale ten tandetny wygląd :D . Wątpie aby ktoś kupował te maszyny. Takich ciągników z takim wyglądem już się nie produkuje (taki Ursus, Zetor czy Belarus biją go na łeb). A jaki to koszt zaokrąglić ładnie kabinkę, wstawić inną maskę??? Niech kosztuje nawet drożej o ten 1000 czy 2000 ale...

#15 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 22 październik 2010 - 13:01

Opisy nowych DF i Lamborghini. Będzie konkuręcja dla Zetora i Ursusa, wygląg jeszcze nie taki najgorszy...chociąż tego "grzyba" z maski mogliby przenieśc na słupek kabiny :D

http://pictures.trac...-deutz-fahr.jpg
http://pictures.trac...-deutz-fahr.jpg
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#16 Share rudinho11

rudinho11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódź/ Sieradz/ Błaszki
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Piłka nożna

Napisany 05 grudzień 2010 - 15:57

Opisy nowych DF i Lamborghini. możecie podać ceny netto na 2011 rok

#17 Share Laver

Laver

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2011 - 21:52

Opisy nowych DF i Lamborghini. Mam pytanie odnośnie modelu DF Agrotron K610 jaka jest jego moc znamionowa? Diler do oferty mi wpisal 119 KM a z tego co patrze na stronie producenta to jest to moc maksymalna.

#18 Share stacho9

stacho9

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Andrzejów

Napisany 16 styczeń 2011 - 17:44

Opisy nowych DF i Lamborghini. Witam zna ktos cene Agrofarma 410 w podstawie dzieki

#19 Share wysoki24

wysoki24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów

Napisany 17 luty 2011 - 00:11

Opisy nowych DF i Lamborghini. Lepiej uważać na podawane moce w Deutz-Fahr oraz ich udźwigi. Mam w mojej okolicy 2 przypadki zafałszowanej mocy w nowych Deutz-Fahrach gdzie - ponad 130 KM Deutz-Fahr nie mógł ciągnąć 4 skibówki i a drugi ponad 80 KM - udźwig miał 2 razy mniejszy od obiecanego.
Nie sądzę aby w mojej okolicy kupił ktoś kolejne sztuki tego producenta.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Opisy nowych DF i Lamborghini. Dzisiaj, 06:08
  •  

#20 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 17 luty 2011 - 14:09

Opisy nowych DF i Lamborghini. A ja widziałm jak 210 konny Case pocił się z 3 obracaną , albo jak jakiś pszeszło 200 konny fendt którego ciągnął jakiś przegubowiec tak na oko przeszło 300 km orał jedno skibowym (tylko nie pamiętam czy był obracany) pługiem , czytałem też jak koleś ora fendtem 930 17km/h i zużywa chyba 7litrów na godzine po czym drugi mu odpisał że jego ciągnik pali 20 litrów na kilometr?? I co z tego wynika nic!! Wszystko może być kłamstwem lub prawdą , ale zupełnie co innego gdybyś kolego drogi przedstawił nam jakiś dowód na potwierdzenie twoich oskarżeń jako że niby firma DF tak nie samowicie zawyża dane techniczne ( w co mi się osobiście wierzyć nie chce)
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy